Dus.quote:
Jij kent duidelijk mijn buurvrouw niet ... die bepaalt zelf wel of ze zin heeft zich aan de natuurwetten te houden of niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:28 schreef mazaru het volgende:
De aarde wordt niet zwaarder door veel mensen.
Die mensen groeien namelijk door wat er op aarde al groeit en bloeit.
Het gewicht van de aarde is constant. Tenzij er bv. een meteoriet uit de ruimte op aarde valt, dan neemt het gewicht toe met het gewicht van die meteoriet.
Maar dan schieten we gewoon iets de ruimte in met dat zelfde gewicht, en dan is het weer als vanouds
Hier stopte ik met lezen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:13 schreef WoefieBlaf het volgende:
Ik zit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
Je moet vragen of er misschien een modje is die er iets aan wil doen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:42 schreef WoefieBlaf het volgende:
Misschien dat er een medewerker in de buurt is die hier iets aan kan doen?
Vertel het eens, wat is het probleemquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:42 schreef WoefieBlaf het volgende:
Misschien dat er een medewerker in de buurt is die hier iets aan kan doen?
Je zou eens het één en ander over de tektonische platen kunnen doorlezen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:13 schreef WoefieBlaf het volgende:
De eerste tekenen zijn er natuurlijk allang dat de aarde te zwaar is. De aarde die onderwater scheurt en vulkaanuitbarstingen zijn allemaal tekenen dat de aarde te zwaar is.
Je gaat mij niet zeggen dat er vroeger wel vulkaanuitbarstingen warenquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je zou eens het één en ander over de tektonische platen kunnen doorlezen...
En vulkaanuitbarstingen zijn nou niet bepaald iets van de laatste paar jaar.
En het was nog niet in je opgekomen dat dat wel eens zou kunnen liggen aan jouw ideeën ipv aan de FOK!-users?quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:48 schreef WoefieBlaf het volgende:
Het probleem is dat ik graag mijn ideeën wil delen met andere mensen. Maar keer op keer wordt ik belachelijk gemaakt door lolbroeken. De lol gaat er wel een beetje vanaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |