Je bent mijn reddende enge!quote:Op zondag 20 april 2008 19:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Jop kon hem niet openen vanaf zijn tel!
Kijk jij voetbal?quote:Op zondag 20 april 2008 19:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat een verdriet, wij (FC Groningen) hebben verloren van Utrecht
Ja, ik zag het!quote:Op zondag 20 april 2008 19:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
quote:
Ow, ik schrok alquote:Op zondag 20 april 2008 19:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]nee
ik las het op de site van RTV Noord
toch wel triest eigenlijk dat alles wat buiten Amsterdam kampioen wordt altijd bestempeld wordt als kampioen van de armoedequote:Op zondag 20 april 2008 18:55 schreef Matje-1989 het volgende:
Ga je schamen met je kampioen van de armoede
ja inderdaad wel jammer maar goed top 5 had er toch niet meer in gezeten dus wat dat betreft was het voor Groningen een wedstrijd ie er niet toe deed..quote:Op zondag 20 april 2008 19:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Moeilijk he spellenquote:Op zondag 20 april 2008 19:05 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik heb net de Champions Liguea gewonnen
Sorry.quote:Op zondag 20 april 2008 19:17 schreef 2cv het volgende:
TeePeeVee.
Niet teveel over voetbal leuteren he ?
Haha, dank je wel! En ook bedankt voor het tuniekje!quote:
Je vindt het niet meer leuk he.quote:Op zondag 20 april 2008 19:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. Ik kijk 't nog even een topic aan.
Ik vind het ook wat saai worden momenteel.quote:Op zondag 20 april 2008 19:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. Ik kijk 't nog even een topic aan.
Je bedoeld mij hè. Sorry hoorquote:Op zondag 20 april 2008 19:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het niet echt saai worden.
Alleen er is wat meer gebagger.
Nu was er sowieso wel bagger.
Maar het is enorm gegroeid met de komst van enkele users.
Jammer.
Maakt niet uit, het is toch niet mijn kleur. Maar past ie? En kunnen de plantsoenmeets ook eens na werktijd?quote:Op zondag 20 april 2008 19:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha, dank je wel! En ook bedankt voor het tuniekje!
Waarschijnlijk krijg je hem wel heel uitgerekt terug hoorHet is namelijk geen rekstof. Dus het zal wel een eindje meerekken, maar veert niet terug
Oh jee. Misschien moeten we dan eens een topicfunctioneringsdiscussie gaan houden.quote:Op zondag 20 april 2008 19:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Jammer.
Hij past prima, al issie wat krap bij mijn borsten en moet er écht iets onderquote:Op zondag 20 april 2008 19:54 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is toch niet mijn kleur. Maar past ie? En kunnen de plantsoenmeets ook eens na werktijd?
deze week mooi weer genoeg lijkt me..quote:Op zondag 20 april 2008 20:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij past prima, al issie wat krap bij mijn borsten en moet er écht iets onder
Wel mijn kleur!![]()
En de plantsoenmeets zijn vaak van bijvoorbeeld 15:00 tot 19:00. 19:00 lijkt mij behoorlijk na werktijd toch?
Maar eerst even wachten op beter weer!
We zullen zien!quote:Op zondag 20 april 2008 20:02 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
deze week mooi weer genoeg lijkt me..
Yeah, allemaal dekentjes en winterjassen aan en kleumen in de avond.quote:Op zondag 20 april 2008 19:54 schreef LoudGirl het volgende:
En kunnen de plantsoenmeets ook eens na werktijd?
Dan zal dat een lang lijstje wordenquote:Op zondag 20 april 2008 20:06 schreef Matje-1989 het volgende:
Zullen we een lijstje maken met topic-baggeraars?
Volgens mij wordt 't vanaf donderdag gewoon weer 17/18 graden. Ik ben een paar dagen later ook jarig, en dan is het áltijd goed weer.quote:Op zondag 20 april 2008 20:03 schreef freecell het volgende:
[..]
We zullen zien!Dan moet het toch écht wel veel lekkerder worden dan vandaag. Het was vandaag niet heel koud, maar wel heel bewolkt en grijs.
Niet jammer, deze topics zijn eindelijk eens leuk en huilieloosquote:Op zondag 20 april 2008 19:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Jammer.
Waarschijnlijk door de mensen die een hele avond over niks kletsen en zo een topic volkletsenquote:Op zondag 20 april 2008 20:19 schreef LoudGirl het volgende:
Waarom niet?
Ik ben er vanaf het begin bij, het is wel mooi geweest zo. De nieuwelingen mogen het stokje overnemen.quote:Op zondag 20 april 2008 20:19 schreef LoudGirl het volgende:
Waarom niet?
Gebande mirrorvent?quote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef JH87 het volgende:
Is die gebande mirrorvent niet die ene kerel van die statistieken?
Sorry? Ik heb echt geen idee waar je het over hebt eigenlijkquote:Op zondag 20 april 2008 21:47 schreef JH87 het volgende:
Jemig man, zelfs ik heb door dat er momenteel gereld wordt hier op Fok!.
neequote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef JH87 het volgende:
Is die gebande mirrorvent niet die ene kerel van die statistieken?
Arcee is toch die van de statistiekjes?quote:Op zondag 20 april 2008 21:47 schreef ChipsZak. het volgende:
JeRa. Ja.
Nee dat was een ander.quote:Op zondag 20 april 2008 19:30 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Was jij niet degene die gister iets typte als: Opgeshept?
Ik vond het altijd heel gezellig, met een vast groepje mensen, waarvan ik bijna iedereen in het echt kende (of naja, eens had ontmoet dan in ieder geval) en die me ook interesseerden. Dat mis ik nu een beetje.quote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb ik ook wel. Topic zou nu ook naar ONZ kunnen, maar ach zo serieus neem ik fok toch niet.
Nou ja, je vind kennelijk dat het vervelend is dat je sommige nog nooit gezien hebtquote:Op zondag 20 april 2008 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, voor mij hoeft er geen oplossing bedacht te worden hoor.
Euh, niet helemaal wat ik impliceerde.quote:Op zondag 20 april 2008 22:19 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nou ja, je vind kennelijk dat het vervelend is dat je sommige nog nooit gezien hebt
(incl. mijzelf)
Jawel, want jij hebt gepost.quote:Op zondag 20 april 2008 22:26 schreef Matje-1989 het volgende:
Ow, hmmm
Maargoed, er is al een hele pagina niet gebaggerd
Zie het probleem niet?quote:Op zondag 20 april 2008 22:52 schreef 2cv het volgende:
Ik heb zin in bier. Maarik moet ook zo op bed en morgen moet ik werken. Dilemma ...
Hier.quote:Op zondag 20 april 2008 22:03 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Moet ik het even voor je opzoeken?
En nu je excuses.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:01 schreef 2cv het volgende:
Iets met rijst. M'n ouders hadden me alleen even moeten laten weten dat m'n zusje ook nog komt te eten (woont niet meer thuis dus eet eigenlijk nooit meer mee) dan had ik geen 2 borden opgeschept
Volgens mij heet ik geen 2cvquote:Op zondag 20 april 2008 23:20 schreef Matje-1989 het volgende:
Grulez, je bent een rat![]()
Snel aangepast hè
[..]
Ow, kolerequote:Op zondag 20 april 2008 23:21 schreef Grulez het volgende:
Volgens mij ben jij niet zo slim. Als je nou gewoon op het blauwe in de quote klikt, zie je dat je op een uitspraak van 2cv reageerde.
Dat was er nog.quote:
Nou ik vind het ook wel een goede vraag. Waarom zou je bavaria kopen.quote:Op zondag 20 april 2008 23:41 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Kijk dit gebagger is waarom DaD weg gaat![]()
Nou, ik weet niet waarom je het zou kopen. Maar ik kan wel snappen dat het er nog was:')quote:Op zondag 20 april 2008 23:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou ik vind het ook wel een goede vraag. Waarom zou je bavaria kopen.
Ok je woont thuis. In dat geval = bier bier.quote:Op zondag 20 april 2008 23:49 schreef 2cv het volgende:
Pa slaat bier in, niet ik. Dus vraag hem waarom hij Bavaria gekocht heeft. Mij kan het geen lor schelen, ik heb er geen verstand van. Bier = bier.
En Matje-1989 is een Hertog Jan drinkerquote:Op zondag 20 april 2008 23:50 schreef Jesse_ het volgende:
Er is ook niks mis met Bavaria.![]()
Grulez is vast zo'n prententieuze Grolsch (:r) drinker
heheh juist niet.quote:Op zondag 20 april 2008 23:50 schreef Jesse_ het volgende:
Er is ook niks mis met Bavaria.![]()
Grulez is vast zo'n prententieuze Grolsch (:r) drinker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier staat nog een kratje HJ koudquote:Op zondag 20 april 2008 23:57 schreef Grulez het volgende:
Ja nu heb ik dus ook zin in bier... en met een lege koelkast is dat niet ideaal.
xtc?quote:Op maandag 21 april 2008 00:01 schreef 2cv het volgende:
Bavaria op. Paar pilletjes er in en ik ga pitten. Aju paraplu.
Je moet alleen wel even wachten voordat je 'em terug hebt.quote:Op maandag 21 april 2008 00:07 schreef Mark_Boelen het volgende:
Dit is de oplossing voor alle fietsen op he staion in Groningen
Link
niet ideaal om dan te gaan slapen lijkt mequote:
Dat dacht ik ook toen ik dat filmpje zagquote:Op maandag 21 april 2008 00:07 schreef Mark_Boelen het volgende:
Link
Ik ben alleen wel benieuwd hoelang het duurt zo'n fiets er weer uit te krijgen. Bij m'n ouders in het dorp (quote:Op maandag 21 april 2008 08:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik dat filmpje zag![]()
Het zou een oplossing kunnen zijn, want zag vanochtend dat er zelfs buiten de stalling van het stadsbalkon al fietsen waren geplaatst en wel op een zodanig punt dat ze hinderlijk in de weg stonden.quote:Op maandag 21 april 2008 00:07 schreef Mark_Boelen het volgende:
Link
Eens in de zoveel tijd doen ze dat idd.quote:Op maandag 21 april 2008 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als het goed is gaan al die fietsen opgeruimd worden, ik zag er nogal wat met een waarschuwingssticker eraan.
Ik heb een tijdje elke ochtend om 7 uur met de interliner vanaf het station gereist. Regelmatig milieudienst aan het werk gezien (vaak maandag op ochtend). Je verbaasd je er trouwens over hoe makkeljjk ze fietsen van lantarenpalen ed losknippen.quote:Op maandag 21 april 2008 10:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd doen ze dat idd.
Heeft me al eens een mooi fietslot gekost
Ik weet niet of het ook echt veel geld opleverd, het is vast om de onkosten te dekken. Veel wrakken zullen worden afgevoerd en verplaatsen, controleren of ze niet gestolen zijn ed van die dingen kost ook geld en dan hebben we het nog niet eens over de voorzieningen om fietsen te stallen met bijbehorende bewaking.quote:Op maandag 21 april 2008 11:12 schreef Matje-1989 het volgende:
Ja, is een goede geldpot voor de gemeente. Aangezien de fietsen die worden weggehaald,
later worden verkocht bij de milleudienst
2x per jaar dacht ik
De bewaking stelt niet zoveel voorquote:Op maandag 21 april 2008 11:16 schreef maok het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ook echt veel geld opleverd, het is vast om de onkosten te dekken. Veel wrakken zullen worden afgevoerd en verplaatsen, controleren of ze niet gestolen zijn ed van die dingen kost ook geld en dan hebben we het nog niet eens over de voorzieningen om fietsen te stallen met bijbehorende bewaking.
Die bewaking was wel een punt kan ik me herinneren toen ze bezig waren met het ontwerp van het stadsbalkon. Hadden ze niet opgerekend bij de gemeente. Toen ze er op gewezen werden dat zo'n half ondergrondse fietsenstalling ook de nodige veiligheidsproblemen met zich mee bracht moesten ze wel. Er zitten daar 24 uur per dag 2 man geloof ik.quote:Op maandag 21 april 2008 11:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De bewaking stelt niet zoveel voor![]()
Dat hele fietsen gebeuren kost meer geld dan dat het oplevert denk ik
Hmm, ja ik vind het beleid een beetje getuigen van onnozelheid van de gemeente.quote:Op maandag 21 april 2008 11:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De bewaking stelt niet zoveel voor![]()
Dat hele fietsen gebeuren kost meer geld dan dat het oplevert denk ik
Die mensen worden vast niet super betaald, en zoveel nut hebben ze niet.quote:Op maandag 21 april 2008 11:24 schreef maok het volgende:
[..]
Die bewaking was wel een punt kan ik me herinneren toen ze bezig waren met het ontwerp van het stadsbalkon. Hadden ze niet opgerekend bij de gemeente. Toen ze er op gewezen werden dat zo'n half ondergrondse fietsenstalling ook de nodige veiligheidsproblemen met zich mee bracht moesten ze wel. Er zitten daar 24 uur per dag 2 man geloof ik.
Ik bedoelde de bewaking van de plek waar de losgehaalde fietsen heen gaanquote:Op maandag 21 april 2008 11:24 schreef maok het volgende:
[..]
Die bewaking was wel een punt kan ik me herinneren toen ze bezig waren met het ontwerp van het stadsbalkon. Hadden ze niet opgerekend bij de gemeente. Toen ze er op gewezen werden dat zo'n half ondergrondse fietsenstalling ook de nodige veiligheidsproblemen met zich mee bracht moesten ze wel. Er zitten daar 24 uur per dag 2 man geloof ik.
Als beloning worden ze waarschijnlijk niet gekort op hun uitkeringquote:Op maandag 21 april 2008 11:26 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Die mensen worden vast niet super betaald, en zoveel nut hebben ze niet.
Buiten is het eng!quote:Op maandag 21 april 2008 12:43 schreef Bob. het volgende:
Ga dan naar buiten, het is hartstikke lekker weer.
Dat is waar, met mensen en dieren en frisse lucht enzo.quote:
Ik wou dat ik zo mans was als jijquote:Op maandag 21 april 2008 12:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is waar, met mensen en dieren en frisse lucht enzo.![]()
Maar ik ben een held, dus ik ga al die engigheid toch even trotseren.
Daar heeft m'n PB geen bereik.quote:Op maandag 21 april 2008 12:43 schreef Bob. het volgende:
Ga dan naar buiten, het is hartstikke lekker weer.
Dit is vast wel mogelijk.quote:Op maandag 21 april 2008 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens, Mark_Boelen, werkte jij nou bij 't Feithhuis? Als ik daar zou reserveren hè, kan ik dan ook vragen om een plek in de binnentuin? Ik wil er namelijk vrijdag na m'n buluitreiking met iedereen naartoe voor koffie/thee met gebak en zo, maar als het zulk lekker weer is, is buiten zitten natuurlijk wel fijn!
Ok, dan bel ik alsnog wel. Er is toch wel gebak en zo hè?quote:Op maandag 21 april 2008 13:48 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Dit is vast wel mogelijk.
Bel gewoon even met het feithhuis en vraag gewoon!!
Ja zeker:quote:Op maandag 21 april 2008 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dan bel ik alsnog wel. Er is toch wel gebak en zo hè?.
Om 11 uur 's ochtends?quote:Op maandag 21 april 2008 14:22 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Ja zeker:
Huisgemaakt appelgebak
Walnootchocolade gebak
Passievruchtgebak
Pecanootdadelcake met een caramelsausje
En Tonny Chocolony![]()
Dit is een kleine greep van onze kaart.
Is het niet leuker om iets van high thea te gaan doen?
Champagne ontbijtquote:Op maandag 21 april 2008 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Om 11 uur 's ochtends?.
Maar bedankt voor de info!
High coffee?quote:Op maandag 21 april 2008 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Om 11 uur 's ochtends?.
Maar bedankt voor de info!
Mja, ik vind het ook niet heel aanlokkelijk klinkenquote:Op maandag 21 april 2008 15:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat klínkt alleen al heel vies..
Ik was daar vanmiddag ook al. Maar wat zijn dat voor dingen en waar dienen ze voor?quote:Op maandag 21 april 2008 14:57 schreef JH87 het volgende:
Zo, net even op de grote markt wezen kijken naar de aardappelkisten - mooi weer- en nu weer aan de spreekwoordelijke (stage)bak.
Dát vroeg ik me ook af toen ik er rond 11:30 langfietste? Toen waren ze nog aan het klaarzetten?quote:Op maandag 21 april 2008 15:07 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik was daar vanmiddag ook al. Maar wat zijn dat voor dingen en waar dienen ze voor?
Ja, klopt ik fietste er eerst ook al langs vanochtend waren ze ook aan het klaarzetten.quote:Op maandag 21 april 2008 15:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Dát vroeg ik me ook af toen ik er rond 11:30 langfietste? Toen waren ze nog aan het klaarzetten?
Wederom een flop van de gemeente waar ze geld in stoppen?quote:
PM je adres maar even door.quote:Op maandag 21 april 2008 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe laat kom je me ophalen, Nietz?
Heb je weer een stukje maand over?quote:Op maandag 21 april 2008 16:56 schreef nietzman het volgende:
Ja niets, maar m'n afbakbroodjes zijn eerder klaar dan m'n stufi binnen is..
Haha, mijn koelkast staat ook volquote:Op maandag 21 april 2008 17:00 schreef nietzman het volgende:
Nee hoor, m'n koelkast zit nog vol dus in principe kom ik prima uit..
En met een dad kun je natuurlijk niet even 'gewoon' naar de pizzeria gaan eh. Daar gaan maanden aan reserveringen bij Joop Braakhekke aan vooraf.
Nummertje 45 van waar? En hoe laat wil je me hebben?quote:Op maandag 21 april 2008 17:06 schreef nietzman het volgende:
Richting nummertje 45 dan maar meid.
Om het simpel te houden zal ik niet stofzuigen.
Staat 't eten dan klaar?quote:Op maandag 21 april 2008 18:00 schreef nietzman het volgende:
Zo snel je beentjes je dragen kunnen natuurlijk!
Ook al een puick plan!quote:Op maandag 21 april 2008 18:29 schreef skiczukie het volgende:
Dat was een goed biertje Nietz! Gaan we vaker doen.Laten we samen een pand gaan kraken in Amsterdam.
Waar een terloopse opmerking wel niet toe kan leiden!quote:Op maandag 21 april 2008 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vertrek nu, tot zo nietz!
Thema was: "Laat je niet kisten"?quote:Op maandag 21 april 2008 18:31 schreef JH87 het volgende:
De kisten zijn niet van de gemeente hoor.![]()
De initiators zitten ook bij 'ons' in het bedrijfspand de Pudding. Het idee erachter is naar mijn mening ook een prima idee. Die bedden een maand of twee geleden was ook een actie van hun.
Welk bedrijf in de Pudding?quote:Op maandag 21 april 2008 18:31 schreef JH87 het volgende:
De kisten zijn niet van de gemeente hoor.![]()
De initiators zitten ook bij 'ons' in het bedrijfspand de Pudding. Het idee erachter is naar mijn mening ook een prima idee. Die bedden een maand of twee geleden was ook een actie van hun.
Lol, zou goed kunnen ja.quote:Op maandag 21 april 2008 18:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ah. Pavlov. Toch iets te zweverig dus om een sollicitatiebrief heen te sturen.
Een stage. Videomontage en vormgeving, plus iets als ideeën-bedenker, daar een combinatie tussen.quote:Op maandag 21 april 2008 18:45 schreef JH87 het volgende:
[..]
Lol, zou goed kunnen ja.Wat voor 'n werk zoek je?
Ah, check. Moet toch wel iets in mogelijk zijn?quote:Op maandag 21 april 2008 18:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een stage. Videomontage en vormgeving, plus iets als ideeën-bedenker, daar een combinatie tussen.
Nee, vermoedelijk wel een man-zeug.quote:Op maandag 21 april 2008 18:55 schreef Grulez het volgende:
2 pizza's hier. Ben ik nu een kansloze loser?
Zilvervliesrijst met kip en pittige zelfgemaakte tomaten/groentesaus.quote:Op maandag 21 april 2008 18:44 schreef Mark_Boelen het volgende:
Wat heeft je maag gevuld? Freecell?
Ja, ik had ook beer kunnen zeggen maar dat roept te veel associaties op met grote harige homo'squote:Op maandag 21 april 2008 18:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Man-zeugDefinieer dat eens. In de zin van vadsig?
Oeh, wat kook je?quote:Op maandag 21 april 2008 19:50 schreef JH87 het volgende:
Twee pizza's. Jemig.
Ik ben gewoon wat semi-gezonds aan 't koken.
Je kookt aardappels met eieren erdoor?quote:Op maandag 21 april 2008 19:55 schreef JH87 het volgende:
Vierkante aardappeltjes, twee eieren erdoor, saucijzen, doperwtjes & worteltjes.
Laten we gaan zoeken.quote:Op maandag 21 april 2008 20:02 schreef skiczukie het volgende:
Ik ook. Alexxx, wo bist?
heheh mooi.quote:Op maandag 21 april 2008 22:48 schreef JH87 het volgende:
Die Dannyvent heeft het PM-systeem weggetieft.
Én toch presteert hij het om geld te verdienen met een website die verder geheel draait op vrijwilligers.quote:Op maandag 21 april 2008 22:54 schreef Grulez het volgende:
Je hebt kansloze mensen en taktloze mensen. Bij Danny gaat dat geheel hand in hand...
ach gebruik et toch nooit..quote:Op maandag 21 april 2008 22:48 schreef JH87 het volgende:
Die Dannyvent heeft het PM-systeem weggetieft.
Ik had het er net ook al met iemand over. Het enige goede dat hij gedaan heeft is FOK! opzetten. Ik kan me geen crisis herinneren (en het zijn er nogal wat) die hij goed heeft op weten te lossen.quote:Op maandag 21 april 2008 22:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Én toch presteert hij het om geld te verdienen met een website die verder geheel draait op vrijwilligers.
Best knap
Ach die paar uurtjes aan de bar van mij moet kunnen, zeker als je niets te doen hebtquote:Op maandag 21 april 2008 22:42 schreef JH87 het volgende:
Bierloze avond gehad. Ik ben goed bezig.
Truste.
Mja, hij kan er veel meer uit halen, maar dat doet ie niet.quote:Op maandag 21 april 2008 22:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Én toch presteert hij het om geld te verdienen met een website die verder geheel draait op vrijwilligers.
Best knap
Wanneer gaan wíj daten?quote:Op maandag 21 april 2008 22:39 schreef MaxMark het volgende:
DaD.
Hmm, ik pak de bus wel weerquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:44 schreef JH87 het volgende:
T-shirt lijkt me een beetje overdreven. Nooit overhaasten of forceren he.
Dat is een beetje een koude kermis voor die arme meisjesquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:39 schreef JH87 het volgende:
En ik ben ik nu trouwens dom of werkt http://messages.fok.nl/inbox.php nog gewoon?
Je hebt gelijk, goedemorgen trouwensquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:39 schreef JH87 het volgende:
En ik ben ik nu trouwens dom of werkt http://messages.fok.nl/inbox.php nog gewoon?
omgquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:39 schreef JH87 het volgende:
He ja, is Danny nu al niet meer boos?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:39 schreef JH87 het volgende:
gewoon doenquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:44 schreef JH87 het volgende:
Ik snap 't niet. Maar ik klikte gewoon bij iemand op zo'n envelopje en toen zat ik al bij m'n inbox. Bovenin is die PM-menuknop nog steeds weg.![]()
Ik kan 't wel in de FB posten, wie weet krijg ik dan m'n eerste ban.
eindelijk weer om mijn nieuwe blousje aan te doenquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:51 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik heb heel optimistisch maar een truitje met driekwartmouwen en een witte broek aan gedaan. Zometeen de balkontemperatuur maar eens testen
Zo nieuw is hij dus niet meerquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:56 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
eindelijk weer om mijn nieuwe blousje aan te doen
hangt echt al weken in de kast..maar eerst even een lekkere douche..
onder nieuw versta ik nog nooit gedragen met het label er nog aan..quote:
Groningen stad! #228 - Met een PM systeem dat toch nog werktquote:
Jouw definitie van nieuw strookt niet met die van mijquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:04 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
onder nieuw versta ik nog nooit gedragen met het label er nog aan..dus als je het zo bekijkt is ie wel nieuw..
dat blijkt wel.. wat is dan jouw definitie van nieuw?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jouw definitie van nieuw strookt niet met die van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |