Misschien kom je mij wel tegen. Moet naar Laren morgenmiddagquote:Op zondag 18 mei 2008 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Mogrne ga ik btw een rondje door de grote boze randstad rijden![]()
Stuur maar een sms als je me ziet.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien kom je mij wel tegen. Moet naar Laren morgenmiddag
HAD. Maar moet van de week ff naar m toe, heeft zn zonnebril laten liggen. Breng ik m denk ik ff op zn werk, kan ik daar fotos maken.quote:
Als je mn nummer wel had gehad had ik dat niet gezegdquote:Op zondag 18 mei 2008 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gaat lastig als ik jou nummer niet heb
Ik zie het al voor me dat je morgenmiddag rondjes door Laren rijdt, alleen maar om me te spottenquote:Op zondag 18 mei 2008 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je mn nummer wel had gehad had ik dat niet gezegd
Ikheb geen idee waar laren ligt, maar ik ga eerst naar het Westland en dan via Aalsmeer en schiphol terug. Welicht ff snel in scheveningen of rotjeknor kijken tussendoor.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat je morgenmiddag rondjes door Laren rijdt, alleen maar om me te spotten![]()
Morgen eerst maar eens in de flat kijken of de Chinezen nog wat door anderen opgeschreven Free Tibet teksten aan het uitwissen zijn
Hij had ook een katerontbijt kunnen halen bij het feithhuisquote:Op zondag 18 mei 2008 11:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Anders wrijf je het er even in bij arme Bob.
Ehm, Bob. is een vrouwquote:Op zondag 18 mei 2008 23:31 schreef Mark_Boelen het volgende:
Hij had ook een katerontbijt kunnen halen bij het feithhuis
Pardon.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:31 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Hij had ook een katerontbijt kunnen halen bij het feithhuis
Iddquote:Op zondag 18 mei 2008 23:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Pardon.Straalt mijn naam niet een en al vrouwelijkheid uit?
Excuses mevrouwquote:Op zondag 18 mei 2008 23:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Pardon.Straalt mijn naam niet een en al vrouwelijkheid uit?
Stage is voor overdag.quote:Op maandag 19 mei 2008 01:58 schreef Grulez het volgende:
Moi. Bezig met stagewerkzaamheden, maar het gaat bagger...
Dan wordt het inderdaad wel even tijd om het af te maken. Voor mij nu tijd om te slapen, succes nogquote:Op maandag 19 mei 2008 02:01 schreef Grulez het volgende:
Tsja ik zou vrijdag wat opsturen, maar dat heb ik weten te verschuiven naar vandaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |