SPOILER: niet klikken op lege maag en vraag eerst toestemming aan je ouders svpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe briljant is dat?(retorische vraag)
Die aanname is correct, maar hou het stil he.quote:Op maandag 16 juni 2008 03:00 schreef Trigalti het volgende:
Teeveeserieplekje.. gewoon te downloaden neem ik aan?
Het woord 'miserabel' in de OP spreekt wellicht inderdaad onterecht een waardeoordeel uit en is bij deze genomineerd voor aanpassing. Desalniettemin steunen onderstaande gegevens de classificatie 'faliekant mislukt':quote:Op maandag 16 juni 2008 06:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Six degrees was trouwens een goeie serie hoor!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | BROADCAST HISTORY: 9/21/06 - 3/30/07 STATUS: canceled/ended (2006-2007 season) TIME SLOT: not on the schedule SEASON(S): 1 (13 episodes, 5 of which never aired) |
Goed idee! Ik TVP even meequote:Op maandag 16 juni 2008 14:18 schreef Cypress_Hill het volgende:
* Cypress_Hill struint usenet af opzoek naar de pilot.
Ze lijkt een beetje op Frederique Huydtsquote:Op maandag 16 juni 2008 09:59 schreef Jnk18 het volgende:
Ik vond het fantastisch, ook een geweldige cast, behalve dan dat blonde wijf die is super irritant en kan niet acteren, voelde echt kut om die scenes waar zij in zat te kijken...
Ja die gast heeft echt een stem van iemand die 100 sigaretten per dag rookt , maar vind hem wel een leuke acteur(BoB)quote:Op maandag 16 juni 2008 14:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Net bekeken en ben het eigenlijk wel met Symer eens.
Prima cast, goede introductie van personages en natuurlijk het mysterieuze.
Enige minpuntje was de stem Kirk Acevedo toen hij voor het eerst wat te zeggen had. Moest er even weer aan wennen.
In Oz was het niet zo erg, maar het viel nu wel heel erg op. Verder een prima acteur.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:56 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ja die gast heeft echt een stem van iemand die 100 sigaretten per dag rookt , maar vind hem wel een leuke acteur(BoB)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |