Wat voor werk doe je naast het schilderen?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Was ik maar zo'n kunstenaar.
Ik moet gewoon werken, en daarna enorm mn best doen om nog de tijd en zin te vinden om te schilderen.
En aan 'intellectuelen' heb ik overigens een broertje dood.
Dat gebeurt me vaak als ik op Amsterdam CS sta.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:44 schreef Matje-1989 het volgende:
Zo, ben ook weer thuis!!
Sta ik zonet op het station, vraagt iemand in gebrekkig engels hoe hij bij de
Prinsessestraat moet komen. Dus ik zeg lijn 15 of 5. Maar 15 rijdt niet meer
omdat het al avond is. Dus ik zeg daar moet je zijn. ( wijs naar perron h )
Kom ik er net achter dat die naar ter Borch gaat, ipv de andere kant opHah!!
Ja, maar ik vind het wel kut. Want het was zo'n schattig meisjequote:Op donderdag 17 april 2008 22:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat gebeurt me vaak als ik op Amsterdam CS sta.Ik stuur ze altijd de verkeerde kant op.
Manusje-van-alles bij de bank.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je naast het schilderen?
Opzichh wel knap. Werken en dan ook nog 'kunst' willen maken. Respect.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Manusje-van-alles bij de bank.
Als je lief bent mag je 'm zelfs aanraken.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wow. Ik ga ook zo een kopen denk ik. Ik kijk er naar uit.
Nu ja, al dat werken gaat ook behoorlijk ten koste van het schilderen, moet ik eerlijk toegeven.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Opzichh wel knap. Werken en dan ook nog 'kunst' willen maken. Respect.
Pak dan je fiets.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:48 schreef Matje-1989 het volgende:
Kut, bus gemist...
een schattig meisje wijs je dan toch de weg naar je eigen huis/kamerquote:Op donderdag 17 april 2008 22:47 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het wel kut. Want het was zo'n schattig meisje![]()
Die rijdt nu dus in de rimboe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |