Jeps!quote:Op maandag 10 november 2008 18:40 schreef Djeez het volgende:
Gisteren was toch een stokoude herhaling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 19-11-2008 06:46:50 ]God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:53 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
OK,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi! Want downloaden heb ik geen zin in, ik download al heel wat series, ik wil ook wel wat op tv volgen, zeker op zondag, want dan is er voor de rest niet zoveel (alleen maar stom voetbal).quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:42 schreef maedel het volgende:
Ik kreeg van de spotjes de indruk dat zondag a.s. nieuwe afleveringen utigezonden worden.
Ah gelukkig, want ik zat net de episode guide te lezen en na de aflevering van afgelopen zondag komen er nog heel wat afleveringen die hier ook al zijn uitgezonden (volgens mij heel seizoen 3). Dus mooi dat ze met 4 beginnen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:56 schreef maedel het volgende:
Voor de zekerheid even de site gecheckt, en inderdaad, Seizoen 4 begint![]()
http://www.net5.nl/web/sh(...)=60/typeofpage=78934
met die PIEP reclames ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:20 schreef Djeez het volgende:
Volgens de Veronicagids komen nu elke zondag twee nieuwe afleveringen. Tot avondje zo!
Seizoen 3 komt pas in April uit. Seizoen 4 denk ik dan einde van het jaar en anders begin volgend jaar.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:29 schreef maedel het volgende:
Ok, die &%@$&*(&*- reclame maakt dat ik helemaal niet in het verhaal zit, en dus ben ik midden in de tweede aflevering in slaap gevallen.![]()
Is de DVD-box al uit?
Ja, dat gezapige gedoe zag ik dus niet zittenquote:
Dat zijn herhalingen seizoen 1 denk ikquote:Op maandag 16 februari 2009 19:43 schreef msnk het volgende:
Ik zit dus gewoon op NET5 te kijken.
Ze laten een aflevering zien met een of ander dood wijf dat via electronica loopt te praten, fucking eng gewoon dit
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:28 schreef verregentmeisje het volgende:
Ik vind het niet beter zo![]()
![]()
Ze gingen een babytje maken
Ik kijk het nu ook via Net 5, gewoon de allereerste haha!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:56 schreef msnk het volgende:
S1E11 gezien vandaag. Jaja,nog vier jaar en ik zit waar jullie zijn
ik heb de seizoenen 1,2 en 3 weliswaar op me PC om een of andere reden kijkt kabel toch prettiger
Ja, de vaagheid is begonnen geloof ikquote:
Ik vind het zelfs asociaal, hoe hij in dat lichaam stapt.quote:Op maandag 23 februari 2009 07:38 schreef Karina het volgende:
Wat een ontzettend stom gedoe met Jim, waarom kon hij niet gewoon doodblijven? Ik vind hier echt helemaal niets aan.
Nou inderdaad, hij deed ook precies wat die ene geest zei, hij steelde het lichaam van Sam.quote:Op maandag 23 februari 2009 07:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs asociaal, hoe hij in dat lichaam stapt.
Volgens mij niet. Maar het is nog steeds hetzelfde gezeur met Jim die niet/wel dood is, daar moeten ze echt mee kappen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:12 schreef Curiosity het volgende:
Ik had het afgelopen zondag opgenomen maar ik had alleen de laatste 15 min, is het soms op een andere tijd begonnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |