Hier ruikt het niet naar nagellakquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Hier is alles goed,
Het ruikt hier naar nagellak, maar alles is goed.
Daar dan?
Ik las 'ik vlieg' dus zostraks over de grote markt'. Hihi, malle ik.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:16 schreef Matje-1989 het volgende:
Owja, by the way.
Ik fiets dus zostraks over de grote markt, heb ik ineens een duif tegen m'n kanus
Teringbeest, bah
heheh lekker zo'n vliegende rat in je smoelquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:16 schreef Matje-1989 het volgende:
Owja, by the way.
Ik fiets dus zostraks over de grote markt, heb ik ineens een duif tegen m'n kanus
Teringbeest, bah
En er fietste een duif tegen zn kanus?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:19 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik las 'ik vlieg' dus zostraks over de grote markt'. Hihi, malle ik.![]()
Afwas.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:19 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik las 'ik vlieg' dus zostraks over de grote markt'. Hihi, malle ik.![]()
Afwas.
Nou, zo zacht vond ik het niet hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb ook es een duif tegen mn gezicht gehad.
Zacht,
Vliegende ratquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh lekker zo'n vliegende rat in je smoel
Nee, er was al een bus tegen hem aan gewaggeld.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
En er fietste een duif tegen zn kanus?
Ik vond hem wel zacht,quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:21 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nou, zo zacht vond ik het niet hoor.
Bah, straks heeft dat beest de vogelgriep..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je een . <--quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:32 schreef nietzman het volgende:
Maar hij laat zich niet door een plumeau in het gezicht vliegen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:31 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]Goede spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:31 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]Een compliment!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wilt niet weten hoeveel studiefinanciering er in is gepompt om mij op dit niveau te krijgen.
Ik fiets niet langs of over de Grote Markt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:32 schreef nietzman het volgende:
Maar hij laat zich niet door een plumeau in het gezicht vliegen..
Haha, hij zei niveau.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:35 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Een compliment!![]()
Je wilt niet weten hoeveel studiefinanciering er in is gepompt om mij op dit niveau te krijgen.
Jij vliegt zeker?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:36 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik fiets niet langs of over de Grote Markt.
Of een taxi onder je fiets..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, want voor je het weet heb je een fiets tegen je bus.
Jaloeziequote:Op vrijdag 11 april 2008 16:35 schreef nietzman het volgende:
En hij jat z'n grapjes, mocht 'ie ze maken, niet van die ene hier die 'm laatst ook maakte..
Wie jat wie z'n grapjes?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:35 schreef nietzman het volgende:
En hij jat z'n grapjes, mocht 'ie ze maken, niet van die ene hier die 'm laatst ook maakte..
Bijvoorbeeld. Eén van de vervelendste dingen vind ik echter toch wel als je weer een lekke bus hebt. Dan word je gedwongen te vliegen & daar kan ik niet tegen (vliegbindingsangst).quote:
Moet het nou gelijk weer zo lelijk?quote:
quote:
Ja, da's sinds Inkomen er bij is gekomenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:52 schreef Grulez het volgende:
Al moet ik toegeven dat het onzingehalte wel heel hoog wordt...
Jawel hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ben je tevreden met jezelf, Jesse?
Dan kunnen anderen de pot op!quote:
Oké, vooruit.quote:
Ik ga al de pot op.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:55 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, da's sinds Inkomen er bij is gekomen
Dat ging wel gemakkelijkquote:
Ik ben een push over.quote:
Je bent gewoon zwakquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben een push over.
Tenminste, wel als iemandkijkt.
Wat had ik dan moeten doen, ik was compleet machteloos!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben een push over.
Klopt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben een push over.
Alleen een vet stoere postcountquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:40 schreef JH87 het volgende:
Wat een gebagger hier. Ik mis er niet eens iets aan als ik hier overdag niet post.
Eindelijk iemand met klasse en stijl.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:11 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Eindelijk weer wat kwaliteit in het topic
sararaats?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:09 schreef Peterselieman het volgende:
@Matje: Vandaag de man met de bever ook weer gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |