Nee, ik ben serieus en braaf aan de studie! Heus! Nog 2 weken.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh als er morgen geen tentamens zijn....
Soestdijk kan ook nog. ..23.30?
Jij?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:59 schreef Matje-1989 het volgende:
Wie gaan er allemaal op stap vannacht?
Zit nog een week braaf aan de studie, daarna ga ik helemaal losquote:Op donderdag 10 april 2008 22:59 schreef Matje-1989 het volgende:
Wie gaan er allemaal op stap vannacht?
Haha, ja volgende week donderdag wordt weer lachen.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zit nog een week braaf aan de studie, daarna ga ik helemaal los
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:04 schreef Jesse_ het volgende:
Ben dit hele jaar volgens mij nog niet op een donderdag op stap geweest
Standupshow?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:04 schreef nietzman het volgende:
Jullie zijn bij deze allemaal uitgenodigd voor m'n standupshow binnenkort.
Verd*mme, je verneukt mijn "5 in a row"quote:Op donderdag 10 april 2008 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij weet toch niet waar ik allemaal heen ga
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:04 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, ik wel
Heb wel tentamens, maar heb maandag pas weer 1 dus kan met gemak
Leuk. Waar ga je je kunsten vertonen?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:04 schreef nietzman het volgende:
Toen jij nog jonger was bedoel jequote:
Tsja, waar de weg ons zal leiden.quote:
De engel is een eindpunt, geen begin.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:12 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Tsja, waar de weg ons zal leiden.
Zal eerst Engel worden ( ons verzamelpunt ) en dan de grote wereld in
Daar ben ik gelukkig al 2 jaar niet meer geweest.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De engel is een eindpunt, geen begin.
Nou werk of stage of ineens discipline of minder zin enzo..quote:Op donderdag 10 april 2008 23:28 schreef Matje-1989 het volgende:
Ben je al zo oud dat de rest van je vriendengroep al een huist/boompje/beestjes bestaan heeft?
Of valt het nog wat mee?
Hmm, ja juist. Dat lijkt me trouwens nog wel relaxt werk eigenlijkquote:
Bij Tempo team niet meer, kan ik niet dan gewoon bij zo'n bedrijf langs ofzo?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef Bob. het volgende:
Geen callcentre werk meer? Huh? Dat lijkt me heel sterk, daar willen ze altijd mensen voor.
Moet je niet al slapen... de tentamens komen eraan!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef Bob. het volgende:
Geen callcentre werk meer? Huh? Dat lijkt me heel sterk, daar willen ze altijd mensen voor.
Maar ik moet toch een beetje in mijn ritme blijven.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Moet je niet al slapen... de tentamens komen eraan!
Jij moet in de horeca gaan werken. Ik zie jou wel bedienen op de terrasjes bij de 3 ofzo 14.gifquote:Op donderdag 10 april 2008 23:50 schreef Bob. het volgende:
Maar zou je dat dan echt willen? Is echt shitwerk hoor.
Ben zelf ook op zoek naar een baantje trouwens, maar alleen maar werkervaring met schoonmaken en dat ga ik nooit meer doen.
MC Donalds!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:51 schreef Matje-1989 het volgende:
Haha, nee ik heb dus ook geen werkervaring. Maar hoorde van een vriend van
me dat het wel goed betaald als callcenter medewerker. Maargoed, ik ga liever iets
doen waar je met mensen bezig bent. Dus bijvoorbeeld in een restaurant. Of bij een
eetcafe ( feithhuis)
Gaan we met zn allen op het terras zitten daar en Bob. maar lopen, omdat er om de beurt besteld wordtquote:Op donderdag 10 april 2008 23:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij moet in de horeca gaan werken. Ik zie jou wel bedienen op de terrasjes bij de 3 ofzo 14.gif
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gaan we met zn allen op het terras zitten daar en Bob. maar lopen, omdat er om de beurt besteld wordt
Bagger Kingquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:00 schreef Grulez het volgende:
ok Burger King dan.
Dan ken je de Poelestraat nog niet goed genoegquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:09 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Is dat lollig?
Ik weet het echt niet hoor
Cafetaria tegenover het feest naast de shooters. Een stuk minder matig dan de Febo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:09 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Is dat lollig?
Ik weet het echt niet hoor
Je bent 18 en hebt nog geen werkervaring?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:51 schreef Matje-1989 het volgende:
Haha, nee ik heb dus ook geen werkervaring. Maar hoorde van een vriend van
me dat het wel goed betaald als callcenter medewerker. Maargoed, ik ga liever iets
doen waar je met mensen bezig bent. Dus bijvoorbeeld in een restaurant. Of bij een
eetcafe ( feithhuis)
Hmm, ik zal er morgen dan wel even langsfietsen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan ken je de Poelestraat nog niet goed genoeg
Juistquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je bent 18 en hebt nog geen werkervaring?
Meet?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:26 schreef Bob. het volgende:
Ik ben serieus voor, pintelieren.
Ik was er al.quote:
Ik vreesch van wel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:38 schreef nietzman het volgende:
De vraag "Valt er nog iets te neuken?" zal daar dan ook wel onbeantwoord blijven?
Ik ook, vooral kabouters en madeliefjes.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:41 schreef Inkomen het volgende:
Ik vreesch best veel.
Conferenties zijn ook maar conferenties.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:39 schreef Peterselieman het volgende:
Die zalen daar zitten alleen vol als er conferenties zijn
Uhuh, vooral in combi met die boeien.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:52 schreef Inkomen het volgende:
Ik laat mijn meisjes meestal wel iets van een vrije wil hebben. Dat is opwindender.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uhuh, vooral in combi met die boeien.
Tegenstribbelen..
vertel meerquote:Op donderdag 10 april 2008 23:04 schreef nietzman het volgende:
De woningbouw heeft hier nog al vreemde prioriteiten, een lekke badkamer willen ze niet echt repareren maar een klein beetje afgebladderde deur willen ze wel vervangen. Dat was dus vanmorgen, gister waren ze namelijk de deur vergeten mee te nemenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen allen
Hoezo is je deur gejat Maok? En binnen 12 minuten weer van een nieuwe voorzien?
En je eendjes dan?
Altijd ellende met de IN inderdaad. Vorig jaar hebben ze bij ons ook drie douche-deuren vervangen, die nu alweer afbladderen. Dan leg je je prioriteiten toch ergens anders zou je denken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:04 schreef maok het volgende:
[..]
De woningbouw heeft hier nog al vreemde prioriteiten, een lekke badkamer willen ze niet echt repareren maar een klein beetje afgebladderde deur willen ze wel vervangen. Dat was dus vanmorgen, gister waren ze namelijk de deur vergeten mee te nemen![]()
Eendjes zijn veilig, alleen de voetjes van de gekleurde wuppies zijn achtergebleven op de deur![]()
IN
Met IN idd alleen maar slechte ervaringen gehad. Toen de keukenkastjes uit elkaar vielen, had mijn vriendin gebeld of ze ze wouden komen maken, kwam die vent, ging hij zeiken dat ik het niet opgelost hadquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:42 schreef JH87 het volgende:
[..]
Altijd ellende met de IN inderdaad. Vorig jaar hebben ze bij ons ook drie douche-deuren vervangen, die nu alweer afbladderen. Dan leg je je prioriteiten toch ergens anders zou je denken.
Ik ben onderweg!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:41 schreef Inkomen het volgende:
Shit. Ik moet nog naar het Harmoniegebouw vandaag. Kan iemand anders niet voor mij gaan?
Ik moet alleen wat inleveren (moet ik nog maken) & wat ophalen. Enige culturele neigingen van deze zaken kunnen, indien gewenst, ontkend worden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:44 schreef nietzman het volgende:
Alleen als er niet iets cultureels gaande is.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Maar wat als je ineens in een andere tijdzone zat?
Nou.. Nou..quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:21 schreef Matje-1989 het volgende:
Een hele goede morgen allemaal!
Gast, ben je de hele nacht op fok! geweest? Had het topic doorgelezen en volgens mij wasquote:
Het kost ook nietsquote:Op vrijdag 11 april 2008 05:53 schreef Grulez het volgende:
Oja 5 op een rij... alsof het niks kost..
De aarde is niet helemaal rond.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:44 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Gast, ben je de hele nacht op fok! geweest? Had het topic doorgelezen en volgens mij was
je aardig bezig geweest met Nietzman
Je moet ook zo'n tosti broodje nemen, die zijn veel beterquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:59 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Mijn broodje shoarma van vannacht is ook niet zo goed gevallen..
Ja, juist..quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:01 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je moet ook zo'n tosti broodje nemen, die zijn veel beter
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:08 schreef MaxMark het volgende:
Ga gewoon naar een snackbar, zoals het een Nederlander betaamt
Bijna klaar.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef Inkomen het volgende:
Gaat het mij nog lukken de benodigde studie-opdracht af te krijgen? Ik poog een waging.
Klaar.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef Inkomen het volgende:
Gaat het mij nog lukken de benodigde studie-opdracht af te krijgen? Ik poog een waging.
Hier ruikt het niet naar nagellakquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Hier is alles goed,
Het ruikt hier naar nagellak, maar alles is goed.
Daar dan?
Ik las 'ik vlieg' dus zostraks over de grote markt'. Hihi, malle ik.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:16 schreef Matje-1989 het volgende:
Owja, by the way.
Ik fiets dus zostraks over de grote markt, heb ik ineens een duif tegen m'n kanus
Teringbeest, bah
heheh lekker zo'n vliegende rat in je smoelquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:16 schreef Matje-1989 het volgende:
Owja, by the way.
Ik fiets dus zostraks over de grote markt, heb ik ineens een duif tegen m'n kanus
Teringbeest, bah
En er fietste een duif tegen zn kanus?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:19 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik las 'ik vlieg' dus zostraks over de grote markt'. Hihi, malle ik.![]()
Afwas.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:19 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik las 'ik vlieg' dus zostraks over de grote markt'. Hihi, malle ik.![]()
Afwas.
Nou, zo zacht vond ik het niet hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb ook es een duif tegen mn gezicht gehad.
Zacht,
Vliegende ratquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh lekker zo'n vliegende rat in je smoel
Nee, er was al een bus tegen hem aan gewaggeld.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
En er fietste een duif tegen zn kanus?
Ik vond hem wel zacht,quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:21 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nou, zo zacht vond ik het niet hoor.
Bah, straks heeft dat beest de vogelgriep..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je een . <--quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:32 schreef nietzman het volgende:
Maar hij laat zich niet door een plumeau in het gezicht vliegen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:31 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]Goede spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:31 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]Een compliment!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wilt niet weten hoeveel studiefinanciering er in is gepompt om mij op dit niveau te krijgen.
Ik fiets niet langs of over de Grote Markt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:32 schreef nietzman het volgende:
Maar hij laat zich niet door een plumeau in het gezicht vliegen..
Haha, hij zei niveau.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:35 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Een compliment!![]()
Je wilt niet weten hoeveel studiefinanciering er in is gepompt om mij op dit niveau te krijgen.
Jij vliegt zeker?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:36 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik fiets niet langs of over de Grote Markt.
Of een taxi onder je fiets..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, want voor je het weet heb je een fiets tegen je bus.
Jaloeziequote:Op vrijdag 11 april 2008 16:35 schreef nietzman het volgende:
En hij jat z'n grapjes, mocht 'ie ze maken, niet van die ene hier die 'm laatst ook maakte..
Wie jat wie z'n grapjes?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:35 schreef nietzman het volgende:
En hij jat z'n grapjes, mocht 'ie ze maken, niet van die ene hier die 'm laatst ook maakte..
Bijvoorbeeld. Eén van de vervelendste dingen vind ik echter toch wel als je weer een lekke bus hebt. Dan word je gedwongen te vliegen & daar kan ik niet tegen (vliegbindingsangst).quote:
Moet het nou gelijk weer zo lelijk?quote:
quote:
Ja, da's sinds Inkomen er bij is gekomenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:52 schreef Grulez het volgende:
Al moet ik toegeven dat het onzingehalte wel heel hoog wordt...
Jawel hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ben je tevreden met jezelf, Jesse?
Dan kunnen anderen de pot op!quote:
Oké, vooruit.quote:
Ik ga al de pot op.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:55 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, da's sinds Inkomen er bij is gekomen
Dat ging wel gemakkelijkquote:
Ik ben een push over.quote:
Je bent gewoon zwakquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben een push over.
Tenminste, wel als iemandkijkt.
Wat had ik dan moeten doen, ik was compleet machteloos!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben een push over.
Klopt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben een push over.
Alleen een vet stoere postcountquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:40 schreef JH87 het volgende:
Wat een gebagger hier. Ik mis er niet eens iets aan als ik hier overdag niet post.
Eindelijk iemand met klasse en stijl.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:11 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Eindelijk weer wat kwaliteit in het topic
sararaats?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:09 schreef Peterselieman het volgende:
@Matje: Vandaag de man met de bever ook weer gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |