quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je een . <--quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:32 schreef nietzman het volgende:
Maar hij laat zich niet door een plumeau in het gezicht vliegen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:31 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]Goede spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:31 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]Een compliment!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wilt niet weten hoeveel studiefinanciering er in is gepompt om mij op dit niveau te krijgen.
Ik fiets niet langs of over de Grote Markt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:32 schreef nietzman het volgende:
Maar hij laat zich niet door een plumeau in het gezicht vliegen..
Haha, hij zei niveau.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:35 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Een compliment!![]()
Je wilt niet weten hoeveel studiefinanciering er in is gepompt om mij op dit niveau te krijgen.
Jij vliegt zeker?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:36 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik fiets niet langs of over de Grote Markt.
Of een taxi onder je fiets..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, want voor je het weet heb je een fiets tegen je bus.
Jaloeziequote:Op vrijdag 11 april 2008 16:35 schreef nietzman het volgende:
En hij jat z'n grapjes, mocht 'ie ze maken, niet van die ene hier die 'm laatst ook maakte..
Wie jat wie z'n grapjes?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:35 schreef nietzman het volgende:
En hij jat z'n grapjes, mocht 'ie ze maken, niet van die ene hier die 'm laatst ook maakte..
Bijvoorbeeld. Eén van de vervelendste dingen vind ik echter toch wel als je weer een lekke bus hebt. Dan word je gedwongen te vliegen & daar kan ik niet tegen (vliegbindingsangst).quote:
Moet het nou gelijk weer zo lelijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |