hmmz mijn band staat nog steeds leeg, dus ik kan nog wel een fiets gebruiken.. in ieder geval bedankt voor de gedetailleerde omschrijving.. nu kan ik em vast wel vindenquote:Op vrijdag 18 april 2008 01:54 schreef Matje-1989 het volgende:
Ow, fiets staat nog op het station trouwens.
Dus, groene fiets, met geel bandje afblijven
Met je jatgrage pootjes
Het gebeurt wel, alleen niet zo vaak bij de bacheloruitreiking, omdat dit toch nog redelijk massaal is. Als je nichtje een beetje stil kan zijn, dan moet het geen probleem zijn, echter kan zo'n uitreiking wel een uur duren in totaal, terwijl je voor je masterdiploma al in 15 minuten weer buiten staat.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja! Zijn er hier mensen die hun bacheloruitreiking al hebben gehad? Vast wel. Is het raar dat daar een kind bij is? M'n zus wil graag bij de mijne komen volgende week, maar ze kan geen oppas meer krijgen voor m'n nichtje van 2,5. Kan ze d'r gewoon meebrengen anders?
Oh, massaal is het bij mij niet hoor. 4 anderen, dus zolang zal het dan wel niet duren denk ik? Ze was er ook bij toen m'n zus laatst een diplomauitreiking had, en dat ging prima!quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gebeurt wel, alleen niet zo vaak bij de bacheloruitreiking, omdat dit toch nog redelijk massaal is. Als je nichtje een beetje stil kan zijn, dan moet het geen probleem zijn, echter kan zo'n uitreiking wel een uur duren in totaal, terwijl je voor je masterdiploma al in 15 minuten weer buiten staat.
Yay.quote:
hehe bij mij duurde de uitreiking 5 minutenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gebeurt wel, alleen niet zo vaak bij de bacheloruitreiking, omdat dit toch nog redelijk massaal is. Als je nichtje een beetje stil kan zijn, dan moet het geen probleem zijn, echter kan zo'n uitreiking wel een uur duren in totaal, terwijl je voor je masterdiploma al in 15 minuten weer buiten staat.
Tentamens zijn leuk johquote:
Die werkt nooit goed. Er vallen altijd woorden wegquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tentamens zijn leuk joh![]()
Elke keer weer spannend of de microfoon werkt![]()
Vandaag zag zo'n kerel daardoor er maar vanaf zn mededeling af te makenquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die werkt nooit goed. Er vallen altijd woorden weg
Nergens voor nodig, het is mijn eigen schuld dat ik het bagger heb gemaakt. Volgende maar even beter mijn best doen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman geeft een troostende knuffel aan Bob.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:28 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
hmmz mijn band staat nog steeds leeg, dus ik kan nog wel een fiets gebruiken.. in ieder geval bedankt voor de gedetailleerde omschrijving.. nu kan ik em vast wel vinden![]()
ohw ja goede morgen natuurlijk
Ik heb volgens mij niet lopen falen, is ook wel eens leukquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, het is mijn eigen schuld dat ik het bagger heb gemaakt. Volgende maar even beter mijn best doen.
Jij wat meer succes Jesse? (Ik hoop voor je dat je ver van me af zat, want ik moet minstens de halve tentamen zaal hebben afgeleid met mijn constante gehoest.)
Goedzo.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niet lopen falen, is ook wel eens leuk
En ik zat vast ver bij je vandaan, niks gehoord![]()
Zat dan ook helemaal in vak A
Yay!quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Goedzo.
En ik zat geloof ik in C, ik heb me toch een boel geërgerde blikken naar mijn hoofd gesmeten gekregen.Kriebelhoest in de tentamenhal ftw
Oke, weer aan de studie voor die van dinsdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |