Buiten is het eng!quote:Op maandag 21 april 2008 12:43 schreef Bob. het volgende:
Ga dan naar buiten, het is hartstikke lekker weer.
Dat is waar, met mensen en dieren en frisse lucht enzo.quote:
Ik wou dat ik zo mans was als jijquote:Op maandag 21 april 2008 12:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is waar, met mensen en dieren en frisse lucht enzo.![]()
Maar ik ben een held, dus ik ga al die engigheid toch even trotseren.
Daar heeft m'n PB geen bereik.quote:Op maandag 21 april 2008 12:43 schreef Bob. het volgende:
Ga dan naar buiten, het is hartstikke lekker weer.
Dit is vast wel mogelijk.quote:Op maandag 21 april 2008 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens, Mark_Boelen, werkte jij nou bij 't Feithhuis? Als ik daar zou reserveren hè, kan ik dan ook vragen om een plek in de binnentuin? Ik wil er namelijk vrijdag na m'n buluitreiking met iedereen naartoe voor koffie/thee met gebak en zo, maar als het zulk lekker weer is, is buiten zitten natuurlijk wel fijn!
Ok, dan bel ik alsnog wel. Er is toch wel gebak en zo hè?quote:Op maandag 21 april 2008 13:48 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Dit is vast wel mogelijk.
Bel gewoon even met het feithhuis en vraag gewoon!!
Ja zeker:quote:Op maandag 21 april 2008 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, dan bel ik alsnog wel. Er is toch wel gebak en zo hè?.
Om 11 uur 's ochtends?quote:Op maandag 21 april 2008 14:22 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Ja zeker:
Huisgemaakt appelgebak
Walnootchocolade gebak
Passievruchtgebak
Pecanootdadelcake met een caramelsausje
En Tonny Chocolony![]()
Dit is een kleine greep van onze kaart.
Is het niet leuker om iets van high thea te gaan doen?
Champagne ontbijtquote:Op maandag 21 april 2008 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Om 11 uur 's ochtends?.
Maar bedankt voor de info!
High coffee?quote:Op maandag 21 april 2008 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Om 11 uur 's ochtends?.
Maar bedankt voor de info!
Mja, ik vind het ook niet heel aanlokkelijk klinkenquote:Op maandag 21 april 2008 15:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat klínkt alleen al heel vies..
Ik was daar vanmiddag ook al. Maar wat zijn dat voor dingen en waar dienen ze voor?quote:Op maandag 21 april 2008 14:57 schreef JH87 het volgende:
Zo, net even op de grote markt wezen kijken naar de aardappelkisten - mooi weer- en nu weer aan de spreekwoordelijke (stage)bak.
Dát vroeg ik me ook af toen ik er rond 11:30 langfietste? Toen waren ze nog aan het klaarzetten?quote:Op maandag 21 april 2008 15:07 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik was daar vanmiddag ook al. Maar wat zijn dat voor dingen en waar dienen ze voor?
Ja, klopt ik fietste er eerst ook al langs vanochtend waren ze ook aan het klaarzetten.quote:Op maandag 21 april 2008 15:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Dát vroeg ik me ook af toen ik er rond 11:30 langfietste? Toen waren ze nog aan het klaarzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |