Probeer er eens eentje.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou niet weten wat ik van appel krijg.
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
dikkepeer is rot zeker, zie m nooit meer.
Ja, jij bent helemaal een mooie.quote:
Het kan ook heus gewoon gezond zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 21:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, jij bent helemaal een mooie.
Je krijgt er zelf buikpijn van, maar ik zou er eens eentje moeten proberen.
Groningse user.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie is dikkepeer?
Ik krijg vaak honger van het eten van soepquote:Op donderdag 17 april 2008 21:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, het is ook wel een gistgevoelig fruitje natuurlijk. Sommige mensen krijgen er ook honger van. Ik niet gelukkig
Check, ik ook.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik krijg vaak honger trek van bier.
Waar was die party ook al weer?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:47 schreef nietzman het volgende:
Wie gaat er mee Inkomens party crashen?
Dan woon je vlak bij mij.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:56 schreef nietzman het volgende:
Komt maar buurten, nummertje 45 in Groningen.
Nou, nu. Ik PMde je m'n straatnaam.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:02 schreef skiczukie het volgende:
Nietz, wanneer gaan wij weer eens een biertje drinken?
Heb jij bier? Ik kom morgenochtend langs.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou, nu. Ik PMde je m'n straatnaam.
Waarom!?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:07 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben een eenzame kunstenaar geworden.DAT IS WAT IK ALTIJD AL WILDE!
Ik ben gewoon thuis. Hoe laat kom je? In verband met rotten in m'n nest?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:11 schreef skiczukie het volgende:
Ik reken erop dat je morgenochtend thuis bent. Welk merk, anders neem ik zelf wel at Hollandia mee.
ow, ben jij er ook al niet?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:57 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dan woon je vlak bij mij.![]()
Ik durf niet meer naar mijn feestje.
Wat moeten die slavendrijvers nou weer van je!quote:Op donderdag 17 april 2008 22:14 schreef skiczukie het volgende:
Er is éen probleem. Ik moet even bezig met mijn AMP-project.k ben er 2PM.
quote:
Ik moet samen met iemand posters enzo ontwerpen voor een goed doel.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat moeten die slavendrijvers nou weer van je!
Jij bent zon 9 tot 5 schilder, die na een lange dag 'werken' gaat relaxen met de andere intellectuelen in het 'kunstenaarscafé''?quote:
Ik heb een iMac?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jezus Christus. Wat de fak heeh. Waar moeten we het dán overhebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |