Het lijkt me weer een zeer vermakelijke film te wordenquote:donderdag 7 juni 2007
Will Smith zal eind dit jaar te zien zijn in de nieuwe film ‘I Am Legend’. De film gaat over een wetenschapper die als enige overblijft op de wereld, omdat hij niet in staat was een dodelijk virus tegen te houden.
Voor het project is een budget van honderd miljoen dollar beschikbaar gesteld.
ja lijkt me ook leuk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:58 schreef Apekoek het volgende:
Het volgende heb ik gelezen op Juize.fm
[..]
Het lijkt me weer een zeer vermakelijke film te worden!
Volgens die WIKI pagina is het 150 miljoen dollarquote:donderdag 7 juni 2007
Voor het project is een budget van honderd miljoen dollar beschikbaar gesteld.
Maar dan met een veel meer cartoon achtige plot, gezien het feit dat hij dan alleen overblijft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:01 schreef Stak het volgende:
[..]
ja lijkt me ook leuk...
lijkt een beetje op 28 days later...
[sarcasme]Nee, Cillian Murphy, Christopher Eccleston en Brendan Gleeson zijn echt kut acteurs[/sarcasme]quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar dan met een veel meer cartoon achtige plot, gezien het feit dat hij dan alleen overblijft.
Erg leuk, en daarbij komt is dat Will Smith ook nog eens een goede acteur is, waarbij 28 days later geen echt sprake van was.
Will smith vind ik persoonlijk gewoon een veel leukere acteur dan dat hele rijtje bij elkaar, maar dat is mijn persoonlijke mening, jij mag anders vinden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:13 schreef japzooi het volgende:
[..]
[sarcasme]Nee, Cillian Murphy, Christopher Eccleston en Brendan Gleeson zijn echt kut acteurs[/sarcasme]
Misschien moet je je prioriteiten eens op een rijtje zetten...
quote:In 2006, the KV virus is developed in a laboratory, but the virus mutates out of control, changing the world’s population into bloodthirsty creatures. Three years later, former military scientist Robert Neville (Will Smith) is working in Manhattan, since quarantined, to develop a cure for the pandemic. Neville finds himself to be the only uninfected human on the island, if not the world.
je heb nu trouwens ook 28weeks later, t lijkt allemaal een beetje op elkaarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:14 schreef Dizer het volgende:
Hey cool. Zou het een soort van Amerikaanse versie zijn van 28 days later?
Misschien is dit ook tevens de comeback van Mister Wilson.
Ja alleen het nadeel bij 28 weeks later, is dat het al bij de trailer al misgaat. Lijkt me een ontzettend slechte vervolg.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:38 schreef Stak het volgende:
[..]
je heb nu trouwens ook 28weeks later, t lijkt allemaal een beetje op elkaar
oh, mij lijkt het juist wel leuk, gelukkig hoeven we niet allemaal hetzelfde mooi te vinden toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja alleen het nadeel bij 28 weeks later, is dat het al bij de trailer al misgaat. Lijkt me een ontzettend slechte vervolg.
De reviews die ik van 28 Week Later heb gelezen waren errug positief op z'n minst gezegd. Misschien wordt je nog prettig verrast.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja alleen het nadeel bij 28 weeks later, is dat het al bij de trailer al misgaat. Lijkt me een ontzettend slechte vervolg.
I am legend is een SF-klassieker van Richard Matheson. Goed boek, ben benieuwd naar de verfilming. Ik denk dat deze zich beter leent voor een goed verhaal dan I, Robot (wat al geen enkel verhaal was om te beginnen) en The Bicentennial Man (waarbij het best knap is dat Robin Williams het nog sentimenteler wist te maken).quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:50 schreef Symer het volgende:
Gebasseerd op de beschrijving in de OP dacht ik dat het een verfilming van Die Arbeit der Nacht zou worden. Maar niet dus?![]()
Maar goed, dit verhaal klinkt ook wel tof
De boeken I Am Legend en Die Arbeit der Nacht lijken qua thema erg op elkaar als ik dat zo lees, en aangezien ik dat thema erg goed vond, zal de film me ook wel bevallen gok ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
I am legend is een SF-klassieker van Richard Matheson. Goed boek, ben benieuwd naar de verfilming. Ik denk dat deze zich beter leent voor een goed verhaal dan I, Robot (wat al geen enkel verhaal was om te beginnen) en The Bicentennial Man (waarbij het best knap is dat Robin Williams het nog sentimenteler wist te maken).
Vampiersquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:34 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Kijk aan, nog een post-apocalyptische film...altijd goed. Hopelijk komen er echter geen dingen als aliens in voor ofzo...dat zou mijns inziens nogal afbreuk doen aan het gave plaatje wat in de trailer geschetst wordt
De vampieren in de Last man on Earth (de eerste adaptatie van het boek) hadden meer gemeen met wat je nu zombies noemt, dom, traag en waren als extra bang voor de zon en knoflook. Je moet geen Dracula vampieren of Buffy vampieren verwachten. Dat hoop ik tenminste.quote:Op zondag 11 november 2007 16:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Beetje jammer van die vampiers. Ben er desalniettemin wel benieuwd naar, maar had toch liever iets anders gezien (ook al staat het zo in het boek).
Misschien net zo'n idee als The Animatrix, een paar korte verhalen over wat er voor de film gebeurd is?quote:Op zondag 11 november 2007 17:55 schreef sampoo het volgende:
Wat is dit trouwens? Ik kan er niets van op imdb vinden.
http://www.apple.com/trailers/wb/iamlegendawakening/medium.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |