Conferenties zijn ook maar conferenties.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:39 schreef Peterselieman het volgende:
Die zalen daar zitten alleen vol als er conferenties zijn
Uhuh, vooral in combi met die boeien.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:52 schreef Inkomen het volgende:
Ik laat mijn meisjes meestal wel iets van een vrije wil hebben. Dat is opwindender.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uhuh, vooral in combi met die boeien.
Tegenstribbelen..
vertel meerquote:Op donderdag 10 april 2008 23:04 schreef nietzman het volgende:
Jullie zijn bij deze allemaal uitgenodigd voor m'n standupshow binnenkort.
De woningbouw heeft hier nog al vreemde prioriteiten, een lekke badkamer willen ze niet echt repareren maar een klein beetje afgebladderde deur willen ze wel vervangen. Dat was dus vanmorgen, gister waren ze namelijk de deur vergeten mee te nemenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen allen
Hoezo is je deur gejat Maok? En binnen 12 minuten weer van een nieuwe voorzien?
En je eendjes dan?
Altijd ellende met de IN inderdaad. Vorig jaar hebben ze bij ons ook drie douche-deuren vervangen, die nu alweer afbladderen. Dan leg je je prioriteiten toch ergens anders zou je denken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:04 schreef maok het volgende:
[..]
De woningbouw heeft hier nog al vreemde prioriteiten, een lekke badkamer willen ze niet echt repareren maar een klein beetje afgebladderde deur willen ze wel vervangen. Dat was dus vanmorgen, gister waren ze namelijk de deur vergeten mee te nemen![]()
Eendjes zijn veilig, alleen de voetjes van de gekleurde wuppies zijn achtergebleven op de deur![]()
IN
Met IN idd alleen maar slechte ervaringen gehad. Toen de keukenkastjes uit elkaar vielen, had mijn vriendin gebeld of ze ze wouden komen maken, kwam die vent, ging hij zeiken dat ik het niet opgelost hadquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:42 schreef JH87 het volgende:
[..]
Altijd ellende met de IN inderdaad. Vorig jaar hebben ze bij ons ook drie douche-deuren vervangen, die nu alweer afbladderen. Dan leg je je prioriteiten toch ergens anders zou je denken.
Ik ben onderweg!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:41 schreef Inkomen het volgende:
Shit. Ik moet nog naar het Harmoniegebouw vandaag. Kan iemand anders niet voor mij gaan?
Ik moet alleen wat inleveren (moet ik nog maken) & wat ophalen. Enige culturele neigingen van deze zaken kunnen, indien gewenst, ontkend worden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:44 schreef nietzman het volgende:
Alleen als er niet iets cultureels gaande is.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Maar wat als je ineens in een andere tijdzone zat?
Nou.. Nou..quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:21 schreef Matje-1989 het volgende:
Een hele goede morgen allemaal!
Gast, ben je de hele nacht op fok! geweest? Had het topic doorgelezen en volgens mij wasquote:
Het kost ook nietsquote:Op vrijdag 11 april 2008 05:53 schreef Grulez het volgende:
Oja 5 op een rij... alsof het niks kost..
De aarde is niet helemaal rond.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:44 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Gast, ben je de hele nacht op fok! geweest? Had het topic doorgelezen en volgens mij was
je aardig bezig geweest met Nietzman
Je moet ook zo'n tosti broodje nemen, die zijn veel beterquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:59 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Mijn broodje shoarma van vannacht is ook niet zo goed gevallen..
Ja, juist..quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:01 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je moet ook zo'n tosti broodje nemen, die zijn veel beter
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:08 schreef MaxMark het volgende:
Ga gewoon naar een snackbar, zoals het een Nederlander betaamt
Bijna klaar.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef Inkomen het volgende:
Gaat het mij nog lukken de benodigde studie-opdracht af te krijgen? Ik poog een waging.
Klaar.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef Inkomen het volgende:
Gaat het mij nog lukken de benodigde studie-opdracht af te krijgen? Ik poog een waging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |