Het volledige interview staat hier.quote:In een interview met de filmwebsite ShockTillYouDrop.com heeft regisseur Francis Lawrence vandaag bevestigd dat er een prequel van I Am Legend in de maak is.
Lawrence stelde vandaag zijn nieuwe tv-serie Kings voor op de San Diego Comic-Con. Maar Shock was meer geïnteresseerd in de geruchten rond de prequel. Niet alleen bevestigde Lawrence in het interview dat er een nieuwe film gemaakt wordt, hij liet ook weten dat Will Smith interesse heeft om opnieuw in de huid van hoofdpersonage Robert Neville te kruipen.
Verder verklaarde Lawrence dat de prequel anders zal aangepakt worden, omdat de film drie jaar in de tijd terugkeert. Daarom werd al veel research gedaan naar hoe een stad er zou kunnen uitzien die overwoekerd werd door de natuur.
De film was verder goed, alleen het einde was matig ja.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:29 schreef Florian_ het volgende:
deel één was zeer matig. Het einde was bijvoorbeeld erg zwak
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:29 schreef Florian_ het volgende:
Dat is er al heel lang volgens mij, in elk geval zolang ik er lid ben (inmiddels wel zo'n beetje 2 jaar denk ik).quote:Op zondag 27 juli 2008 20:30 schreef Maisnon het volgende:
More information for this In Development project is only available on IMDbPro. To sign-up for a 14-day free trial, click here.
Wat! Sinds wanneer is dat er, wel nep.
Klopt, beter had 'ie die granaat gewoon door 't gat gegooid en was hij achter de tafel gesprongen ofzo..quote:Op zondag 27 juli 2008 20:29 schreef Florian_ het volgende:
Veel beter, maar het einde was echt niet het enige matige aan de film.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
De film was verder goed, alleen het einde was matig ja.
Dan was het alternatieve einde veel beter:
Ik vond deze ook wel apart..quote:Op zondag 27 juli 2008 20:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Veel beter, maar het einde was echt niet het enige matige aan de film.
Inderdaad. De film was goed (zat midden in de nacht alleen te kijken, dus goede sfeer) maar het einde zorgde ervoor dat ik het maar een kutfilm vond.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Open einde? Dit was een einde wat, mijn inziens, té voorspelbaar was. Zat samen met mijn vriendin in de bios en vertelde 6 min. voordat de film was afgelopen voor de grap: "Zal je zien, krijgt die vrouw het bloed, alles ontploft en zij rijdt naar de bergen, the end". En nog geen 5 min. later...quote:Op zondag 27 juli 2008 21:13 schreef leonpwner1 het volgende:
Deel 1 was helemaal niet matig maar fucking geweldig.
De mensen die het 'matig' vonden zijn whiners die niet houden van 'open eindes' en graag een 'happy end' in disney style willen. Ik snap dat gezeik op het einde van deel 1 echt niet, alleen maar happy end's hebben gaat toch ook vervelen?
Gaat wat mij betreft niet om het wel of geen disney einde in de film deste meer om het einde dat erg voorpelbaar/afgeraffeld was in mijn ogen, goede films hebben een onvoorspelbare plotwending of een extreme verhaallijn waardoor de film je raakt, I am legend was voorspelbaar en op veel momenten niet realistisch of freaky genoeg.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:13 schreef leonpwner1 het volgende:
Deel 1 was helemaal niet matig maar fucking geweldig.
De mensen die het 'matig' vonden zijn whiners die niet houden van 'open eindes' en graag een 'happy end' in disney style willen. Ik snap dat gezeik op het einde van deel 1 echt niet, alleen maar happy end's hebben gaat toch ook vervelen?
Beter einde???quote:Op zondag 27 juli 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die video heeft geen geluid.Deze wel.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
je bent ook wel fucking dom als je dit topic gaat lezen terwijl je deel 1 niet hebt gezienquote:Op zondag 27 juli 2008 23:25 schreef Nosh het volgende:
Spoiler die shit eens heel gauw. Jezus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |