Ook al een puick plan!quote:Op maandag 21 april 2008 18:29 schreef skiczukie het volgende:
Dat was een goed biertje Nietz! Gaan we vaker doen.Laten we samen een pand gaan kraken in Amsterdam.
Waar een terloopse opmerking wel niet toe kan leiden!quote:Op maandag 21 april 2008 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vertrek nu, tot zo nietz!
Thema was: "Laat je niet kisten"?quote:Op maandag 21 april 2008 18:31 schreef JH87 het volgende:
De kisten zijn niet van de gemeente hoor.![]()
De initiators zitten ook bij 'ons' in het bedrijfspand de Pudding. Het idee erachter is naar mijn mening ook een prima idee. Die bedden een maand of twee geleden was ook een actie van hun.
Welk bedrijf in de Pudding?quote:Op maandag 21 april 2008 18:31 schreef JH87 het volgende:
De kisten zijn niet van de gemeente hoor.![]()
De initiators zitten ook bij 'ons' in het bedrijfspand de Pudding. Het idee erachter is naar mijn mening ook een prima idee. Die bedden een maand of twee geleden was ook een actie van hun.
Lol, zou goed kunnen ja.quote:Op maandag 21 april 2008 18:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ah. Pavlov. Toch iets te zweverig dus om een sollicitatiebrief heen te sturen.
Een stage. Videomontage en vormgeving, plus iets als ideeën-bedenker, daar een combinatie tussen.quote:Op maandag 21 april 2008 18:45 schreef JH87 het volgende:
[..]
Lol, zou goed kunnen ja.Wat voor 'n werk zoek je?
Ah, check. Moet toch wel iets in mogelijk zijn?quote:Op maandag 21 april 2008 18:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een stage. Videomontage en vormgeving, plus iets als ideeën-bedenker, daar een combinatie tussen.
Nee, vermoedelijk wel een man-zeug.quote:Op maandag 21 april 2008 18:55 schreef Grulez het volgende:
2 pizza's hier. Ben ik nu een kansloze loser?
Zilvervliesrijst met kip en pittige zelfgemaakte tomaten/groentesaus.quote:Op maandag 21 april 2008 18:44 schreef Mark_Boelen het volgende:
Wat heeft je maag gevuld? Freecell?
Ja, ik had ook beer kunnen zeggen maar dat roept te veel associaties op met grote harige homo'squote:Op maandag 21 april 2008 18:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Man-zeugDefinieer dat eens. In de zin van vadsig?
Oeh, wat kook je?quote:Op maandag 21 april 2008 19:50 schreef JH87 het volgende:
Twee pizza's. Jemig.
Ik ben gewoon wat semi-gezonds aan 't koken.
Je kookt aardappels met eieren erdoor?quote:Op maandag 21 april 2008 19:55 schreef JH87 het volgende:
Vierkante aardappeltjes, twee eieren erdoor, saucijzen, doperwtjes & worteltjes.
Laten we gaan zoeken.quote:Op maandag 21 april 2008 20:02 schreef skiczukie het volgende:
Ik ook. Alexxx, wo bist?
heheh mooi.quote:Op maandag 21 april 2008 22:48 schreef JH87 het volgende:
Die Dannyvent heeft het PM-systeem weggetieft.
Én toch presteert hij het om geld te verdienen met een website die verder geheel draait op vrijwilligers.quote:Op maandag 21 april 2008 22:54 schreef Grulez het volgende:
Je hebt kansloze mensen en taktloze mensen. Bij Danny gaat dat geheel hand in hand...
ach gebruik et toch nooit..quote:Op maandag 21 april 2008 22:48 schreef JH87 het volgende:
Die Dannyvent heeft het PM-systeem weggetieft.
Ik had het er net ook al met iemand over. Het enige goede dat hij gedaan heeft is FOK! opzetten. Ik kan me geen crisis herinneren (en het zijn er nogal wat) die hij goed heeft op weten te lossen.quote:Op maandag 21 april 2008 22:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Én toch presteert hij het om geld te verdienen met een website die verder geheel draait op vrijwilligers.
Best knap
Ach die paar uurtjes aan de bar van mij moet kunnen, zeker als je niets te doen hebtquote:Op maandag 21 april 2008 22:42 schreef JH87 het volgende:
Bierloze avond gehad. Ik ben goed bezig.
Truste.
Mja, hij kan er veel meer uit halen, maar dat doet ie niet.quote:Op maandag 21 april 2008 22:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Én toch presteert hij het om geld te verdienen met een website die verder geheel draait op vrijwilligers.
Best knap
Wanneer gaan wíj daten?quote:Op maandag 21 april 2008 22:39 schreef MaxMark het volgende:
DaD.
Hmm, ik pak de bus wel weerquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:44 schreef JH87 het volgende:
T-shirt lijkt me een beetje overdreven. Nooit overhaasten of forceren he.
Dat is een beetje een koude kermis voor die arme meisjesquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:39 schreef JH87 het volgende:
En ik ben ik nu trouwens dom of werkt http://messages.fok.nl/inbox.php nog gewoon?
Je hebt gelijk, goedemorgen trouwensquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:39 schreef JH87 het volgende:
En ik ben ik nu trouwens dom of werkt http://messages.fok.nl/inbox.php nog gewoon?
omgquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:39 schreef JH87 het volgende:
He ja, is Danny nu al niet meer boos?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:39 schreef JH87 het volgende:
gewoon doenquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:44 schreef JH87 het volgende:
Ik snap 't niet. Maar ik klikte gewoon bij iemand op zo'n envelopje en toen zat ik al bij m'n inbox. Bovenin is die PM-menuknop nog steeds weg.![]()
Ik kan 't wel in de FB posten, wie weet krijg ik dan m'n eerste ban.
eindelijk weer om mijn nieuwe blousje aan te doenquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:51 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik heb heel optimistisch maar een truitje met driekwartmouwen en een witte broek aan gedaan. Zometeen de balkontemperatuur maar eens testen
Zo nieuw is hij dus niet meerquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:56 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
eindelijk weer om mijn nieuwe blousje aan te doen
hangt echt al weken in de kast..maar eerst even een lekkere douche..
onder nieuw versta ik nog nooit gedragen met het label er nog aan..quote:
Groningen stad! #228 - Met een PM systeem dat toch nog werktquote:
Jouw definitie van nieuw strookt niet met die van mijquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:04 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
onder nieuw versta ik nog nooit gedragen met het label er nog aan..dus als je het zo bekijkt is ie wel nieuw..
dat blijkt wel.. wat is dan jouw definitie van nieuw?quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jouw definitie van nieuw strookt niet met die van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |