In dat geval: fuck, m'n geheugen begint hiaten te vertonen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Daar heb ik je toen ook al eens over verteld en ga ik niet nog een keer op in
Ik zal het even achter doorgevenquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:04 schreef MaxMark het volgende:
Zou Fok! nog langzamer kunnen, misschien?
Geeft nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In dat geval: fuck, m'n geheugen begint hiaten te vertonen.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zal het even achter doorgeven
Helaas heeft mijn nieuwsgierigheid nog niets ingeboet.quote:
Ik vond het maar een insinuerende vraag. Ik ben enigzins beledigd en derhalve mijn weigering nogmaals te antwoorden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Helaas heeft mijn nieuwsgierigheid nog niets ingeboet.
Volgens mij maak je er veel meer van dan het is, maar ik zal je verder met rust laten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vond het maar een insinuerende vraag. Ik ben enigzins beledigd en derhalve mijn weigering nogmaals te antwoorden.
Herken mijn niet-serieus zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij maak je er veel meer van dan het is, maar ik zal je verder met rust laten..
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:47 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik kan het niet geloven, maar ik kan niet slapen.
Zeker. Ben nog klaar wakkerquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:24 schreef Bob. het volgende:
Energieeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |