Zou ik dan maar doen ja..quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:46 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik jou baantje had, ow.
Misschien krijg ik dat ook wel![]()
Dus, ik zal er vanmiddag achteraan bellen
Met zo'n CV wordt je overal wel aangenomenquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:07 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik moet een CV opstellen, nou dat wordt leuk
Ervaring: Geen
Korte CV
Er staat in het vorige topic nog een vraag voor je open.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:46 schreef MaxMark het volgende:
Sup.
Wurdsje werkt bij de gemeentequote:Op donderdag 15 mei 2008 15:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat voor werk doe je dan Wurdsje?
Ja, ik weet het. Daar moet ik het dan maar van hebbenquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:11 schreef maok het volgende:
CV hoef je trouwens niet alleen baantjes op te zetten, ook opleidingen, commissies ed, hobbys intresses en persoonlijke eigenschappen kunnen er op.
Klinkt enthousiastquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
En de presentatie ging, euh, hmm... ja, het ging.
Schoffelen?quote:
Als ze vragen waarom je geen ervaring hebt zeg je gewoon. 'Als ik ergens mee bezig ben ga ik er voor de volle 100% voor' en dat je tot nu toe met school/studie bezig bent geweest en niet van alles naast elkaar wilde doen. (Ik las trouwens dat je gestopt bent met je studie?quote:[..]
Ja, ik weet het. Daar moet ik het dan maar van hebben
Commissies!!![]()
Hobby's![]()
Interesses![]()
Ervaring
Herkenbaar?quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
En de presentatie ging, euh, hmm... ja, het ging.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:50 schreef maok het volgende:
[..]
Schoffelen?![]()
[..]
Als ze vragen waarom je geen ervaring hebt zeg je gewoon. 'Als ik ergens mee bezig ben ga ik er voor de volle 100% voor' en dat je tot nu toe met school/studie bezig bent geweest en niet van alles naast elkaar wilde doen. (Ik las dat je gestopt bent met je studie?)
Wat de pot schaftquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:11 schreef Matje-1989 het volgende:
Wat eten we vandaag?
Daar heb ik je toen ook al eens over verteld en ga ik niet nog een keer op inquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er staat in het vorige topic nog een vraag voor je open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |