Je bent toch wel op tijd terug voor m'n verjaardag he?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA.
En daarna voor mij Berlijn en 2 week vakantie.
Nietus.quote:
Je bedoelt: morgen van 07.30 tot 17.30 werken, daarna studeren, zondag studeren & opdrachten maken, & maandag toets & het gewone programma?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:03 schreef JH87 het volgende:![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:07 schreef JH87 het volgende:
[..]
Je bent toch wel op tijd terug voor m'n verjaardag he?
[..]
Nietus.
Jup, volgende week zondag.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Díe wil ik níet missen.
Geef je eenfeestj?
![]()
Ik ga je party crashenquote:
Ik doe mee met de goede film & de bank.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:09 schreef JH87 het volgende:
Nee, ik bedoel vanavond in m'n eentje op de bank met een goeie film, bier, chips & whiskey (enkel een vrouw ontbreekt), morgenochtend uitslapen, morgenmiddag housewarming, morgenavond verjaardag en zondag naar Arnhem voor Vitesse - PSV.
Sterkte Inkomen.
Zeker wel.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:11 schreef JH87 het volgende:
Lijp.
Dat dus.quote:
Ach, zolang wij er maar Inkomen (quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:14 schreef JH87 het volgende:
Dan wordt het nóg drukker.![]()
Als er mensen komen natuurlijk.
Ik ook. Dus dat is dubbel feest.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben anders ernstig leuk om op je feest te hebben hoor.
Mijn zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben leuker.
Hij heeft mijn nr al. Moet je nagaan.
oeh hier is iemand jaloers op je zondag..quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:09 schreef JH87 het volgende:
Nee, ik bedoel vanavond in m'n eentje op de bank met een goeie film, bier, chips & whiskey (enkel een vrouw ontbreekt), morgenochtend uitslapen, morgenmiddag housewarming, morgenavond verjaardag en zondag naar Arnhem voor Vitesse - PSV.
Sterkte Inkomen.
Ik zat er vroegah alleen voor #moemoe.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet wat je op een Fok-IRC doet, echt geen reet aan.
Ik verkoop m'n seizoenskaart toch niet aan PSV-ers, dus succes met jaloers zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
oeh hier is iemand jaloers op je zondag..
Je hebt toch NU een ban.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zat er vroegah alleen voor #moemoe.
heb je een seizoenskaart van Vitesse?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:01 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik verkoop m'n seizoenskaart toch niet aan PSV-ers, dus succes met jaloers zijn.
Uhm, JA.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:21 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
heb je een seizoenskaart van Vitesse?
aha.. nou ja dan hoop ik voor je dat je een mooie wedstrijd ziet met een voor mij mooie uitslagquote:
ZING MEE OWEEE OWEEEE OWAAAquote:Owe owe owe owe owe owe owa,
Owe owe owe owe owe owe owa,
Ohh wij zijn Groningen FC,
Na na na na na,
Na na na na na.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Toen was ik wel voor FC Groningen natuurlijk.
Toen wij tegen Ajax moesten.
Nu ben ik weer voor Ajax.
Hey, ik blijf een meisj.quote:
Volgens mij hoort dat er bijquote:
Dat heb ik ook nooit ontkend.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:15 schreef JH87 het volgende:
[..]
Je bent gewoon voor Ajax omdat de Blightmod dat is.
Ik heb net ExistenZ gekeken. Wat een baggerfilm.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:31 schreef JH87 het volgende:
Oké, welke film ga ik vanavond kijken? Ik verveel me nu al.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:35 schreef JH87 het volgende:
Nou, dan ga ik die in ieder geval níet kijken.
Ik heb net Jesse_ ge de-opt in de IRC.
Geniaal topic.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:37 schreef freecell het volgende:
Serieus, dit topic
We zijn hard bezig hier in huis
imiteer *HIER* je jeugdfoto van vroeger....
we kunnen het natuurlijk op een gelijkspelletje gooien.. verliest Vitesse ook niet en is PSV op zeker kampioenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:28 schreef JH87 het volgende:
Ik hoop dat Vitesse wint & Heracles wint. Heb namelijk liever dat PSV kampioen wordt, maar zie Vitesse liever niet verliezen zondag.
Ik heb 2 foto's van mij in de re-make gegooidquote:
Volgens Aad de Mos gaat Vitesse winnen en wint Ajax de titelquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:27 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
aha.. nou ja dan hoop ik voor je dat je een mooie wedstrijd ziet met een voor mij mooie uitslag
quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:15 schreef Peterselieman het volgende:
Goeienavond
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNDDDDDDDDD
ontzettend leuk...quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Bovenaan fok! staat een tabblad "chat"
Daar log je in en dan in #groningen ipv #fok
Tijd zat. Doe maar Juno of Into the wildquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:41 schreef JH87 het volgende:
Ik ga zo maar eens pils zoeken in de koelkast. Een film vanavond wordt 'm niet meer.
Oké, ik ga voor Juno. Over een minuutje is-ie klaar met downloaden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tijd zat. Doe maar Juno of Into the wild
Ja, sst.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijk om weer eens opgewekt een weekend in te gaan en te weten dat je voorlopig niet hoeft te studeren
En als ik érgens aan toe ben...quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is echt balen ja. Die dagen nodigen echt uit om even feest te gaan vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |