quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, lekker handig. De ene docent zegt dat ik bij de ander moet zijn en de ander zegt dat ik bij de een moet zijn..
De lol daarvan is me even ontschoten..quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat grappig.. Ik was gister bij een Lacrossefeestje, dus ik keek even op de site, daar zag ik een linkje naar een filmpje, en wiens naam staat daar onder? Jop Heinen.
.
Onze JH87. Toch?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:09 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
De lol daarvan is me even ontschoten..
Oooow! Jah sorry, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Onze JH87. Toch?. Ik vond 't toevallig. Sue me.
Gehehe.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat grappig.. Ik was gister bij een Lacrossefeestje, dus ik keek even op de site, daar zag ik een linkje naar een filmpje, en wiens naam staat daar onder? Jop Heinen.
.
JA WOAR BISTOE DAN.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Er is éen probleem. Ik moet even bezig met mijn AMP-project.k ben er 2PM.
Dat was wel de bedoeling ja, ik wilde op skates die kant uit, en dan om kwart voor 8 ofzo weg.. Als ik dat een paar weken doe, haal ik op dinsdag wel weer een les in...quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:23 schreef maok het volgende:
Teigan, hoe doe jij het trouwens met modeatelier vanavond? Ga daar op de skates heen en dan iets eerder weg naar het NP?
Dan doe ik dat ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:30 schreef teigan het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling ja, ik wilde op skates die kant uit, en dan om kwart voor 8 ofzo weg.. Als ik dat een paar weken doe, haal ik op dinsdag wel weer een les in...
Da's een item wat ik vorig jaar heb gemaakt idd. Toevallig!quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |