Nee, ik ben serieus en braaf aan de studie! Heus! Nog 2 weken.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh als er morgen geen tentamens zijn....
Soestdijk kan ook nog. ..23.30?
Jij?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:59 schreef Matje-1989 het volgende:
Wie gaan er allemaal op stap vannacht?
Zit nog een week braaf aan de studie, daarna ga ik helemaal losquote:Op donderdag 10 april 2008 22:59 schreef Matje-1989 het volgende:
Wie gaan er allemaal op stap vannacht?
Haha, ja volgende week donderdag wordt weer lachen.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zit nog een week braaf aan de studie, daarna ga ik helemaal los
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:04 schreef Jesse_ het volgende:
Ben dit hele jaar volgens mij nog niet op een donderdag op stap geweest
Standupshow?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:04 schreef nietzman het volgende:
Jullie zijn bij deze allemaal uitgenodigd voor m'n standupshow binnenkort.
Verd*mme, je verneukt mijn "5 in a row"quote:Op donderdag 10 april 2008 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij weet toch niet waar ik allemaal heen ga
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:04 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, ik wel
Heb wel tentamens, maar heb maandag pas weer 1 dus kan met gemak
Leuk. Waar ga je je kunsten vertonen?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:04 schreef nietzman het volgende:
Jullie zijn bij deze allemaal uitgenodigd voor m'n standupshow binnenkort.
Toen jij nog jonger was bedoel jequote:
Tsja, waar de weg ons zal leiden.quote:
De engel is een eindpunt, geen begin.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:12 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Tsja, waar de weg ons zal leiden.
Zal eerst Engel worden ( ons verzamelpunt ) en dan de grote wereld in
Daar ben ik gelukkig al 2 jaar niet meer geweest.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De engel is een eindpunt, geen begin.
Nou werk of stage of ineens discipline of minder zin enzo..quote:Op donderdag 10 april 2008 23:28 schreef Matje-1989 het volgende:
Ben je al zo oud dat de rest van je vriendengroep al een huist/boompje/beestjes bestaan heeft?
Of valt het nog wat mee?
Hmm, ja juist. Dat lijkt me trouwens nog wel relaxt werk eigenlijkquote:
Bij Tempo team niet meer, kan ik niet dan gewoon bij zo'n bedrijf langs ofzo?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef Bob. het volgende:
Geen callcentre werk meer? Huh? Dat lijkt me heel sterk, daar willen ze altijd mensen voor.
Moet je niet al slapen... de tentamens komen eraan!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef Bob. het volgende:
Geen callcentre werk meer? Huh? Dat lijkt me heel sterk, daar willen ze altijd mensen voor.
Maar ik moet toch een beetje in mijn ritme blijven.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Moet je niet al slapen... de tentamens komen eraan!
Jij moet in de horeca gaan werken. Ik zie jou wel bedienen op de terrasjes bij de 3 ofzo 14.gifquote:Op donderdag 10 april 2008 23:50 schreef Bob. het volgende:
Maar zou je dat dan echt willen? Is echt shitwerk hoor.
Ben zelf ook op zoek naar een baantje trouwens, maar alleen maar werkervaring met schoonmaken en dat ga ik nooit meer doen.
MC Donalds!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:51 schreef Matje-1989 het volgende:
Haha, nee ik heb dus ook geen werkervaring. Maar hoorde van een vriend van
me dat het wel goed betaald als callcenter medewerker. Maargoed, ik ga liever iets
doen waar je met mensen bezig bent. Dus bijvoorbeeld in een restaurant. Of bij een
eetcafe ( feithhuis)
Gaan we met zn allen op het terras zitten daar en Bob. maar lopen, omdat er om de beurt besteld wordtquote:Op donderdag 10 april 2008 23:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij moet in de horeca gaan werken. Ik zie jou wel bedienen op de terrasjes bij de 3 ofzo 14.gif
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gaan we met zn allen op het terras zitten daar en Bob. maar lopen, omdat er om de beurt besteld wordt
Bagger Kingquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:00 schreef Grulez het volgende:
ok Burger King dan.
Dan ken je de Poelestraat nog niet goed genoegquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:09 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Is dat lollig?
Ik weet het echt niet hoor
Cafetaria tegenover het feest naast de shooters. Een stuk minder matig dan de Febo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:09 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Is dat lollig?
Ik weet het echt niet hoor
Je bent 18 en hebt nog geen werkervaring?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:51 schreef Matje-1989 het volgende:
Haha, nee ik heb dus ook geen werkervaring. Maar hoorde van een vriend van
me dat het wel goed betaald als callcenter medewerker. Maargoed, ik ga liever iets
doen waar je met mensen bezig bent. Dus bijvoorbeeld in een restaurant. Of bij een
eetcafe ( feithhuis)
Hmm, ik zal er morgen dan wel even langsfietsen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan ken je de Poelestraat nog niet goed genoeg
Juistquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je bent 18 en hebt nog geen werkervaring?
Meet?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:26 schreef Bob. het volgende:
Ik ben serieus voor, pintelieren.
Ik was er al.quote:
Ik vreesch van wel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:38 schreef nietzman het volgende:
De vraag "Valt er nog iets te neuken?" zal daar dan ook wel onbeantwoord blijven?
Ik ook, vooral kabouters en madeliefjes.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:41 schreef Inkomen het volgende:
Ik vreesch best veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |