abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59417105

In het nieuwe sci-fi drama Fringe van J.J. Abrams (Lost, Alias), bundelen FBI-agente Olivia Dunham (Anna Torv, The Secret Life of Us) en wetenschapper Peter Bishop (Joshua Jackson, Dawson's Creek) hun krachten onder leiding van hoofd van de 'Fringe'-afdeling Phillip Broyles (Lance Reddick, The Wire, Oz) om paranormale zaken te onderzoeken.

Ze krijgen hulp van Peters vader, Walter (John Noble, Lord of the Rings), een briljante (wellicht gestoorde) wetenschapper die zijn dagen in een psychiatrisch verzorgingstehuis sleet na een verkeerd afgelopen experiment met dodelijke afloop.

Fringe behandelt zowel paranormale mysteries en mythologiën, als de relaties tussen de personages.

Fringe begint op dinsdag 9 september met de 2 uur durende pilot en zal daarna wekelijks te zien zijn.

Algemene Informatie:
  • Officiële Site
  • Fringe op IMDb
  • Fringe op TV.com
  • Fringe Op Wikipedia

Fansites:
  • FringeTVSeries.com
  • Fringe-TV.com
  • Fringe-Forum.com
  • FringeTV.Blogspot.com

Trailers & Interviews:
  • Trailer - YouTube
  • YouTube - FringeOnline

Deze OP staat hier en is daar tevens aan te passen.

[ Bericht 38% gewijzigd door SaintOfKillers op 19-06-2008 19:44:37 ]
  • pi_59418859
    Heb het gezien, maar vond het erg tegenvallen en kon me niet echt boeien. Enigste pluspuntje was Lance Reddick. Maar zal de volgende afleveringen ff aankijken of het beter wordt in september
    pi_59420825
    Alleen al het feit dat onderstaand plaatje gewoon om 8 uur 's avonds op tv uitgezonden gaat worden moet de netcoördinator opslag opleveren.
    SPOILER: niet klikken op lege maag en vraag eerst toestemming aan je ouders svp
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Hoe briljant is dat? (retorische vraag)
    pi_59422310
    klinkt fantastisch
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_59423153
    Inmiddels de eerste aflevering (81 min) gezien en ik moet zeggen dat deze serie potentie heeft om door te groeien.

Het viel me wel op dat ze voor deze pilot muziek uit andere series en films hebben gebruikt, zoals Lost, Sunshine en se7en.
      maandag 16 juni 2008 @ 03:00:24 #6
    161882 Trigalti
    Doet maar wat!
    pi_59423171
    Teeveeserieplekje.. gewoon te downloaden neem ik aan?
    ------------------
      maandag 16 juni 2008 @ 04:35:51 #7
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_59423341
    Ik vond het niet onaardig, iets om in de gaten te houden
    The difference between the three Abrahamic religions:
    - Christianity mumbling to the ceiling,
    - Judaism mumbling to the wall,
    - Islam mumbling to the floor.
      maandag 16 juni 2008 @ 06:42:27 #8
    124676 RobertoCarlos
    Zit je nou naar me te loeruh?
    pi_59423463
    Six degrees was trouwens een goeie serie hoor!
    Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
    pi_59425123
    Ik vond het fantastisch, ook een geweldige cast, behalve dan dat blonde wijf die is super irritant en kan niet acteren, voelde echt kut om die scenes waar zij in zat te kijken... verder COOLE serie kan dit worden hoor, JJ en co doen het weer zoals altijd goed.

De dvdscr die wij hebben gezien is nog niet de final versie, kan nog zijn dat er wat scenes wegvallen/veranderd worden en natuurlijk andere muziek maar zeker een tvp waard!
    pi_59425431
    Gisteren ook de Pilot gezien en ik vond het best een toffe serie, kan goed gebruikt worden als "Case of the week" serie en met "The Pattern" hebben ze gelijk een season-arc te pakken
    pi_59425548
    Toch maar even een tvp. Als ik het zo lees kan dit interessant worden
    AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
    George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
    pi_59425653
    Hoi, ik kom zo nu en dan plichtmatig dit topic verpesten met off-topic berichten.
      maandag 16 juni 2008 @ 10:46:26 #13
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59426077
    Ga de pilot zo even bekijken .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_59431211
    Ik kan jullie melden dat ik zojuist de overige 79 minuten gezien heb en hierbij besluit dat de gekozen woorden in de OP nauwelijks overdreven zijn. Goed opgezet verhaal, de personages worden netjes geïntroduceerd en de behandelde onderwerpen zijn donders interessant. Een aantal dingen zijn nog niet eens zo vergezocht als je op eerste gezicht zou denken. Er wordt door serieuze mensen al langer gespeculeerd over kunstmatige aardbevingen en ik geloof dat ook succesvolle interpretatie van hersengolven en daaruit voortvloeiende telepathische interactie tussen 2 hersenen slechts een kwestie van tijd is. Vorige week was nog in het nieuws dat onzichtbaarheid nu theoretisch mogelijk is.

De gejatte muziek zal idd wel provisioneel zijn, vooral de veel te herkenbare leitmotif uit de 3e seizoensfinale van Lost was storend. Ik moet ook nog zien of de titelscreen blijft. Die heeft Abrams overduidelijk in 5 minuten uit z'n computer geramd, net als hij met Lost gedaan had. De 3D-teksten als plaatsbepaling kunnen ook wel wat netter, maar daar is het natuurlijk ook een onaf product voor.
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 03:00 schreef Trigalti het volgende:
    Teeveeserieplekje.. gewoon te downloaden neem ik aan?
    Die aanname is correct, maar hou het stil he.
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 06:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
    Six degrees was trouwens een goeie serie hoor!
    Het woord 'miserabel' in de OP spreekt wellicht inderdaad onterecht een waardeoordeel uit en is bij deze genomineerd voor aanpassing. Desalniettemin steunen onderstaande gegevens de classificatie 'faliekant mislukt':
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    SIX DEGREES (ABC)
    BROADCAST HISTORY:
    9/21/06 - 3/30/07
    STATUS:
    canceled/ended (2006-2007 season)
    TIME SLOT:
    not on the schedule
    SEASON(S):
    1 (13 episodes, 5 of which never aired)

Ik had nog meer te typen, maar dat ben ik vergeten. Dat is maar goed ook, want er moeten nog 3 maanden gevuld worden met dit topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door Symer op 16-06-2008 15:10:45 ]
      maandag 16 juni 2008 @ 14:18:30 #15
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_59432048
    * Cypress_Hill struint usenet af opzoek naar de pilot.
    "Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
    Dr. Walter Bishop
    pi_59432180
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 14:18 schreef Cypress_Hill het volgende:
    * Cypress_Hill struint usenet af opzoek naar de pilot.
    Goed idee! Ik TVP even mee
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
      maandag 16 juni 2008 @ 14:41:57 #17
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_59432730
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 09:59 schreef Jnk18 het volgende:
    Ik vond het fantastisch, ook een geweldige cast, behalve dan dat blonde wijf die is super irritant en kan niet acteren, voelde echt kut om die scenes waar zij in zat te kijken...
    Ze lijkt een beetje op Frederique Huydts , als je het blonde haar wegdenkt.

En John Noble is natuurlijk een briljant acteur, in Lord of the Rings vond ik hem verschrikkelijk irritant en nu dus weer enorm aandoenlijk. Dan kun je wat
    The difference between the three Abrahamic religions:
    - Christianity mumbling to the ceiling,
    - Judaism mumbling to the wall,
    - Islam mumbling to the floor.
      maandag 16 juni 2008 @ 14:42:51 #18
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59432754
    Net bekeken en ben het eigenlijk wel met Symer eens.
    Prima cast, goede introductie van personages en natuurlijk het mysterieuze .
    Enige minpuntje was de stem Kirk Acevedo toen hij voor het eerst wat te zeggen had. Moest er even weer aan wennen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 16 juni 2008 @ 14:45:02 #19
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_59432827
    Ik ga dit maar eens kijken vanavond.
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_59432891
    Lance Reddick en Kirk Acevedo (Alvarez uit OZ) klinken iig al goed, misschien over een tijdje eens binnenhalen
    pi_59433485
    hmmm vanavond maar eens zoeken dan
    "This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
    "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
    pi_59440835
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 14:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Net bekeken en ben het eigenlijk wel met Symer eens.
    Prima cast, goede introductie van personages en natuurlijk het mysterieuze .
    Enige minpuntje was de stem Kirk Acevedo toen hij voor het eerst wat te zeggen had. Moest er even weer aan wennen.
    Ja die gast heeft echt een stem van iemand die 100 sigaretten per dag rookt , maar vind hem wel een leuke acteur(BoB)
      maandag 16 juni 2008 @ 20:00:44 #23
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59440973
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 19:56 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Ja die gast heeft echt een stem van iemand die 100 sigaretten per dag rookt , maar vind hem wel een leuke acteur(BoB)
    In Oz was het niet zo erg, maar het viel nu wel heel erg op. Verder een prima acteur.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_59442604
    Hmm, die pilot is een Pan&Scan versie. Ik wacht wel op de eerste aflevering in 720p
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
      maandag 16 juni 2008 @ 22:29:43 #25
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_59445860
    Van de week bekijken, verwacht hier heel wat van.
    Whatever I want.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')