Nou, ik weet niet waarom je het zou kopen. Maar ik kan wel snappen dat het er nog was:')quote:Op zondag 20 april 2008 23:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou ik vind het ook wel een goede vraag. Waarom zou je bavaria kopen.
Ok je woont thuis. In dat geval = bier bier.quote:Op zondag 20 april 2008 23:49 schreef 2cv het volgende:
Pa slaat bier in, niet ik. Dus vraag hem waarom hij Bavaria gekocht heeft. Mij kan het geen lor schelen, ik heb er geen verstand van. Bier = bier.
En Matje-1989 is een Hertog Jan drinkerquote:Op zondag 20 april 2008 23:50 schreef Jesse_ het volgende:
Er is ook niks mis met Bavaria.![]()
Grulez is vast zo'n prententieuze Grolsch (:r) drinker
heheh juist niet.quote:Op zondag 20 april 2008 23:50 schreef Jesse_ het volgende:
Er is ook niks mis met Bavaria.![]()
Grulez is vast zo'n prententieuze Grolsch (:r) drinker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier staat nog een kratje HJ koudquote:Op zondag 20 april 2008 23:57 schreef Grulez het volgende:
Ja nu heb ik dus ook zin in bier... en met een lege koelkast is dat niet ideaal.
xtc?quote:Op maandag 21 april 2008 00:01 schreef 2cv het volgende:
Bavaria op. Paar pilletjes er in en ik ga pitten. Aju paraplu.
Je moet alleen wel even wachten voordat je 'em terug hebt.quote:Op maandag 21 april 2008 00:07 schreef Mark_Boelen het volgende:
Dit is de oplossing voor alle fietsen op he staion in Groningen
Link
niet ideaal om dan te gaan slapen lijkt mequote:
Dat dacht ik ook toen ik dat filmpje zagquote:Op maandag 21 april 2008 00:07 schreef Mark_Boelen het volgende:
Link
Ik ben alleen wel benieuwd hoelang het duurt zo'n fiets er weer uit te krijgen. Bij m'n ouders in het dorp (quote:Op maandag 21 april 2008 08:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik dat filmpje zag![]()
Het zou een oplossing kunnen zijn, want zag vanochtend dat er zelfs buiten de stalling van het stadsbalkon al fietsen waren geplaatst en wel op een zodanig punt dat ze hinderlijk in de weg stonden.quote:Op maandag 21 april 2008 00:07 schreef Mark_Boelen het volgende:
Link
Eens in de zoveel tijd doen ze dat idd.quote:Op maandag 21 april 2008 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als het goed is gaan al die fietsen opgeruimd worden, ik zag er nogal wat met een waarschuwingssticker eraan.
Ik heb een tijdje elke ochtend om 7 uur met de interliner vanaf het station gereist. Regelmatig milieudienst aan het werk gezien (vaak maandag op ochtend). Je verbaasd je er trouwens over hoe makkeljjk ze fietsen van lantarenpalen ed losknippen.quote:Op maandag 21 april 2008 10:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd doen ze dat idd.
Heeft me al eens een mooi fietslot gekost
Ik weet niet of het ook echt veel geld opleverd, het is vast om de onkosten te dekken. Veel wrakken zullen worden afgevoerd en verplaatsen, controleren of ze niet gestolen zijn ed van die dingen kost ook geld en dan hebben we het nog niet eens over de voorzieningen om fietsen te stallen met bijbehorende bewaking.quote:Op maandag 21 april 2008 11:12 schreef Matje-1989 het volgende:
Ja, is een goede geldpot voor de gemeente. Aangezien de fietsen die worden weggehaald,
later worden verkocht bij de milleudienst
2x per jaar dacht ik
De bewaking stelt niet zoveel voorquote:Op maandag 21 april 2008 11:16 schreef maok het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ook echt veel geld opleverd, het is vast om de onkosten te dekken. Veel wrakken zullen worden afgevoerd en verplaatsen, controleren of ze niet gestolen zijn ed van die dingen kost ook geld en dan hebben we het nog niet eens over de voorzieningen om fietsen te stallen met bijbehorende bewaking.
Die bewaking was wel een punt kan ik me herinneren toen ze bezig waren met het ontwerp van het stadsbalkon. Hadden ze niet opgerekend bij de gemeente. Toen ze er op gewezen werden dat zo'n half ondergrondse fietsenstalling ook de nodige veiligheidsproblemen met zich mee bracht moesten ze wel. Er zitten daar 24 uur per dag 2 man geloof ik.quote:Op maandag 21 april 2008 11:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De bewaking stelt niet zoveel voor![]()
Dat hele fietsen gebeuren kost meer geld dan dat het oplevert denk ik
Hmm, ja ik vind het beleid een beetje getuigen van onnozelheid van de gemeente.quote:Op maandag 21 april 2008 11:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De bewaking stelt niet zoveel voor![]()
Dat hele fietsen gebeuren kost meer geld dan dat het oplevert denk ik
Die mensen worden vast niet super betaald, en zoveel nut hebben ze niet.quote:Op maandag 21 april 2008 11:24 schreef maok het volgende:
[..]
Die bewaking was wel een punt kan ik me herinneren toen ze bezig waren met het ontwerp van het stadsbalkon. Hadden ze niet opgerekend bij de gemeente. Toen ze er op gewezen werden dat zo'n half ondergrondse fietsenstalling ook de nodige veiligheidsproblemen met zich mee bracht moesten ze wel. Er zitten daar 24 uur per dag 2 man geloof ik.
Ik bedoelde de bewaking van de plek waar de losgehaalde fietsen heen gaanquote:Op maandag 21 april 2008 11:24 schreef maok het volgende:
[..]
Die bewaking was wel een punt kan ik me herinneren toen ze bezig waren met het ontwerp van het stadsbalkon. Hadden ze niet opgerekend bij de gemeente. Toen ze er op gewezen werden dat zo'n half ondergrondse fietsenstalling ook de nodige veiligheidsproblemen met zich mee bracht moesten ze wel. Er zitten daar 24 uur per dag 2 man geloof ik.
Als beloning worden ze waarschijnlijk niet gekort op hun uitkeringquote:Op maandag 21 april 2008 11:26 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Die mensen worden vast niet super betaald, en zoveel nut hebben ze niet.
Buiten is het eng!quote:Op maandag 21 april 2008 12:43 schreef Bob. het volgende:
Ga dan naar buiten, het is hartstikke lekker weer.
Dat is waar, met mensen en dieren en frisse lucht enzo.quote:
Ik wou dat ik zo mans was als jijquote:Op maandag 21 april 2008 12:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is waar, met mensen en dieren en frisse lucht enzo.![]()
Maar ik ben een held, dus ik ga al die engigheid toch even trotseren.
Daar heeft m'n PB geen bereik.quote:Op maandag 21 april 2008 12:43 schreef Bob. het volgende:
Ga dan naar buiten, het is hartstikke lekker weer.
Dit is vast wel mogelijk.quote:Op maandag 21 april 2008 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens, Mark_Boelen, werkte jij nou bij 't Feithhuis? Als ik daar zou reserveren hè, kan ik dan ook vragen om een plek in de binnentuin? Ik wil er namelijk vrijdag na m'n buluitreiking met iedereen naartoe voor koffie/thee met gebak en zo, maar als het zulk lekker weer is, is buiten zitten natuurlijk wel fijn!
Ok, dan bel ik alsnog wel. Er is toch wel gebak en zo hè?quote:Op maandag 21 april 2008 13:48 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Dit is vast wel mogelijk.
Bel gewoon even met het feithhuis en vraag gewoon!!
Ja zeker:quote:Op maandag 21 april 2008 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dan bel ik alsnog wel. Er is toch wel gebak en zo hè?.
Om 11 uur 's ochtends?quote:Op maandag 21 april 2008 14:22 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Ja zeker:
Huisgemaakt appelgebak
Walnootchocolade gebak
Passievruchtgebak
Pecanootdadelcake met een caramelsausje
En Tonny Chocolony![]()
Dit is een kleine greep van onze kaart.
Is het niet leuker om iets van high thea te gaan doen?
Champagne ontbijtquote:Op maandag 21 april 2008 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Om 11 uur 's ochtends?.
Maar bedankt voor de info!
High coffee?quote:Op maandag 21 april 2008 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Om 11 uur 's ochtends?.
Maar bedankt voor de info!
Mja, ik vind het ook niet heel aanlokkelijk klinkenquote:Op maandag 21 april 2008 15:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat klínkt alleen al heel vies..
Ik was daar vanmiddag ook al. Maar wat zijn dat voor dingen en waar dienen ze voor?quote:Op maandag 21 april 2008 14:57 schreef JH87 het volgende:
Zo, net even op de grote markt wezen kijken naar de aardappelkisten - mooi weer- en nu weer aan de spreekwoordelijke (stage)bak.
Dát vroeg ik me ook af toen ik er rond 11:30 langfietste? Toen waren ze nog aan het klaarzetten?quote:Op maandag 21 april 2008 15:07 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik was daar vanmiddag ook al. Maar wat zijn dat voor dingen en waar dienen ze voor?
Ja, klopt ik fietste er eerst ook al langs vanochtend waren ze ook aan het klaarzetten.quote:Op maandag 21 april 2008 15:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Dát vroeg ik me ook af toen ik er rond 11:30 langfietste? Toen waren ze nog aan het klaarzetten?
Wederom een flop van de gemeente waar ze geld in stoppen?quote:
PM je adres maar even door.quote:Op maandag 21 april 2008 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe laat kom je me ophalen, Nietz?
Heb je weer een stukje maand over?quote:Op maandag 21 april 2008 16:56 schreef nietzman het volgende:
Ja niets, maar m'n afbakbroodjes zijn eerder klaar dan m'n stufi binnen is..
Haha, mijn koelkast staat ook volquote:Op maandag 21 april 2008 17:00 schreef nietzman het volgende:
Nee hoor, m'n koelkast zit nog vol dus in principe kom ik prima uit..
En met een dad kun je natuurlijk niet even 'gewoon' naar de pizzeria gaan eh. Daar gaan maanden aan reserveringen bij Joop Braakhekke aan vooraf.
Nummertje 45 van waar? En hoe laat wil je me hebben?quote:Op maandag 21 april 2008 17:06 schreef nietzman het volgende:
Richting nummertje 45 dan maar meid.
Om het simpel te houden zal ik niet stofzuigen.
Staat 't eten dan klaar?quote:Op maandag 21 april 2008 18:00 schreef nietzman het volgende:
Zo snel je beentjes je dragen kunnen natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |