sorry manquote:Op maandag 7 juli 2008 09:59 schreef nietzman het volgende:
Je gaat dit topic toch niet kicken zonder nieuws over seizoen 2 doofus.
Our hopes, what doe you?
Lekker he. Ik heb seizoen 1 ook in twee dagen gekeken, echt geweldigquote:Op maandag 7 juli 2008 09:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Same here, heb gisteravond de eerste 7 afleveringen gekeken. Heerlijk om op een zondagavond te kijken met een alcoholische versnapering naast jedeze week de rest ff kijken.
en seizoen 2 start in oktober dit jaar. (staat bij bovenstaande linkquote:
Goh ook verslaagd boyquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
en seizoen 2 start in oktober dit jaar. (staat bij bovenstaande link)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
So did I met Mr PFquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb samen met Meneer Greys echt haast gehuild van het lachen om dat stukje van "I can always hide under your clit, he'll never find me there!"![]()
na even googelen snap ik het grapjequote:Op dinsdag 27 november 2007 20:00 schreef Un4 het volgende:
[..]
Cat Stevens..![]()
En die hond luistert dan naar Yussuf Islam.![]()
If you see her say helloquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
So did I met Mr PF
Hoe heet dat lied van Bob Dylan aan het einde van aflevering 5?
Ik kan niet wachten op seizoen 2, het eerste seizoen was echt geweldig.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:01 schreef CrustyClown het volgende:
http://community.tvguide.(...)n-Season-2/700018253
Kwam dit tegen op tv.comSoort van previeuw van S2
In dat geval plaats ik hier alvast een tvp voor als het zover is.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:07 schreef vivelafete het volgende:
Op de site Tvrage.com staat dat seizoen 2 begint op 15 september! Hopen maar dat het klopt, maar ik heb het nog niet ergens anders terug kunnen vinden.
http://www.tvrage.com/Californication/episode_list
Ja dat had ik ook. Mijn vriendin had ze gedownload en kijk kijk op tvshows.com, maar daar stond ook écht de 28e bij.quote:Op zondag 7 september 2008 23:18 schreef MikeyMo het volgende:
ik zag dat volgens imdb vanaaf een aflevering van calif. uitgezonden wordt, ik denk echter een oude want als ik naar de episodesindex ga dan staat de eerst pas op de 28e gepland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op maandag 8 september 2008 12:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:Nee, ook niet in seizoen 2 hoop ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 12:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook. Mijn vriendin had ze gedownload en kijk kijk op tvshows.com, maar daar stond ook écht de 28e bij.Sterker nog, in de previeuw word ook de 28e genoemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Partyagenda;
Outdated....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |