quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 15:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]gebeurd dus wel
![]()
Dan heb ik dus écht wel de eerste 2 afleveringen gezien van seizoen 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 september 2008 15:55 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja dat, vond de vertaalslag al lastig, kwam maar niet op het juiste woord
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Woohoo!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:09 schreef jaap1068 het volgende:
aanstaande maandag om 22.30 seizoen 2!
4quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:06 schreef Xurk het volgende:
Ja, echt vet! En dat terwijl er in Amerika pas drie afleveringen van seizoen twee zijn uitgezonden
Ik vind Becca die de satanci bible opdreunt ook prachtigquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:54 schreef Xurk het volgende:
Drie, vier, whatever
Het is weer vet tot nu toe! Priceless die shot waar de makelaar binnenwandelt met potentiële kopers en hoe Hank er dan bij ligt
Mia is wel nog meer een skank geworden zeg en Becca is half emo / gothic? Hoe ze haar tekst nu uitspreekt komt erg emotieloos over dus dat zou er wel bij passen. Geinige cameo van Pete Wentz, wtf is die dude klein eigenlijk!
quote:
Dit dus. Niet op vooruit gegaan. Zijn ze van schrijvers veranderd ofzo? Tweede aflevering gun ik nog een kans, maar anders is er weer een leuke serie verkloot en hadden ze het gewoon bij 1 seizoen moeten houden (wat ik al vreesde).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
zaterdag 22.15
Het is er trouwens niet op vooruitgegaan. Het gaat nu echt alleen maar over sex. Weinig verhaal te ontdekken. Hoop dat dit gewoon een welkom terug aflevering was en dat er nieuwe dingen gebeuren komende tijd. En Hank en Karen moeten weer uit elkaar.
ligt gewoon bij de FRS...quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:28 schreef ryan_atwood het volgende:
waar is de dvd te koop? op bol.com kan ik hem niet vinden
Heb hem daar nog niet gezien hoor, zou vanaf september al te koop moeten zijn. Op wehkamp.nl staat ie vanaf november te koop voor 22 euries (3-discs)quote:
Volledig eensch. Misschien is de nieuwigheid eraf, maar erg inventief is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Laatste aflevering was weer vermakelijk maar toch mis ik iets. Niveau haalt seizoen een absoluut niet naar mijn mening. Ook Charlie en Marcy voegen weinig meer toe. Fuck me like Al-Qaida! was wel geniaal trouwens
Ik heb vorige week seizoen 1 nog eens herkeken en dat was ook al wel vrij veel van hetzelfde. Misschien is de cast gewoon wat te beperkt of zo. Alsof de schrijvers niet zo goed weten wat ze met de karakters aan moeten. Maar ik vind het nog steeds vermakelijk genoeg om te blijven kijken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volledig eensch. Misschien is de nieuwigheid eraf, maar erg inventief is het allemaal niet.
-edit-quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:33 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ik heb vorige week seizoen 1 nog eens herkeken en dat was ook al wel vrij veel van hetzelfde. Misschien is de cast gewoon wat te beperkt of zo. Alsof de schrijvers niet zo goed weten wat ze met de karakters aan moeten. Maar ik vind het nog steeds vermakelijk genoeg om te blijven kijken.
Op IMDb zie ik dat er in Amerika na deze aflevering nog een aantal zijn uitgezonden al, dus het seizoen is in ieder geval voor ons nog niet ten einde. Ik neem ook aan dat Comedy Central het volgende week maandag "gewoon" weer uitzendt. Of zag jij ergens staan dat ze dat niet doen?quote:
Ik vroeg het omdat ze meestal alvast wat beelden van de volgende aflevering laten zien en dat gebeurde nu niet. Maar er zijn dus nog een paar afleveringen. Merci.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:51 schreef Xurk het volgende:
Op IMDb zie ik dat er in Amerika na deze aflevering nog een aantal zijn uitgezonden al, dus het seizoen is in ieder geval voor ons nog niet ten einde. Ik neem ook aan dat Comedy Central het volgende week maandag "gewoon" weer uitzendt. Of zag jij ergens staan dat ze dat niet doen?
te vet iddquote:Op maandag 5 januari 2009 18:43 schreef sjarreltje het volgende:
Waarschijnlijk dood? Hij zag er gister al behoorlijk helemaal dood uit. Vanavond weer een nieuwe.. die reactie van Hank als het kindje donker blijkt te zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |