Het is hier rustig, maar er komen genoeg goeie bioscoopfilms uit.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:09 schreef Atreidez het volgende:
Onder het mom van 'het is rustig hier tijdens de vakantie' maar eens een topicje meelezen
Idd, het mag veel rapper.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Goh, toch alweer een nieuw topic
De eerste sinds een half jaar. hoe triest is dat? volgens mij nemen slow chat iets te serieus
Nou, dan ga ik zo maar 's m'n pyjama aantrekken voor een avondje bankhangen. Heb nog een zooi paperassen liggen die ik moet uitzoeken (beetje blijven liggen de laatste weken), dus dat combineert dan primaquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:10 schreef Timo20 het volgende:
Nee nog niet gezien maar hij schijnt wel cool te zijn
Morgen een dagje Amsterdam met m`n moeder
Waar?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:27 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
(ik had vandaag m'n eerste werkdag en het viel zo tegen)
Iets vergeten toe te voegen; de eerste werkdag na de vakantie, hahahaahahahquote:
Dat is een kutdag ja.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:32 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Iets vergeten toe te voegen; de eerste werkdag na de vakantie, hahahaahahah
Ik werk op een uni en m'n werk an sich is zeker ok. Moet alleen altijd heel erg wennen als ik een paar weken vrij heb gehad en weer aan de slag moet
Thanksquote:
daar wil ik nog niet over na denken. Die is volgende week maandag pasquote:(ik had vandaag m'n eerste werkdag en het viel zo tegen)
Hier is het ook vrij stil, maar ik ben dan ook ff aan het werk thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |