Hoe was het met Hertog Jan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:16 schreef Grulez het volgende:
Moiii..
Net heerlijk in de zon op een terras gezeten met een zeker iemand
Oja en Hertog Jan was er ook.
Dan heb ik alles voor mezelf inderdaad. Is wel een heel stuk verder uit 't centrum dan nu, maar ik zou wel gewoon 55 euro mínder per maand gaan betalen. Leve de huurtoeslag.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:08 schreef Bob. het volgende:
Oh een studio, dus dan heb je alles voor jezelf?Wat leuk! Wel een stukje uit het centrum, maar dat zat je nu ook al toch?
Das toevallig, ik ook!quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:16 schreef Grulez het volgende:
Moiii..
Net heerlijk in de zon op een terras gezeten met een zeker iemand
Oja en Hertog Jan was er ook.
Lekker!quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten vanaf nietzman z'n balkon.
heheh je bent door gegaan naar nietz?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten vanaf nietzman z'n balkon.
Je straaltt, dat juist hip!quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom schijnt er een zon precies op mij.
Ik vind het wel een tof effect eigenlijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom schijnt er een zon precies op mij.
dus je hoorde "kwak"quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
Knalde net 2 kamers verderop een eend met een enorme klap tegen de ramen van de flat. De eend in kwestie zit nu beduusd op de grond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |