En jij behoort tot de groep Leeuwarders, die Groningen onveilig maken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:33 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen! Super leuke stad! Ik kom zelf uit Leeuwarden en heb 5 mei in Groningen gevierd. Morgen ga ik met een groep vrienden op stap in Groningen.
Wees trots op jullie stad.
mja Leeuwarden is nou niet bepaald een stad om trots op te zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:33 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen! Super leuke stad! Ik kom zelf uit Leeuwarden en heb 5 mei in Groningen gevierd. Morgen ga ik met een groep vrienden op stap in Groningen.
Friezen die Groningen komen vervuilen met hun aanwezigheid en spraakgebrekquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:33 schreef Edwinuss het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Friezen die Groningen komen vervuilen met hun aanwezigheid en spraakgebrek
Ik ga er niet op in, ik ga er niet op in, ik ga er niet op in, ik ga er niet op in, ik ga er niet op in, ik ga er niet op in, ik ga er niet op in, ik ga er niet op in, ik ga er niet op in, ik ga er niet op in, ik ga er niet op in, ik ga er niet op in, ik ga er niet op in ...quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Liever niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mag de foto waar je op staat nu wel of niet in de originele versie gepubliceerd worden?
Dat valt wel mee toch. En bovendien kunnen we niet oordelen als er geen foto isquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Liever niet.Ik sta meestal echt afgrijselijk op foto's, dus daar zou sowieso niemand vrolijk van worden joh.
Ik word heel erg vrolijk van lelijke foto'squote:Op donderdag 8 mei 2008 00:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Liever niet.Ik sta meestal echt afgrijselijk op foto's, dus daar zou sowieso niemand vrolijk van worden joh.
Ik word heel erg lelijk van vrolijke foto'squote:Op donderdag 8 mei 2008 01:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik word heel erg vrolijk van lelijke foto's
Dát lijkt me erg lastig!quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik word heel erg lelijk van vrolijke foto's
quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:23 schreef Grulez het volgende:
Mooie morgen ook. Het zegt genoeg dat ik er om 7.15 uit was, terwijl ik niks heb
Of ze vond het gewoon te lekker weer om naar binnen te gaanquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Officiële TVP.
Poezel kwam gister niet binnen,toen gingen we maar slapen, maar vanochtend was ze er weer.
ze heeft wrs ergens opgesloten gezeten.
POES.
Waarom niet? Dat is toch hip?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:10 schreef JH87 het volgende:
Zo, ik doe lekker een korte broek aan naar stage vandaag. En nee, geen zwembroek of teenslippers.
Nee,quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Of ze vond het gewoon te lekker weer om naar binnen te gaan
zelfde dilemma.. maar ik denk dat ik toch maar voor het ontbijt ga..quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:53 schreef Inkomen het volgende:
Moggûh.
Dilemma: kiezen tussen ontbijt halen of weer in bed proberen te kruipen.
Idem.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:08 schreef Grulez het volgende:
hum 3 uur wakker, maar nog helemaal niks gedaan![]()
Ja, dat.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:08 schreef Grulez het volgende:
hum 3 uur wakker, maar nog helemaal niks gedaan![]()
Mijn ontbijt halen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, dat.
Ik moet nuttige dingen gaan doen, ik moet nuttige dingen gaan doen, ik moet nuttige dingen gaan doen, ik moet nuttige dingen gaan doen. ik moet nuttige dingen gaan doen, ik moet nuttige dingen gaan doen, ik moet nuttige dingen aan doen, ik moet nuttige dingen gaan doen..
Ik weet ook niet waar ze over gaan. Eerste moet in de week van 19 mei al af zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat, maar wrs niet.
Heute! Ik denk vanaf 12:00, dat is meestal de begintijd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:49 schreef Matje-1989 het volgende:
Goedemorgen, ben op college.
Wanneer begint de kermis?
Ik wil in dat hoge ding
Gaaf!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heute! Ik denk vanaf 12:00, dat is meestal de begintijd.
Da ken ook. Dan is het de rest van de dagen dat 'ie om 12 uur open gaat. Of 13 uur. Weet ik veelquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Savonds pas toch? de opening om 8 uur? www.kermisingroningen.nl en www.meikermis.nl
Hangt af van het tijdstipquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:04 schreef maok het volgende:
Hoeveel kost zo'n kermis atractie eigenlijk tegenwoordig. Ik kan me herinneren dat dat eerst altijd 1 tot 3 gulden koste ofzo, maar het is vast al wel wat duurder geworden![]()
* maok is te lang niet in een kermis atractie geweest
Iddquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:43 schreef 2cv het volgende:
* 2cv is wakker
Leuke rel trouwens in het Fryslân-topic.
Wattan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:43 schreef 2cv het volgende:
* 2cv is wakker
Leuke rel trouwens in het Fryslân-topic.
Ik zie de rel niet?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Gaat wel hard zo met die Friese topics.
Joeripoesquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Officiële TVP.
Poezel kwam gister niet binnen,toen gingen we maar slapen, maar vanochtend was ze er weer.
ze heeft wrs ergens opgesloten gezeten.
POES.
Oke, die topics kon ik nog wel een beetje uit komen wat het betekende, maar wat jij hier boven typt?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Bûter, brea en grinne tsiis, wa at dat wol sizze kin, buartet mei fjoer
O HAI!Ook weer thuis
Boter, brood en groene kaas, wie dat wel zeggen kan, speelt met vuur.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oke, die topics kon ik nog wel een beetje uit komen wat het betekende, maar wat jij hier boven typt?
Volgens mij ging 'ie andersquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Boter, brood en groene kaas, wie dat wel zeggen kan, speelt met vuur.
Je bent te laatquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet je dit forum beter doorspitten
Variate op het aloude gezegdequote:Op donderdag 8 mei 2008 17:32 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Volgens mij ging 'ie anders
Maargoed, ik snap nu eindelijk de rel dankzij 2cv
(Die nu geband is wegens topic-diaree)
Hoe was het met Hertog Jan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:16 schreef Grulez het volgende:
Moiii..
Net heerlijk in de zon op een terras gezeten met een zeker iemand
Oja en Hertog Jan was er ook.
Dan heb ik alles voor mezelf inderdaad. Is wel een heel stuk verder uit 't centrum dan nu, maar ik zou wel gewoon 55 euro mínder per maand gaan betalen. Leve de huurtoeslag.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:08 schreef Bob. het volgende:
Oh een studio, dus dan heb je alles voor jezelf?Wat leuk! Wel een stukje uit het centrum, maar dat zat je nu ook al toch?
Das toevallig, ik ook!quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:16 schreef Grulez het volgende:
Moiii..
Net heerlijk in de zon op een terras gezeten met een zeker iemand
Oja en Hertog Jan was er ook.
Lekker!quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten vanaf nietzman z'n balkon.
heheh je bent door gegaan naar nietz?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten vanaf nietzman z'n balkon.
Je straaltt, dat juist hip!quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom schijnt er een zon precies op mij.
Ik vind het wel een tof effect eigenlijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom schijnt er een zon precies op mij.
dus je hoorde "kwak"quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
Knalde net 2 kamers verderop een eend met een enorme klap tegen de ramen van de flat. De eend in kwestie zit nu beduusd op de grond
Nou, aan het Noorderplantsoen ben ik inmiddels begonnen, het essay niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:17 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar ze over gaan. Eerste moet in de week van 19 mei al af zijn.![]()
Vanmiddag er maar eens in het Noorderplantsoen aan beginnen.
()
kneusquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:57 schreef Matje-1989 het volgende:
ik herken teigan aan haar tettenquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:53 schreef maok het volgende:
Over het Noorderplansoen gesproken:
[ afbeelding ]
Op de achtergrond geeft iemand zich zelf een knietje voor zijn hoofd![]()
gaat om de sfeerquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Post die foto dan niet, als bijna alle hoofden weggedingest zijn..
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kneus
[..]
ik herken teigan aan haar tetten
Ja, aan zo'n foto heb je toch geen ene reet? Alle foto's zijn aangepastquote:
Das Inkomenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie is die rechtse dan?
Boeiend. Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Post die foto dan niet, als bijna alle hoofden weggedingest zijn..
Hierop past maar 1 reactie:quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:02 schreef Matje-1989 het volgende:
Ja, aan zo'n foto heb je toch geen ene reet? Alle foto's zijn aangepast
Haha, dus ik vond het wel een:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Etc etc etc
wel gepast
De verloofde van Teiganquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar wie is diegene in dat groene tshirt nou dan?.
Jij in groene bikini op de gRoverquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zag een leuke groene bikini.
Daar mag je ook wel in poseren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb al een andere bikini.
Hij is gestippeld.
hhehe ik denk van de ijstheequote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.
Die enorme hoofdpijn, dat zou toch niet komen van dat ene wijntje op het terras gistermiddag?
Waar ga je naartoe dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Leeuwarden?
Ik moet morgen overstappen in Leeuwarden.
Die heb je zo vol staan met meukquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef JH87 het volgende:
Ik ben net wezen kijken naar die studio aan de Oosterhamrikkade. Wat zit daar een gruwelijk prachtige keuken in zeg. Ik dacht dat 't zo'n Ikea-ding was, maar 't is een keukenblok waar m'n ouders nog jaloers op zouden worden. Zes keukenkastjes enzo, wat moet ik er in hemelsnaam in kwijt.
Sorry als dit bot overkomt, maar waarom dan al die aandacht? Je enige posts op het hele forum gaan over die groene blokken waar verder, voor zover ik kan beoordelen, helemaal niemand zich ook maar een minuut druk om heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:52 schreef MisterR het volgende:
Ik ben er niet bij betrokken, ben geen lid, ik doe zelf namelijk aan stijldansen en niet aan fitnessen
Komt wel oprecht over, met zo'n smiley.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:02 schreef Matje-1989 het volgende:
Zo, vanmiddag lekker gelegen in het Stadspark
Nu naar het Noorderplantsoen
(eten en zonnen)
BTW: Rip aan de brandweermannen..
We reden op dat moment net op de snelweg erlangs richting Assen. Enorme rookontwikkelings, maar doden had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:30 schreef teigan het volgende:
Flink roze ja.
Ik lees het net van de brandweerlieden, best heftig is dat zeg...
begin septemberquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is een behoorlijke buik, Freecell. Wanneer ben je ook al weer uitgerekend?
Ik meen het oprecht hoor..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Komt wel oprecht over, met zo'n smiley.
Nee, ik bedoelde de reactie daarbovenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja. Niet alleen op het forum lurken dus
Jesse moet je gewoon wat negerenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:13 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de reactie daarboven
Van: Ik heb en tagje ofzo
Vandaar de
* Matje maakt gesprek zelf even een eindje afquote:
* Wurdsje wil toch een andere wending geven aan het gesprekquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:17 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
* Matje maakt gesprek zelf even een eindje af
Matje-1989: Ja, kut. Met jou?
Wurdsje: Nou, gaat z'n gangetje
Matje-1989: Ow, oké. Ben je al beniewd naar jullie cadeautje van morgen?
[insert tekst]
Mijn immer wijze raad moet hij, evenals een ieder hier, ter harte nemenquote:
Loonlozeloonslaaf voor Roodbol zijnquote:
Nee, maar ik moet nog zoveel doen morgen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:12 schreef Peterselieman het volgende:
Dit weer nodigt ook niet uit tot slapen nee
Ik loop in boxer rondquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:21 schreef Bob. het volgende:
Warm? Ik vind het nu best afgekoeld, loop in een dikke trui rond.
Ik heb het echt nog warmquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:21 schreef Bob. het volgende:
is ook niet lastig met dit warme weer.. ik was ook weer veel te vroeg wakker..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:24 schreef Matje-1989 het volgende:
Goedemorgen trouwens, het is me gelukt vroeg wakker te worden.
(Was verdorie om 7 uur al wakker)
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Schaamteloos gejat uit het US topic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik weet het. Bij de 2e steekt mn tongpiercing uit. Mmkay.
quote:
Je zal het bets menen, maar je komt wel voor de zoveelste keer weer over als een achterlijke klapmongool.quote:
op de tjd van posten struinde ik met om mijn bovenlijf enkel een dun shirtje, en op mn onderlijf van mijn broek balend door Eindhovenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:21 schreef Bob. het volgende:
Doe ik goed hè?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Je zal het bets menen, maar je komt wel voor de zoveelste keer weer over als een achterlijke klapmongool.
Mja, maar het is helemaal niet warm op m'n kamer maar uitslapen kan niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:49 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
is ook niet lastig met dit warme weer.. ik was ook weer veel te vroeg wakker..![]()
ohw ja goedemorgen nog..
Stoplichten.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
IdeaalWarm eten in je pauze, lekker eitje bakken en zo
En wat fiets je langzaam dan?
quote:Gisteren dus wezen kijken. Gistermiddag heeft iemand op kantoor - projectadviseur voor gemeentes en bouwprojecten, etc - zelfs allerlei mogelijke plattegronden voor me uitgewerkt in zo'n tekenprogramma, echt geniaal. Ik heb net met m'n ouders al een 'definitieve' plattegrond gemaakt die echt tof is.
Enfin, ik heb de studio nog niet geaccepteerd maar ben nu wel 99,9 % zeker.
Foto's:
Keuken.
Sanitair gedeelte. Aan linkerzijde dus onzichtbaar douche. Met douchedeur, geen douchegordijn.
Voorzijde studio's. Ik zit links bovenin.
Raam. Dit was een studio die al grotendeels was opengesteld voor de kijkers. Volgende maand wordt de eerste helft dus splinternieuw opgeleverd.
Het is een studio, dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:19 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
heb je ook een aparte slaapkamer daarbij?
nee was ik al bang voor.. woon zelf ook in een studio, maar wil graag een slaapkamer gescheiden van het woondeel..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het is een studio, dus ik denk het niet.
Maar ziet er verder goed uit Jop!
ja precies.. ik heb hier nog een vide (ik weet niet of de schrijfwijze goed is, maar ach tis weekend zullen we maar zeggen..)..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:48 schreef JH87 het volgende:
Nee, 't is helemaal open. Maar ik ga wel m'n wandmeubel als een soort 'room-divider' toepassen. En dat waterverbruik checken tijdens 't schijten is natuurlijk uber-ideaal. Nadeel: Het is wel een plonswc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |