Ik ben daar gister ook in geweest? Ownee, was dinsdag!quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:34 schreef Tangarine het volgende:
Hoi
Ik ben trouwens gister in dat over-de-kop ding op de kermis op de vismarkt geweest... het was erg tof
Het ligt, op bed, met laptop & tosti.quote:
Mooiquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp.
Die site kwam ik puur bij toeval inderdaad bij uit, heeft me goed geholpen met 1 Johannes 1:8 en 9.
Ik wilde dat ik jou baantje had, ow.quote:
Zou ik dan maar doen ja..quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:46 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik jou baantje had, ow.
Misschien krijg ik dat ook wel![]()
Dus, ik zal er vanmiddag achteraan bellen
Met zo'n CV wordt je overal wel aangenomenquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:07 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik moet een CV opstellen, nou dat wordt leuk
Ervaring: Geen
Korte CV
Er staat in het vorige topic nog een vraag voor je open.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:46 schreef MaxMark het volgende:
Sup.
Wurdsje werkt bij de gemeentequote:Op donderdag 15 mei 2008 15:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat voor werk doe je dan Wurdsje?
Ja, ik weet het. Daar moet ik het dan maar van hebbenquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:11 schreef maok het volgende:
CV hoef je trouwens niet alleen baantjes op te zetten, ook opleidingen, commissies ed, hobbys intresses en persoonlijke eigenschappen kunnen er op.
Klinkt enthousiastquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
En de presentatie ging, euh, hmm... ja, het ging.
Schoffelen?quote:
Als ze vragen waarom je geen ervaring hebt zeg je gewoon. 'Als ik ergens mee bezig ben ga ik er voor de volle 100% voor' en dat je tot nu toe met school/studie bezig bent geweest en niet van alles naast elkaar wilde doen. (Ik las trouwens dat je gestopt bent met je studie?quote:[..]
Ja, ik weet het. Daar moet ik het dan maar van hebben
Commissies!!![]()
Hobby's![]()
Interesses![]()
Ervaring
Herkenbaar?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
En de presentatie ging, euh, hmm... ja, het ging.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:50 schreef maok het volgende:
[..]
Schoffelen?![]()
[..]
Als ze vragen waarom je geen ervaring hebt zeg je gewoon. 'Als ik ergens mee bezig ben ga ik er voor de volle 100% voor' en dat je tot nu toe met school/studie bezig bent geweest en niet van alles naast elkaar wilde doen. (Ik las dat je gestopt bent met je studie?)
Wat de pot schaftquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:11 schreef Matje-1989 het volgende:
Wat eten we vandaag?
Daar heb ik je toen ook al eens over verteld en ga ik niet nog een keer op inquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er staat in het vorige topic nog een vraag voor je open.
In dat geval: fuck, m'n geheugen begint hiaten te vertonen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Daar heb ik je toen ook al eens over verteld en ga ik niet nog een keer op in
Ik zal het even achter doorgevenquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:04 schreef MaxMark het volgende:
Zou Fok! nog langzamer kunnen, misschien?
Geeft nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In dat geval: fuck, m'n geheugen begint hiaten te vertonen.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zal het even achter doorgeven
Helaas heeft mijn nieuwsgierigheid nog niets ingeboet.quote:
Ik vond het maar een insinuerende vraag. Ik ben enigzins beledigd en derhalve mijn weigering nogmaals te antwoorden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Helaas heeft mijn nieuwsgierigheid nog niets ingeboet.
Volgens mij maak je er veel meer van dan het is, maar ik zal je verder met rust laten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vond het maar een insinuerende vraag. Ik ben enigzins beledigd en derhalve mijn weigering nogmaals te antwoorden.
Herken mijn niet-serieus zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij maak je er veel meer van dan het is, maar ik zal je verder met rust laten..
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:47 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik kan het niet geloven, maar ik kan niet slapen.
Zeker. Ben nog klaar wakkerquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:24 schreef Bob. het volgende:
Energieeeee
Stomme afsprakenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:19 schreef Bob. het volgende:
Hai, zo allemaal stomme afspraken, nu eerst broodjes met kaas.
sex?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:24 schreef Bob. het volgende:
Wat betekend unity?Ik geloof dat ze niet eenheid bedoelen.. Context: "the coefficients Y and B to be estimated should be equal to unity"
Dat ze dezelfde eenheid moeten hebben?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:24 schreef Bob. het volgende:
Wat betekend unity?Ik geloof dat ze niet eenheid bedoelen.. Context: "the coefficients Y and B to be estimated should be equal to unity"
Het zou het getal 1 kunnen zijn, maar dat kan ik moeilijk zeggen, omdat ik de hele som niet ken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:24 schreef Bob. het volgende:
Nouja als een coëfficiënt 1 is kun je hem net zo goed weg laten lijkt me.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zou het getal 1 kunnen zijn, maar dat kan ik moeilijk zeggen, omdat ik de hele som niet ken.
Mja, ligt er aan welk baantje ik kan krijgen..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:14 schreef Bob. het volgende:
Wat voor werk ging je nou precies doen? Iets bij de gemeente ofzo?
Schoonmaker? Koffiezetter?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:04 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Mja, ligt er aan welk baantje ik kan krijgen..
Zijn meerdere geschikte vacatures
Gister bij het sjieke diner? Lyssa natuurlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat heb je gegeten Alex?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feli!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohai vanaf school.
Debat heeft mijn groepje gewonnen en de presentatie ging wel.
Meerdere vacatures, maar je hebt maar een kans van 33%? Heb je voor een specifieke vacature gesolliciteerd, of voor 'wat er beschikbaar is'?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:04 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Mja, ligt er aan welk baantje ik kan krijgen..
Zijn meerdere geschikte vacatures
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn frituurpan vermoord![]()
(alweer ja, nu definitief.. en mn aanracht is bedekt onder ene laag kokend heet frituurvet)
het is hier nog droog....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:20 schreef maok het volgende:
@ teigan, dat wordt hem inderdaad niet vanavond, maar dan kunnen we naailes tenminste wel een keertje afmaken
Weekend
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:47 schreef teigan het volgende:
Jeetje zeg, de buienradar laat uitstervende buien zien... Dat wordt toch nog skaten vanavond..
Wat een drukte ookquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier geen drup![]()
Had ik al verteld dat we een Groningenafdeling op BB hebben tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:26 schreef freecell het volgende:
Ik wil geen buzzy bee, ik wil gewoon bier!
Bj ieder ander had ik iets gezegd in de trant van "drugs are bad mmmkay?" Maar jij bent artiest, dan mag dat.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Falderie, Faldera
Soms zeg ik Nee, soms zeg ik Ja
Soms zeg ik Soms
Maar wat ik echt nóóit zeg
Is Froplala
Nog 3 en een halve maandquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:59 schreef Grulez het volgende:
Zo goede buik. Hoe lang nog?
M'n zus moet nog anderhalve maand en die heeft nog lang niet zo'n grote buik.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Nog 3 en een halve maandIk ga echt knappen denk ik
hehe mijn zus nog 2 maanden en die heeft ook al een goede buik.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Nog 3 en een halve maandIk ga echt knappen denk ik
heheh en de rest van het gezin?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn zus is niet zwanger en die heeft eennog veel grotere buik
haar man idem ditoquote:
Toch niet bij Curves hequote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:38 schreef Tangarine het volgende:
Mjumm m&m's?
Ik ga me morgen ofzo inschrijven bij een sportschool, yay fitnessen bij iets wat niet zo druk en irritant is als de Aclo
He, dan kom ik je vast nog wel eens tegen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:01 schreef Tangarine het volgende:
Huw? Nee, Plaza Sportiva
Das ook niet helemaal de bedoeling bij 5 en een halve maand? Bij de meeste mensen kan je het dan écht wel duidelijk zien hoor!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:03 schreef teigan het volgende:
lekker stukje gereden...
ik heb een collega die ongeveer net zover is als freecell, en daar zie je nog bijna niets aan.....
Hoewel je, als je met de pil stopt, wel risico hebt om toch aan te komenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toen ik tijdens m'n puberteit gewoon een spijker bleef riep m'n zus altijd: "Wacht maar, wacht maar tot je 18 wordt! Dán kom je wel aan!"
Ik ben intussen 22 en alleen aangekomen door de pil, wat er ook even hard weer afgaat als ik stop..
True, true.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hoewel je, als je met de pil stopt, wel risico hebt om toch aan te komen
Euroborgquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
He, dan kom ik je vast nog wel eens tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom verbrandt/verbrandde ze jouw postquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
dillema
krijg zonet van de postbode post voor mn ex door mn gleuf geschoven... zal ik dit verbranden, zoals ze met mijn post doet en heeft gedaan, of in haar brievenbus duwen?
"Het scheelt?"quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Freecell, het scheelt dat ik een soort stemmetje in m'n hoofd heb dat bij het eten van ongezonde dingen roept: "Stop! Weet je wel wat je jezelf aandoet?" Natuurlijk eet ik ook af en toe patat of zo, maar meestal voel ik me daarna de hele avond kut.
Omdat ik niet aan al mijn contacten op tijd mijn adres door had gegeven..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waarom verbrandt/verbrandde ze jouw post
Morele winnaarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:03 schreef Alexxxxx het volgende:
"was verkeerd bezorgd
groetjes Alex"
heb ik er op gezet, en bij haar door de bus gemikt
Omdat je inkoopbeleid en voorraadbeheerbeleid falen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:12 schreef Matje-1989 het volgende:
Waarom is de melk altijd op, wanneer ik cornflakes wil eten?
Dan ga je inderdaad bij dezelfde sportschool als waar ik bij zit.quote:
Maar deze heeft een sauna en een zwembad en allemaal groepslesjes.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:21 schreef Jesse_ het volgende:
Naar de sportschool gaan is sowieso een slechte keus
quote:
Ow ja, daar zullen we nu dus wel weer afscheid van moeten nemenquote:
Echt? Malloten!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:20 schreef nietzman het volgende:
Het was trouwens wél om die ene opmerking in FB, Tara..
Viel wel mee eigenlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
koud idd
Ik zou het ook niet kunnen.. Zou veel te afgeleid zijn door de schaarsgeklede 16-jarige meisjesquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:13 schreef teigan het volgende:
ik heb het liever niet weer zo warm, het geeft zo vervelend les...
Als je koelkast bij de mercedes dealer staat word dat lastig.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:24 schreef nietzman het volgende:
En nou moet ik de optimale route plannen om daar met zo'n groot mogelijke boog omheen te gaan op weg naar de koelkast?
Heeft jaap al gewonnen?quote:Op zondag 18 mei 2008 00:36 schreef Bob. het volgende:
Ik verveel mehe.
Zo erg zelfs dat ik net een stukje de gouden kooi heb gezien, jeetje.
Anders wrijf je het er even in bij arme Bob.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:44 schreef Mark_Boelen het volgende:
Goedenmorgen,
Zo even de afbakbroodjes wegwerken en om 12 uur weer aan de bak in het feithhuis
Yuk.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:34 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen!
En gatver, de afbakbroodjes die ik eergister heb gekocht zijn zowat helemaal blauw van de schimmel.
Daar gaat mijn ontbijt.
Bewaaradvies: afgedekt en in de koelkastquote:Op zondag 18 mei 2008 10:34 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen!
En gatver, de afbakbroodjes die ik eergister heb gekocht zijn zowat helemaal blauw van de schimmel.
Daar gaat mijn ontbijt.
Nein. Dus sporten maar over geslagen en gelijk aan de internationale kapitaal stromen gegaan, reuze interessant.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Arme Bob.Wel op tijd uit bed gerold vanochtend?
Alleen als je niet wil dat ze binnen een dag verschimmelenquote:Op zondag 18 mei 2008 14:04 schreef Bob. het volgende:
En moeten afbak broodjes serieus in de koelkast bewaard worden Jesse?
Weer wat nieuws geleerd.
Er, normaal zijn ze verpakt onder een beschermende atmosfeer heur. Er kan alleen soms eens zo'n compartimentje lek zijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Alleen als je niet wil dat ze binnen een dag verschimmelen
Ja, ging dr ook vanuit dat ze ze al geopend had.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Er, normaal zijn ze verpakt onder een beschermende atmosfeer heur. Er kan alleen soms eens zo'n compartimentje lek zijn.
Ha die Chips! Hoe vond je Groningen vanaf boven!quote:
He dat had ik eergister ook... toevallig de 17 eurocent broodjes van de jumbo?quote:Op zondag 18 mei 2008 10:34 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen!
Daar gaat mijn ontbijt.
Wel Jumbo! Maar dit waren hele lekkeren met pitjes en tomaten-iets.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
He dat had ik eergister ook... toevallig de 17 eurocent broodjes van de jumbo?
Ahh viel wel mee met hoe eng je het vond toch? Je keek niet heel bang iigquote:Op zondag 18 mei 2008 16:17 schreef Bob. het volgende:
Op weg naar boven vond ik het doodeng. Maar ik ben dan ook een mietje.
Boven was wel leuk, dus dan vinden iets dapperdere mensen dan inderdaad waarschijnlijk saai.
Ik ben een kampioen in het mijn ohneeikgadoodmammahelpme-blik verbergen.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:37 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ahh viel wel mee met hoe eng je het vond toch? Je keek niet heel bang iig
ik had 2cv op visitequote:Op zondag 18 mei 2008 21:48 schreef teigan het volgende:
Wat is het hier stil joh...
iedereen heeft iets anders te doen?
Misschien kom je mij wel tegen. Moet naar Laren morgenmiddagquote:Op zondag 18 mei 2008 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Mogrne ga ik btw een rondje door de grote boze randstad rijden![]()
Stuur maar een sms als je me ziet.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien kom je mij wel tegen. Moet naar Laren morgenmiddag
HAD. Maar moet van de week ff naar m toe, heeft zn zonnebril laten liggen. Breng ik m denk ik ff op zn werk, kan ik daar fotos maken.quote:
Als je mn nummer wel had gehad had ik dat niet gezegdquote:Op zondag 18 mei 2008 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gaat lastig als ik jou nummer niet heb
Ik zie het al voor me dat je morgenmiddag rondjes door Laren rijdt, alleen maar om me te spottenquote:Op zondag 18 mei 2008 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je mn nummer wel had gehad had ik dat niet gezegd
Ikheb geen idee waar laren ligt, maar ik ga eerst naar het Westland en dan via Aalsmeer en schiphol terug. Welicht ff snel in scheveningen of rotjeknor kijken tussendoor.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat je morgenmiddag rondjes door Laren rijdt, alleen maar om me te spotten![]()
Morgen eerst maar eens in de flat kijken of de Chinezen nog wat door anderen opgeschreven Free Tibet teksten aan het uitwissen zijn
Hij had ook een katerontbijt kunnen halen bij het feithhuisquote:Op zondag 18 mei 2008 11:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Anders wrijf je het er even in bij arme Bob.
Ehm, Bob. is een vrouwquote:Op zondag 18 mei 2008 23:31 schreef Mark_Boelen het volgende:
Hij had ook een katerontbijt kunnen halen bij het feithhuis
Pardon.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:31 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Hij had ook een katerontbijt kunnen halen bij het feithhuis
Iddquote:Op zondag 18 mei 2008 23:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Pardon.Straalt mijn naam niet een en al vrouwelijkheid uit?
Excuses mevrouwquote:Op zondag 18 mei 2008 23:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Pardon.Straalt mijn naam niet een en al vrouwelijkheid uit?
Stage is voor overdag.quote:Op maandag 19 mei 2008 01:58 schreef Grulez het volgende:
Moi. Bezig met stagewerkzaamheden, maar het gaat bagger...
Dan wordt het inderdaad wel even tijd om het af te maken. Voor mij nu tijd om te slapen, succes nogquote:Op maandag 19 mei 2008 02:01 schreef Grulez het volgende:
Tsja ik zou vrijdag wat opsturen, maar dat heb ik weten te verschuiven naar vandaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |