ywquote:Op donderdag 17 april 2008 18:37 schreef Bob. het volgende:
Danku.
Mirjam zegt:quote:Op donderdag 17 april 2008 18:37 schreef Peterselieman het volgende:
Kon je niet wachten totdat Bob. een topic geopend had?
750 kan best voor avondeten hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. Er staat een quiche in de oven.. 750 kcal, maar what the hell.
.
't Klonk als zoveel.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:05 schreef freecell het volgende:
[..]
750 kan best voor avondeten hoor
Ik denk dat ik dat met mijn verse tortelini met zelfgemaakte (groente)saus ook wel gehaald heb
Mijn nichtje (oudste dochter van mn broer) kwam eten, anders was het waarschijnlijk ook maaltijdsalade of quiche oid geworden
opmerking in vorige topicquote:
Avondeten is normaal tussen de 500 en 800, dus het valt best meequote:Op donderdag 17 april 2008 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Klonk als zoveel.. Maar hij was nog niet eens lekker ook...
.
Bijhouden hoeveel calorieën er in je eten zittenquote:Op donderdag 17 april 2008 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Klonk als zoveel.. Maar hij was nog niet eens lekker ook...
.
wel een leuk dingetje hoor.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Jups. Nu wil ik deze:
http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_secondid%3D11802330%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_location%3D%252f%252fnecknl%252fnl_NL%252fcategories%253c%257b10002984%257d%252fcategories%253c%257b10003040%257d%252fcategories%253c%257b10003672%257d%26fh_refview%3Dlister%26fh_view%3Ddetail&welt=huishoud
Wat denken jullie? Doen?
Ja, maar ik ga hem tóch niet bestellenquote:
mja das dan wel weer kut aan de neckermanquote:Op donderdag 17 april 2008 19:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga hem tóch niet bestellen
Er komt namelijk nog een tientje verzendkosten overheen én je wordt automatisch lid van de Neckerman. Ik ga morgen wel even naar de blokker ofzo
Jah.quote:
Ook een beetje knullig. Een beetje webshop rekent geen extra verzendkosten voor dingen boven de 20,-quote:Op donderdag 17 april 2008 19:54 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja das dan wel weer kut aan de neckerman
Kweenie?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:57 schreef JH87 het volgende:
Jah.Staat een link daarnaar niet in z'n onderschrift?
Of tenzij Natalie Portman. Maar anders niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, kort haar bij jonge vrouwen is NIET leuk. Tenzij kaal.
[ ]Eensquote:Op donderdag 17 april 2008 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, kort haar bij jonge vrouwen is NIET leuk. Tenzij kaal.
[x]Eensquote:Op donderdag 17 april 2008 20:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Of tenzij Natalie Portman. Maar anders niet.
precies.. maar goed.. wat mij nog het meest ervan zou weerhouden is toch wel dat je automatisch lid wordt.. krijg je elke keer van die reclamezooi waar je niet op zit te wachten..quote:Op donderdag 17 april 2008 19:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook een beetje knullig. Een beetje webshop rekent geen extra verzendkosten voor dingen boven de 20,-
Noem er eens 1.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Tenzij kaal.
Nee, ook niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Of tenzij Natalie Portman. Maar anders niet.
Willekeurige mooie meid met kanker.quote:
Maar ziet ze er beter uit zonder, of met haar?quote:Op donderdag 17 april 2008 20:10 schreef JH87 het volgende:
Nietz zei het al: Natalie Portman. Die zag er toch erg mooi uit in V for Vendetta.
Om even in extremis te praten...quote:Op donderdag 17 april 2008 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
[..]
Willekeurige mooie meid met kanker.
Mja, het is ook wel een gistgevoelig fruitje natuurlijk. Sommige mensen krijgen er ook honger van. Ik niet gelukkigquote:Op donderdag 17 april 2008 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg altijd buikpijn van appel..
Ik ben één keer gaan hardlopen na het eten van een appel. Géén goed idee.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, het is ook wel een gistgevoelig fruitje natuurlijk. Sommige mensen krijgen er ook honger van. Ik niet gelukkig
Probeer er eens eentje.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou niet weten wat ik van appel krijg.
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
dikkepeer is rot zeker, zie m nooit meer.
Ja, jij bent helemaal een mooie.quote:
Het kan ook heus gewoon gezond zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 21:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, jij bent helemaal een mooie.
Je krijgt er zelf buikpijn van, maar ik zou er eens eentje moeten proberen.
Groningse user.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie is dikkepeer?
Ik krijg vaak honger van het eten van soepquote:Op donderdag 17 april 2008 21:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, het is ook wel een gistgevoelig fruitje natuurlijk. Sommige mensen krijgen er ook honger van. Ik niet gelukkig
Check, ik ook.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik krijg vaak honger trek van bier.
Waar was die party ook al weer?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:47 schreef nietzman het volgende:
Wie gaat er mee Inkomens party crashen?
Dan woon je vlak bij mij.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:56 schreef nietzman het volgende:
Komt maar buurten, nummertje 45 in Groningen.
Nou, nu. Ik PMde je m'n straatnaam.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:02 schreef skiczukie het volgende:
Nietz, wanneer gaan wij weer eens een biertje drinken?
Heb jij bier? Ik kom morgenochtend langs.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou, nu. Ik PMde je m'n straatnaam.
Waarom!?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:07 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben een eenzame kunstenaar geworden.DAT IS WAT IK ALTIJD AL WILDE!
Ik ben gewoon thuis. Hoe laat kom je? In verband met rotten in m'n nest?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:11 schreef skiczukie het volgende:
Ik reken erop dat je morgenochtend thuis bent. Welk merk, anders neem ik zelf wel at Hollandia mee.
ow, ben jij er ook al niet?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:57 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dan woon je vlak bij mij.![]()
Ik durf niet meer naar mijn feestje.
Wat moeten die slavendrijvers nou weer van je!quote:Op donderdag 17 april 2008 22:14 schreef skiczukie het volgende:
Er is éen probleem. Ik moet even bezig met mijn AMP-project.k ben er 2PM.
quote:
Ik moet samen met iemand posters enzo ontwerpen voor een goed doel.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat moeten die slavendrijvers nou weer van je!
Jij bent zon 9 tot 5 schilder, die na een lange dag 'werken' gaat relaxen met de andere intellectuelen in het 'kunstenaarscafé''?quote:
Ik heb een iMac?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jezus Christus. Wat de fak heeh. Waar moeten we het dán overhebben.
Wat voor werk doe je naast het schilderen?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Was ik maar zo'n kunstenaar.
Ik moet gewoon werken, en daarna enorm mn best doen om nog de tijd en zin te vinden om te schilderen.
En aan 'intellectuelen' heb ik overigens een broertje dood.
Dat gebeurt me vaak als ik op Amsterdam CS sta.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:44 schreef Matje-1989 het volgende:
Zo, ben ook weer thuis!!
Sta ik zonet op het station, vraagt iemand in gebrekkig engels hoe hij bij de
Prinsessestraat moet komen. Dus ik zeg lijn 15 of 5. Maar 15 rijdt niet meer
omdat het al avond is. Dus ik zeg daar moet je zijn. ( wijs naar perron h )
Kom ik er net achter dat die naar ter Borch gaat, ipv de andere kant opHah!!
Ja, maar ik vind het wel kut. Want het was zo'n schattig meisjequote:Op donderdag 17 april 2008 22:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat gebeurt me vaak als ik op Amsterdam CS sta.Ik stuur ze altijd de verkeerde kant op.
Manusje-van-alles bij de bank.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je naast het schilderen?
Opzichh wel knap. Werken en dan ook nog 'kunst' willen maken. Respect.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Manusje-van-alles bij de bank.
Als je lief bent mag je 'm zelfs aanraken.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wow. Ik ga ook zo een kopen denk ik. Ik kijk er naar uit.
Nu ja, al dat werken gaat ook behoorlijk ten koste van het schilderen, moet ik eerlijk toegeven.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Opzichh wel knap. Werken en dan ook nog 'kunst' willen maken. Respect.
Pak dan je fiets.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:48 schreef Matje-1989 het volgende:
Kut, bus gemist...
een schattig meisje wijs je dan toch de weg naar je eigen huis/kamerquote:Op donderdag 17 april 2008 22:47 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het wel kut. Want het was zo'n schattig meisje![]()
Die rijdt nu dus in de rimboe
quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:42 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
een schattig meisje wijs je dan toch de weg naar je eigen huis/kamer
Jawel hoorquote:
Fiets stond nog op het stationquote:Op donderdag 17 april 2008 23:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Pak dan je fiets.
Of ga lekker wandelen
De Heer heeft vreemde kostgangers.quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:51 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Jawel hoor
Zeer geslaagd, maar er zijn mensen die morgen om 8.00 op college moeten zijn.
En niet zin hebben om door te halen
Ik zal even vragen of ze m mee willen nemenquote:Op vrijdag 18 april 2008 01:54 schreef Matje-1989 het volgende:
Ow, fiets staat nog op het station trouwens.
Dus, groene fiets, met geel bandje afblijven
Met je jatgrage pootjes
Ik ben er toch wel naar toe gegaan. Je had ook moeten komen.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:16 schreef maok het volgende:
[..]
ow, ben jij er ook al niet?Ik ook niet, ik ben net thuis en ga over een niet al te lange tijd slapen
mijn weekend gaat zaterdagavond om half 10 pas in, maar het skaten vanavond heb ik heel veel zin in...quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:30 schreef maok het volgende:
goedemorgen, bijna weeeeeeekkkkkkkkeeeeeeeeeeeeennnnnnnnndddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanvond weer skaten
hmmz mijn band staat nog steeds leeg, dus ik kan nog wel een fiets gebruiken.. in ieder geval bedankt voor de gedetailleerde omschrijving.. nu kan ik em vast wel vindenquote:Op vrijdag 18 april 2008 01:54 schreef Matje-1989 het volgende:
Ow, fiets staat nog op het station trouwens.
Dus, groene fiets, met geel bandje afblijven
Met je jatgrage pootjes
Het gebeurt wel, alleen niet zo vaak bij de bacheloruitreiking, omdat dit toch nog redelijk massaal is. Als je nichtje een beetje stil kan zijn, dan moet het geen probleem zijn, echter kan zo'n uitreiking wel een uur duren in totaal, terwijl je voor je masterdiploma al in 15 minuten weer buiten staat.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja! Zijn er hier mensen die hun bacheloruitreiking al hebben gehad? Vast wel. Is het raar dat daar een kind bij is? M'n zus wil graag bij de mijne komen volgende week, maar ze kan geen oppas meer krijgen voor m'n nichtje van 2,5. Kan ze d'r gewoon meebrengen anders?
Oh, massaal is het bij mij niet hoor. 4 anderen, dus zolang zal het dan wel niet duren denk ik? Ze was er ook bij toen m'n zus laatst een diplomauitreiking had, en dat ging prima!quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gebeurt wel, alleen niet zo vaak bij de bacheloruitreiking, omdat dit toch nog redelijk massaal is. Als je nichtje een beetje stil kan zijn, dan moet het geen probleem zijn, echter kan zo'n uitreiking wel een uur duren in totaal, terwijl je voor je masterdiploma al in 15 minuten weer buiten staat.
Yay.quote:
hehe bij mij duurde de uitreiking 5 minutenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gebeurt wel, alleen niet zo vaak bij de bacheloruitreiking, omdat dit toch nog redelijk massaal is. Als je nichtje een beetje stil kan zijn, dan moet het geen probleem zijn, echter kan zo'n uitreiking wel een uur duren in totaal, terwijl je voor je masterdiploma al in 15 minuten weer buiten staat.
Tentamens zijn leuk johquote:
Die werkt nooit goed. Er vallen altijd woorden wegquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tentamens zijn leuk joh![]()
Elke keer weer spannend of de microfoon werkt![]()
Vandaag zag zo'n kerel daardoor er maar vanaf zn mededeling af te makenquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die werkt nooit goed. Er vallen altijd woorden weg
Nergens voor nodig, het is mijn eigen schuld dat ik het bagger heb gemaakt. Volgende maar even beter mijn best doen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman geeft een troostende knuffel aan Bob.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:28 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
hmmz mijn band staat nog steeds leeg, dus ik kan nog wel een fiets gebruiken.. in ieder geval bedankt voor de gedetailleerde omschrijving.. nu kan ik em vast wel vinden![]()
ohw ja goede morgen natuurlijk
Ik heb volgens mij niet lopen falen, is ook wel eens leukquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, het is mijn eigen schuld dat ik het bagger heb gemaakt. Volgende maar even beter mijn best doen.
Jij wat meer succes Jesse? (Ik hoop voor je dat je ver van me af zat, want ik moet minstens de halve tentamen zaal hebben afgeleid met mijn constante gehoest.)
Goedzo.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niet lopen falen, is ook wel eens leuk
En ik zat vast ver bij je vandaan, niks gehoord![]()
Zat dan ook helemaal in vak A
Yay!quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Goedzo.
En ik zat geloof ik in C, ik heb me toch een boel geërgerde blikken naar mijn hoofd gesmeten gekregen.Kriebelhoest in de tentamenhal ftw
Oke, weer aan de studie voor die van dinsdag.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, lekker handig. De ene docent zegt dat ik bij de ander moet zijn en de ander zegt dat ik bij de een moet zijn..
De lol daarvan is me even ontschoten..quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat grappig.. Ik was gister bij een Lacrossefeestje, dus ik keek even op de site, daar zag ik een linkje naar een filmpje, en wiens naam staat daar onder? Jop Heinen.
.
Onze JH87. Toch?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:09 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
De lol daarvan is me even ontschoten..
Oooow! Jah sorry, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Onze JH87. Toch?. Ik vond 't toevallig. Sue me.
Gehehe.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat grappig.. Ik was gister bij een Lacrossefeestje, dus ik keek even op de site, daar zag ik een linkje naar een filmpje, en wiens naam staat daar onder? Jop Heinen.
.
JA WOAR BISTOE DAN.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Er is éen probleem. Ik moet even bezig met mijn AMP-project.k ben er 2PM.
Dat was wel de bedoeling ja, ik wilde op skates die kant uit, en dan om kwart voor 8 ofzo weg.. Als ik dat een paar weken doe, haal ik op dinsdag wel weer een les in...quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:23 schreef maok het volgende:
Teigan, hoe doe jij het trouwens met modeatelier vanavond? Ga daar op de skates heen en dan iets eerder weg naar het NP?
Dan doe ik dat ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:30 schreef teigan het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling ja, ik wilde op skates die kant uit, en dan om kwart voor 8 ofzo weg.. Als ik dat een paar weken doe, haal ik op dinsdag wel weer een les in...
Da's een item wat ik vorig jaar heb gemaakt idd. Toevallig!quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Je bent toch wel op tijd terug voor m'n verjaardag he?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA.
En daarna voor mij Berlijn en 2 week vakantie.
Nietus.quote:
Je bedoelt: morgen van 07.30 tot 17.30 werken, daarna studeren, zondag studeren & opdrachten maken, & maandag toets & het gewone programma?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:03 schreef JH87 het volgende:![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:07 schreef JH87 het volgende:
[..]
Je bent toch wel op tijd terug voor m'n verjaardag he?
[..]
Nietus.
Jup, volgende week zondag.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Díe wil ik níet missen.
Geef je eenfeestj?
![]()
Ik ga je party crashenquote:
Ik doe mee met de goede film & de bank.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:09 schreef JH87 het volgende:
Nee, ik bedoel vanavond in m'n eentje op de bank met een goeie film, bier, chips & whiskey (enkel een vrouw ontbreekt), morgenochtend uitslapen, morgenmiddag housewarming, morgenavond verjaardag en zondag naar Arnhem voor Vitesse - PSV.
Sterkte Inkomen.
Zeker wel.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:11 schreef JH87 het volgende:
Lijp.
Dat dus.quote:
Ach, zolang wij er maar Inkomen (quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:14 schreef JH87 het volgende:
Dan wordt het nóg drukker.![]()
Als er mensen komen natuurlijk.
Ik ook. Dus dat is dubbel feest.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben anders ernstig leuk om op je feest te hebben hoor.
Mijn zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben leuker.
Hij heeft mijn nr al. Moet je nagaan.
oeh hier is iemand jaloers op je zondag..quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:09 schreef JH87 het volgende:
Nee, ik bedoel vanavond in m'n eentje op de bank met een goeie film, bier, chips & whiskey (enkel een vrouw ontbreekt), morgenochtend uitslapen, morgenmiddag housewarming, morgenavond verjaardag en zondag naar Arnhem voor Vitesse - PSV.
Sterkte Inkomen.
Ik zat er vroegah alleen voor #moemoe.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet wat je op een Fok-IRC doet, echt geen reet aan.
Ik verkoop m'n seizoenskaart toch niet aan PSV-ers, dus succes met jaloers zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
oeh hier is iemand jaloers op je zondag..
Je hebt toch NU een ban.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zat er vroegah alleen voor #moemoe.
heb je een seizoenskaart van Vitesse?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:01 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik verkoop m'n seizoenskaart toch niet aan PSV-ers, dus succes met jaloers zijn.
Uhm, JA.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:21 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
heb je een seizoenskaart van Vitesse?
aha.. nou ja dan hoop ik voor je dat je een mooie wedstrijd ziet met een voor mij mooie uitslagquote:
ZING MEE OWEEE OWEEEE OWAAAquote:Owe owe owe owe owe owe owa,
Owe owe owe owe owe owe owa,
Ohh wij zijn Groningen FC,
Na na na na na,
Na na na na na.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Toen was ik wel voor FC Groningen natuurlijk.
Toen wij tegen Ajax moesten.
Nu ben ik weer voor Ajax.
Hey, ik blijf een meisj.quote:
Volgens mij hoort dat er bijquote:
Dat heb ik ook nooit ontkend.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:15 schreef JH87 het volgende:
[..]
Je bent gewoon voor Ajax omdat de Blightmod dat is.
Ik heb net ExistenZ gekeken. Wat een baggerfilm.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:31 schreef JH87 het volgende:
Oké, welke film ga ik vanavond kijken? Ik verveel me nu al.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:35 schreef JH87 het volgende:
Nou, dan ga ik die in ieder geval níet kijken.
Ik heb net Jesse_ ge de-opt in de IRC.
Geniaal topic.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:37 schreef freecell het volgende:
Serieus, dit topic
We zijn hard bezig hier in huis
imiteer *HIER* je jeugdfoto van vroeger....
we kunnen het natuurlijk op een gelijkspelletje gooien.. verliest Vitesse ook niet en is PSV op zeker kampioenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef JH87 het volgende:
Ik hoop dat Vitesse wint & Heracles wint. Heb namelijk liever dat PSV kampioen wordt, maar zie Vitesse liever niet verliezen zondag.
Ik heb 2 foto's van mij in de re-make gegooidquote:
Volgens Aad de Mos gaat Vitesse winnen en wint Ajax de titelquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:27 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
aha.. nou ja dan hoop ik voor je dat je een mooie wedstrijd ziet met een voor mij mooie uitslag
quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:15 schreef Peterselieman het volgende:
Goeienavond
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNDDDDDDDDD
ontzettend leuk...quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Bovenaan fok! staat een tabblad "chat"
Daar log je in en dan in #groningen ipv #fok
Tijd zat. Doe maar Juno of Into the wildquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:41 schreef JH87 het volgende:
Ik ga zo maar eens pils zoeken in de koelkast. Een film vanavond wordt 'm niet meer.
Oké, ik ga voor Juno. Over een minuutje is-ie klaar met downloaden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tijd zat. Doe maar Juno of Into the wild
Ja, sst.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijk om weer eens opgewekt een weekend in te gaan en te weten dat je voorlopig niet hoeft te studeren
En als ik érgens aan toe ben...quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is echt balen ja. Die dagen nodigen echt uit om even feest te gaan vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |