Hoe was het met Hertog Jan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:16 schreef Grulez het volgende:
Moiii..
Net heerlijk in de zon op een terras gezeten met een zeker iemand
Oja en Hertog Jan was er ook.
Dan heb ik alles voor mezelf inderdaad. Is wel een heel stuk verder uit 't centrum dan nu, maar ik zou wel gewoon 55 euro mínder per maand gaan betalen. Leve de huurtoeslag.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:08 schreef Bob. het volgende:
Oh een studio, dus dan heb je alles voor jezelf?Wat leuk! Wel een stukje uit het centrum, maar dat zat je nu ook al toch?
Das toevallig, ik ook!quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:16 schreef Grulez het volgende:
Moiii..
Net heerlijk in de zon op een terras gezeten met een zeker iemand
Oja en Hertog Jan was er ook.
Lekker!quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten vanaf nietzman z'n balkon.
heheh je bent door gegaan naar nietz?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten vanaf nietzman z'n balkon.
Je straaltt, dat juist hip!quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom schijnt er een zon precies op mij.
Ik vind het wel een tof effect eigenlijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom schijnt er een zon precies op mij.
dus je hoorde "kwak"quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
Knalde net 2 kamers verderop een eend met een enorme klap tegen de ramen van de flat. De eend in kwestie zit nu beduusd op de grond
Nou, aan het Noorderplantsoen ben ik inmiddels begonnen, het essay niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:17 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar ze over gaan. Eerste moet in de week van 19 mei al af zijn.![]()
Vanmiddag er maar eens in het Noorderplantsoen aan beginnen.
()
kneusquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:57 schreef Matje-1989 het volgende:
ik herken teigan aan haar tettenquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:53 schreef maok het volgende:
Over het Noorderplansoen gesproken:
[ afbeelding ]
Op de achtergrond geeft iemand zich zelf een knietje voor zijn hoofd![]()
gaat om de sfeerquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Post die foto dan niet, als bijna alle hoofden weggedingest zijn..
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kneus
[..]
ik herken teigan aan haar tetten
Ja, aan zo'n foto heb je toch geen ene reet? Alle foto's zijn aangepastquote:
Das Inkomenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie is die rechtse dan?
Boeiend. Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Post die foto dan niet, als bijna alle hoofden weggedingest zijn..
Hierop past maar 1 reactie:quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:02 schreef Matje-1989 het volgende:
Ja, aan zo'n foto heb je toch geen ene reet? Alle foto's zijn aangepast
Haha, dus ik vond het wel een:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Etc etc etc
wel gepast
De verloofde van Teiganquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar wie is diegene in dat groene tshirt nou dan?.
Jij in groene bikini op de gRoverquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zag een leuke groene bikini.
Daar mag je ook wel in poseren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb al een andere bikini.
Hij is gestippeld.
hhehe ik denk van de ijstheequote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.
Die enorme hoofdpijn, dat zou toch niet komen van dat ene wijntje op het terras gistermiddag?
Waar ga je naartoe dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Leeuwarden?
Ik moet morgen overstappen in Leeuwarden.
Die heb je zo vol staan met meukquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef JH87 het volgende:
Ik ben net wezen kijken naar die studio aan de Oosterhamrikkade. Wat zit daar een gruwelijk prachtige keuken in zeg. Ik dacht dat 't zo'n Ikea-ding was, maar 't is een keukenblok waar m'n ouders nog jaloers op zouden worden. Zes keukenkastjes enzo, wat moet ik er in hemelsnaam in kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |