Ik loop in boxer rondquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:21 schreef Bob. het volgende:
Warm? Ik vind het nu best afgekoeld, loop in een dikke trui rond.
Ik heb het echt nog warmquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:21 schreef Bob. het volgende:
is ook niet lastig met dit warme weer.. ik was ook weer veel te vroeg wakker..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:24 schreef Matje-1989 het volgende:
Goedemorgen trouwens, het is me gelukt vroeg wakker te worden.
(Was verdorie om 7 uur al wakker)
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Schaamteloos gejat uit het US topic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik weet het. Bij de 2e steekt mn tongpiercing uit. Mmkay.
quote:
Je zal het bets menen, maar je komt wel voor de zoveelste keer weer over als een achterlijke klapmongool.quote:
op de tjd van posten struinde ik met om mijn bovenlijf enkel een dun shirtje, en op mn onderlijf van mijn broek balend door Eindhovenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:21 schreef Bob. het volgende:
Doe ik goed hè?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Je zal het bets menen, maar je komt wel voor de zoveelste keer weer over als een achterlijke klapmongool.
Mja, maar het is helemaal niet warm op m'n kamer maar uitslapen kan niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:49 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
is ook niet lastig met dit warme weer.. ik was ook weer veel te vroeg wakker..![]()
ohw ja goedemorgen nog..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |