Ow ja, daar zullen we nu dus wel weer afscheid van moeten nemenquote:
Echt? Malloten!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:20 schreef nietzman het volgende:
Het was trouwens wél om die ene opmerking in FB, Tara..
Viel wel mee eigenlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
koud idd
Ik zou het ook niet kunnen.. Zou veel te afgeleid zijn door de schaarsgeklede 16-jarige meisjesquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:13 schreef teigan het volgende:
ik heb het liever niet weer zo warm, het geeft zo vervelend les...
Als je koelkast bij de mercedes dealer staat word dat lastig.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:24 schreef nietzman het volgende:
En nou moet ik de optimale route plannen om daar met zo'n groot mogelijke boog omheen te gaan op weg naar de koelkast?
Heeft jaap al gewonnen?quote:Op zondag 18 mei 2008 00:36 schreef Bob. het volgende:
Ik verveel mehe.
Zo erg zelfs dat ik net een stukje de gouden kooi heb gezien, jeetje.
Anders wrijf je het er even in bij arme Bob.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:44 schreef Mark_Boelen het volgende:
Goedenmorgen,
Zo even de afbakbroodjes wegwerken en om 12 uur weer aan de bak in het feithhuis
Yuk.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:34 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen!
En gatver, de afbakbroodjes die ik eergister heb gekocht zijn zowat helemaal blauw van de schimmel.
Daar gaat mijn ontbijt.
Bewaaradvies: afgedekt en in de koelkastquote:Op zondag 18 mei 2008 10:34 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen!
En gatver, de afbakbroodjes die ik eergister heb gekocht zijn zowat helemaal blauw van de schimmel.
Daar gaat mijn ontbijt.
Nein. Dus sporten maar over geslagen en gelijk aan de internationale kapitaal stromen gegaan, reuze interessant.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Arme Bob.Wel op tijd uit bed gerold vanochtend?
Alleen als je niet wil dat ze binnen een dag verschimmelenquote:Op zondag 18 mei 2008 14:04 schreef Bob. het volgende:
En moeten afbak broodjes serieus in de koelkast bewaard worden Jesse?
Weer wat nieuws geleerd.
Er, normaal zijn ze verpakt onder een beschermende atmosfeer heur. Er kan alleen soms eens zo'n compartimentje lek zijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Alleen als je niet wil dat ze binnen een dag verschimmelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |