Ik ben er vanaf het begin bij, het is wel mooi geweest zo. De nieuwelingen mogen het stokje overnemen.quote:Op zondag 20 april 2008 20:19 schreef LoudGirl het volgende:
Waarom niet?
Gebande mirrorvent?quote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef JH87 het volgende:
Is die gebande mirrorvent niet die ene kerel van die statistieken?
Sorry? Ik heb echt geen idee waar je het over hebt eigenlijkquote:Op zondag 20 april 2008 21:47 schreef JH87 het volgende:
Jemig man, zelfs ik heb door dat er momenteel gereld wordt hier op Fok!.
neequote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef JH87 het volgende:
Is die gebande mirrorvent niet die ene kerel van die statistieken?
Arcee is toch die van de statistiekjes?quote:Op zondag 20 april 2008 21:47 schreef ChipsZak. het volgende:
JeRa. Ja.
Nee dat was een ander.quote:Op zondag 20 april 2008 19:30 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Was jij niet degene die gister iets typte als: Opgeshept?
Ik vond het altijd heel gezellig, met een vast groepje mensen, waarvan ik bijna iedereen in het echt kende (of naja, eens had ontmoet dan in ieder geval) en die me ook interesseerden. Dat mis ik nu een beetje.quote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb ik ook wel. Topic zou nu ook naar ONZ kunnen, maar ach zo serieus neem ik fok toch niet.
Nou ja, je vind kennelijk dat het vervelend is dat je sommige nog nooit gezien hebtquote:Op zondag 20 april 2008 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, voor mij hoeft er geen oplossing bedacht te worden hoor.
Euh, niet helemaal wat ik impliceerde.quote:Op zondag 20 april 2008 22:19 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nou ja, je vind kennelijk dat het vervelend is dat je sommige nog nooit gezien hebt
(incl. mijzelf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |