Moet je niet al slapen... de tentamens komen eraan!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef Bob. het volgende:
Geen callcentre werk meer? Huh? Dat lijkt me heel sterk, daar willen ze altijd mensen voor.
Maar ik moet toch een beetje in mijn ritme blijven.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Moet je niet al slapen... de tentamens komen eraan!
Jij moet in de horeca gaan werken. Ik zie jou wel bedienen op de terrasjes bij de 3 ofzo 14.gifquote:Op donderdag 10 april 2008 23:50 schreef Bob. het volgende:
Maar zou je dat dan echt willen? Is echt shitwerk hoor.
Ben zelf ook op zoek naar een baantje trouwens, maar alleen maar werkervaring met schoonmaken en dat ga ik nooit meer doen.
MC Donalds!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:51 schreef Matje-1989 het volgende:
Haha, nee ik heb dus ook geen werkervaring. Maar hoorde van een vriend van
me dat het wel goed betaald als callcenter medewerker. Maargoed, ik ga liever iets
doen waar je met mensen bezig bent. Dus bijvoorbeeld in een restaurant. Of bij een
eetcafe ( feithhuis)
Gaan we met zn allen op het terras zitten daar en Bob. maar lopen, omdat er om de beurt besteld wordtquote:Op donderdag 10 april 2008 23:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij moet in de horeca gaan werken. Ik zie jou wel bedienen op de terrasjes bij de 3 ofzo 14.gif
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gaan we met zn allen op het terras zitten daar en Bob. maar lopen, omdat er om de beurt besteld wordt
Bagger Kingquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:00 schreef Grulez het volgende:
ok Burger King dan.
Dan ken je de Poelestraat nog niet goed genoegquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:09 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Is dat lollig?
Ik weet het echt niet hoor
Cafetaria tegenover het feest naast de shooters. Een stuk minder matig dan de Febo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:09 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Is dat lollig?
Ik weet het echt niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |