Nou, ik weet niet waarom je het zou kopen. Maar ik kan wel snappen dat het er nog was:')quote:Op zondag 20 april 2008 23:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou ik vind het ook wel een goede vraag. Waarom zou je bavaria kopen.
Ok je woont thuis. In dat geval = bier bier.quote:Op zondag 20 april 2008 23:49 schreef 2cv het volgende:
Pa slaat bier in, niet ik. Dus vraag hem waarom hij Bavaria gekocht heeft. Mij kan het geen lor schelen, ik heb er geen verstand van. Bier = bier.
En Matje-1989 is een Hertog Jan drinkerquote:Op zondag 20 april 2008 23:50 schreef Jesse_ het volgende:
Er is ook niks mis met Bavaria.![]()
Grulez is vast zo'n prententieuze Grolsch (:r) drinker
heheh juist niet.quote:Op zondag 20 april 2008 23:50 schreef Jesse_ het volgende:
Er is ook niks mis met Bavaria.![]()
Grulez is vast zo'n prententieuze Grolsch (:r) drinker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier staat nog een kratje HJ koudquote:Op zondag 20 april 2008 23:57 schreef Grulez het volgende:
Ja nu heb ik dus ook zin in bier... en met een lege koelkast is dat niet ideaal.
xtc?quote:Op maandag 21 april 2008 00:01 schreef 2cv het volgende:
Bavaria op. Paar pilletjes er in en ik ga pitten. Aju paraplu.
Je moet alleen wel even wachten voordat je 'em terug hebt.quote:Op maandag 21 april 2008 00:07 schreef Mark_Boelen het volgende:
Dit is de oplossing voor alle fietsen op he staion in Groningen
Link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |