Het volledige interview staat hier.quote:In een interview met de filmwebsite ShockTillYouDrop.com heeft regisseur Francis Lawrence vandaag bevestigd dat er een prequel van I Am Legend in de maak is.
Lawrence stelde vandaag zijn nieuwe tv-serie Kings voor op de San Diego Comic-Con. Maar Shock was meer geïnteresseerd in de geruchten rond de prequel. Niet alleen bevestigde Lawrence in het interview dat er een nieuwe film gemaakt wordt, hij liet ook weten dat Will Smith interesse heeft om opnieuw in de huid van hoofdpersonage Robert Neville te kruipen.
Verder verklaarde Lawrence dat de prequel anders zal aangepakt worden, omdat de film drie jaar in de tijd terugkeert. Daarom werd al veel research gedaan naar hoe een stad er zou kunnen uitzien die overwoekerd werd door de natuur.
De film was verder goed, alleen het einde was matig ja.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:29 schreef Florian_ het volgende:
deel één was zeer matig. Het einde was bijvoorbeeld erg zwak
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:29 schreef Florian_ het volgende:
Dat is er al heel lang volgens mij, in elk geval zolang ik er lid ben (inmiddels wel zo'n beetje 2 jaar denk ik).quote:Op zondag 27 juli 2008 20:30 schreef Maisnon het volgende:
More information for this In Development project is only available on IMDbPro. To sign-up for a 14-day free trial, click here.
Wat! Sinds wanneer is dat er, wel nep.
Klopt, beter had 'ie die granaat gewoon door 't gat gegooid en was hij achter de tafel gesprongen ofzo..quote:Op zondag 27 juli 2008 20:29 schreef Florian_ het volgende:
Veel beter, maar het einde was echt niet het enige matige aan de film.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
De film was verder goed, alleen het einde was matig ja.
Dan was het alternatieve einde veel beter:
Ik vond deze ook wel apart..quote:Op zondag 27 juli 2008 20:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Veel beter, maar het einde was echt niet het enige matige aan de film.
Inderdaad. De film was goed (zat midden in de nacht alleen te kijken, dus goede sfeer) maar het einde zorgde ervoor dat ik het maar een kutfilm vond.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Open einde? Dit was een einde wat, mijn inziens, té voorspelbaar was. Zat samen met mijn vriendin in de bios en vertelde 6 min. voordat de film was afgelopen voor de grap: "Zal je zien, krijgt die vrouw het bloed, alles ontploft en zij rijdt naar de bergen, the end". En nog geen 5 min. later...quote:Op zondag 27 juli 2008 21:13 schreef leonpwner1 het volgende:
Deel 1 was helemaal niet matig maar fucking geweldig.
De mensen die het 'matig' vonden zijn whiners die niet houden van 'open eindes' en graag een 'happy end' in disney style willen. Ik snap dat gezeik op het einde van deel 1 echt niet, alleen maar happy end's hebben gaat toch ook vervelen?
Gaat wat mij betreft niet om het wel of geen disney einde in de film deste meer om het einde dat erg voorpelbaar/afgeraffeld was in mijn ogen, goede films hebben een onvoorspelbare plotwending of een extreme verhaallijn waardoor de film je raakt, I am legend was voorspelbaar en op veel momenten niet realistisch of freaky genoeg.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:13 schreef leonpwner1 het volgende:
De mensen die het 'matig' vonden zijn whiners die niet houden van 'open eindes' en graag een 'happy end' in disney style willen. Ik snap dat gezeik op het einde van deel 1 echt niet, alleen maar happy end's hebben gaat toch ook vervelen?
Beter einde???quote:Op zondag 27 juli 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die video heeft geen geluid.Deze wel.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
je bent ook wel fucking dom als je dit topic gaat lezen terwijl je deel 1 niet hebt gezienquote:Op zondag 27 juli 2008 23:25 schreef Nosh het volgende:
Spoiler die shit eens heel gauw. Jezus.
Thanks.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:49 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Die video heeft geen geluid.Deze wel.
Lol. Het vinden van een totaal afgeschermde kolonie vindt jij geen happy end?quote:Op zondag 27 juli 2008 21:13 schreef leonpwner1 het volgende:
Ik zoek gewoon een beetje logica in films. Geen plotse onnodige beslissingen die compleet out of character zijn. Dat het van het boek afweek kon me dan niet eens zoveel boeien, al hadden ze de film dan wel misschien beter een andere naam kunnen geven.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:13 schreef leonpwner1 het volgende:
28 weeks earlier. Dat was Notting Hill geloof ik.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:33 schreef MikelenniuM het volgende:
Wordt dat dan een zelfde soort vervolg als "28 weeks later" dat was?
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:11 schreef RijstNatie het volgende:
hele slecht film
30days of night met josh harnet was 20x beter.
Daar is I Am Legend nauwelijks alleen in. Of zelfs maar de ergste boosdoenerquote:Op maandag 28 juli 2008 11:26 schreef nietzman het volgende:
Dat het van het boek afweek kon me dan niet eens zoveel boeien, al hadden ze de film dan wel misschien beter een andere naam kunnen geven.
Dat einde van 30 Days of Nightquote:
Arm jochiequote:Op zondag 27 juli 2008 21:13 schreef leonpwner1 het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:13 schreef leonpwner1 het volgende:
The Happening was best een goeie film, niet geweldig, maar het geld wel waard.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij vindt dan zeker ook films als "The Happening" helemaal ge-wel-dig
Dit mééén je niet!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
The Happening was best een goeie film, niet geweldig, maar het geld wel waard.
Je hebt het nu tegen degene die Epic Movie goed vond he.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dit mééén je niet!![]()
"yo, de planten maken ons dood, kom, we rennen weg" --- "yo, alles is weer goed" --- "einde"
En dat acteerwerk ook echt, tenenkrommend slecht
Sorry hoor maar een einde waarin de held zich heldhaftig opoffert en het lieve maagdje en haar zoontje (oh wacht) het allemaal overleven is een disney happy end. Zelfs in Bambi ging de moeder dood, hallo.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:13 schreef leonpwner1 het volgende:
Will Smith juist de bad guy LOL,Hij is een van de weinige overlevenden, onze wereld zoals wij die nu kennen wordt bevolkt door extreem agressieve met een of ander virus besmette zombies , Will zoekt een medicijn om de wereld weer normaal te maken en de mensen hun leven terug te geven!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lol. Het vinden van een totaal afgeschermde kolonie vindt jij geen happy end?
Ik vond de film matig omdat:
- De monsters er gewoon slecht uit zien
- Hoe die vrouw opeens opduikt is gewoon een plothole van jewelste
- Continuiteitsfouten door de hele film heen
- Gebrek aan logica
Maar vooral: het hele idee dat juist Will Smith de badguy is, de vreemde eend in de bijt, daar werd compleet aan voorbij gegaan terwijl dat de essentie van het verhaal moet zijn! Als iedereen een bloeddorstige zombie is, en jij alleen niet. Wie is dan de terrorist in het geheel?
En dat kwam van geen kant uit de verf, dat vond ik extreem jammerlijk
Staat keurig uitgelegd in de door jou gequote uitleg. Bad Guy is alleen niet de goede term, met "vreemde eend in de bijt" verwoordt Cheiron het beter. Als iedereen gehandicapt is behalve jij, wie is er dan de gehandicapte?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:03 schreef fm07 het volgende:
[..]
Will Smith juist de bad guy LOL,Hij is een van de weinige overlevenden, onze wereld zoals wij die nu kennen wordt bevolkt door extreem agressieve met een of ander virus besmette zombies , Will zoekt een medicijn om de wereld weer normaal te maken en de mensen hun leven terug te geven!
Wat maakt hem de Bad-Guy in het verhaal dan??
Wat een bullshit redenatie, als iedereen gehandicapt is en ik niet dan ben ik NIET de gehandicapte maar nog steeds de gezonde en niet de gehandicapte in het verhaal.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat keurig uitgelegd in de door jou gequote uitleg. Bad Guy is alleen niet de goede term, met "vreemde eend in de bijt" verwoordt Cheiron het beter. Als iedereen gehandicapt is behalve jij, wie is er dan de gehandicapte?
Dit kwam er bij de film niet goed uit.
Lees het boek.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:03 schreef fm07 het volgende:
Wat maakt hem de Bad-Guy in het verhaal dan??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |