Wanneer 't lekker weer is?quote:
Omdat 't weer sinds tijden weer een echt Rizzeau-topique is?quote:
Nee, vanwege de OP en het zonnetje buiten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Omdat 't weer sinds tijden weer een echt Rizzeau-topique is?
En dat dankzij mijquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, vanwege de OP en het zonnetje buiten.
Met z'n allen naar de Grote Markt!quote:Op woensdag 9 april 200807:58 schreef Rossdale het volgende:
Kunnen we niet daar een Breda-meet houden tijdens de finale ofzo?
Ik wou het ook al voorstellen vanmorgen!! Doen dus, 22 april, 8 uur bij de Vulling, lekker tegenover Flinsteringquote:Op woensdag 9 april 2008 07:58 schreef Rossdale het volgende:
Kunnen we niet daar een Breda-meet houden tijdens de finale ofzo?
Nee, die is live.quote:
Euhquote:
Da denk ik wel jaquote:Op woensdag 9 april 2008 09:43 schreef bassieVL het volgende:
Komt die bolle dan weer in een Limo aanzetten bij de winnaar?
Dat weet ik tochquote:Op woensdag 9 april 2008 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij bedoelde ik het zo niet
Ik trouwens ook half
I know, I'm just toying with youquote:Op woensdag 9 april 2008 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat weet ik toch. Ik bedoelde het als grapje.
Toying hm?quote:
quote:
Garpjeuhh!!!!quote:
Mét bijbehorende goedmaakpraktijken.quote:
En Becks is ook goed te doen.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:11 schreef BossFight het volgende:
Carlsberg is ook wel lekker trouwens, vind ik dan.
Becks is zeker doablequote:Op donderdag 10 april 2008 09:10 schreef JDude het volgende:
En Becks is ook goed te doen.
*Onthoudt.quote:
Nee, niet die van die Spicegirl.quote:
Ow!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:13 schreef JDude het volgende:
Nee, niet die van die Spicegirl.
Je hebt die van mij nog nooit geprobeerdquote:Op donderdag 10 april 2008 09:09 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij spauw ik cocktails in dezelfde kleur net zo hard weer uit.
*Verwijst terug naar zomer 2007.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:11 schreef JDude het volgende:
*Onthoudt.
Jus vind ik ook niet het lekkerste op aarde. Hero Fruit en Co is veul lekkerderquote:Op donderdag 10 april 2008 09:14 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt die van mij nog nooit geprobeerd
![]()
Ik durf alleen de jus d'orange wel eens te vergeten
Richting de zomerrrrrr natuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2008 09:52 schreef Swiffer het volgende:
Op deze ochtend allemaal alcoholische praat, oeioei waar gaat dit heen
Gisteravond zaten er al wat mensen her en der op de Grote Markt en de Havermarkt. Mét jas aan, dat welquote:Op donderdag 10 april 2008 10:04 schreef BossFight het volgende:
Ik loop trouwens al elke dag gewoon in een t-shirtje rond. Heb de zomer nu al in mijn bol.
Heerlijk is het. Kan niet wachten tot ik voor het eerst weer een terrasje kan pakken.
Hopelijk duurt het niet te lang meer.
zeker - op vakantie een paar op.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:11 schreef BossFight het volgende:
Carlsberg is ook wel lekker trouwens, vind ik dan.
Dan moet je je been weer aandoen/omdoen/vastschroeven.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:12 schreef BossFight het volgende:
De dag kruipt echt voorbij vandaag.
Er gaan al de gehele dag maar twee dingen door mijn hoofd.
Bier en vrouwelijk schoon.
Dus ik heb dorst, en loop moeilijk.
Je snapt er weer niets van, Asics. Ik schopte net keihard tegen de muur, dat zal je leren!quote:Op donderdag 10 april 2008 14:10 schreef Asics het volgende:
Wie doet er nou paté en koffie op zijn brood.
Ik moest even keihard lachenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:18 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dan moet je je been weer aandoen/omdoen/vastschroeven.
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:26 schreef veldmuis het volgende:
Je snapt er weer niets van, Asics. Ik schopte net keihard tegen de muur, dat zal je leren!
Ik lollerde ook.quote:
Alfred Jodokus Kwak..quote:Op donderdag 10 april 2008 14:21 schreef BossFight het volgende:
Ik doelde meer op mijn gigantische kloppende jodokus maar goed je hebt een punt.
quote:
Hoiquote:Op donderdag 10 april 2008 15:25 schreef Swiffer het volgende:
Goh de vrouwen zijn weer ver te zoeken in het topic zekerr??
Nee hoor, dan val je vanzelf afquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Niet gaan shoppen? Maar we moeten toch eten?
Maar dat hóeft niet. Ik moet gewoon op dit gewicht blijven. Alles wát er dan toch nog af gaat is mooi meegenomen hoorquote:
Hier doet'ie het hoor!quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:23 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Kan iemand de zon even aan doen?
Oh húú. Maar SP1 zit er aan te komen!quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:58 schreef veldmuis het volgende:
Het duurt nog erg lang, ik hoorde dat ze er Windows Vista op geïnstalleerd hebben.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:58 schreef veldmuis het volgende:
Het duurt nog erg lang, ik hoorde dat ze er Windows Vista op geïnstalleerd hebben.
Is al een tijdje uit hoor..quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh húú. Maar SP1 zit er aan te komen!
Oh. Nu.nl zei iets anders.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:13 schreef Ritchie het volgende:
Is al een tijdje uit hoor..
Ow nouja, ik ga er van uit dat iedereen heel braaf de NL versie heeft.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:26 schreef Ritchie het volgende:
Dat geldt voor de Nederlandsche versie.
Valt wel mee toch??quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:33 schreef Rossdale het volgende:
Hij staat hier nog steeds op de dimmer...
NL talige softwarequote:Op vrijdag 11 april 2008 10:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow nouja, ik ga er van uit dat iedereen heel braaf de NL versie heeft.
Ik ben een vrouw. Ik kijk niet zo nauw.quote:
Ow echt?! Waar werk je dan.quote:
In Bergen op Zoom, vet chille hier aan de west-side jewaids!quote:
Oja! Da's waar ook.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:57 schreef Rossdale het volgende:
In Bergen op Zoom, vet chille hier aan de west-side jewaids!
Wisselend.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:07 schreef bassieVL het volgende:
De zon komt in Rijen ook niet helemaal door.
Wat voor weer krijgen we van het weekend?
Nou vooruit dan maar. Ik zie allemaal zonnetjes met druppels eronder. Dat wil ik toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:33 schreef Kuukske het volgende:
Zon, af en toe buien. Waarom kijk je zelf niet even op knmi.nl?.
Dan moet jij ook niet gaan gillen zeg.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:47 schreef Kuukske het volgende:
GATVERDAMME! GA WEG.
Ja maar dit zijn redenen om te gillen.quote:
Vrouwenlogica.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar dit zijn redenen om te gillen.
Don't you just LOVE it.quote:
Ik ga straks op de fiets, naar de stad, op zoek naar Mario Kartquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:04 schreef BossFight het volgende:
hihi.
Good luck hunny.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga straks op de fiets, naar de stad, op zoek naar Mario Kart.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:05 schreef Kuukske het volgende:
Ja, dat denk ik ook. Maar je weet maar nooit.quote:
Mario Kartquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* JDude keilt Asics van de baan met een rode schildpad.quote:
Op Tenerife wel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:59 schreef Dalamar het volgende:
Hmm, komende week zonnig en ruim 20 graden zo te zien
In een ver grijs verleden op de SNES volgens mij. Vandaar dat de banaan bij mij geen belletje deed laten rinkelen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Nog nooit Mario Kart gespeeld?
10 graden en regen bedoel je...quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:59 schreef Dalamar het volgende:
Hmm, komende week zonnig en ruim 20 graden zo te zien
Dat lijkt meer op Nederland ja.quote:
ik help je ff.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:25 schreef bassieVL het volgende:
[..]
In een ver grijs verleden op de SNES volgens mij. Vandaar dat de banaan bij mij geen belletje deed laten rinkelen.
Dat is een flinke banaan en een even zo flinke bel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:32 schreef Asics het volgende:
[..]
ik help je ff.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:28 schreef Kuukske het volgende:
Hé sinds wanneer hebben wij trouwens een iStore??!
De Eindstraat, tegenover Van Leest.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:46 schreef bassieVL het volgende:
Waar?
Eindstraat.quote:
As always.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:50 schreef JDude het volgende:
GMTA.
Die zit nog in Eindhoven op de Kleine Berg.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:54 schreef Asics het volgende:
wie kent er de Bullit nog?
ach en wee daar heb ik mijn eerst LP aangeschaft.
Plastic Surgery Disasters van the Dead Kennedy's
ik word ben oud
leuk om te weten. en dan had je nog elpee - in Den Bosch. ook een hoop guldens heengebracht.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die zit nog in Eindhoven op de Kleine Berg.
is dat die met dat groen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:58 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Oh die winkel, zag hem 3 weken geleden voor het eerst.
Dat is die winkel met allemaal hippe Apple spullen. Geen idee of die een groene pui heeft.quote:
Ene zwarte pui.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:14 schreef bassieVL het volgende:
Dat is die winkel met allemaal hippe Apple spullen. Geen idee of die een groene pui heeft.
Waar zat die toko?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:54 schreef Asics het volgende:
ik word ben oud
Oe, vanavond los op Eye-D en Hidden en Trasher in Bibelot in Dordt!quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:13 schreef Asics het volgende:
en.. wat gaan we allemaal doen komend weekend.
Ja die ken ik nog wel...quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:54 schreef Asics het volgende:
ik word ben oud
Daar ben ik geborenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die zit nog in Eindhoven op de Kleine Berg.
dat verbaast me niks.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:57 schreef Kuukske het volgende:
Tof, dat Mario Kart Wii.
*Eensch is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:57 schreef Kuukske het volgende:
Tof, dat Mario Kart Wii.
Die zou ik nou ook wel eens willen spelen denk ik.quote:
have fun Ritchie!quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:38 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Oe, vanavond los op Eye-D en Hidden en Trasher in Bibelot in Dordt!
Morgen brak, en zondag weer naar het Muyseum.
heb je aandelen ofzoquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:58 schreef Asics het volgende:
best zat geworden - moest nog helemaal uit het HB ghetto naar huis fietsen. Tering wat duurde dat lang. Morgen uitslapen en Lisey's Story (Stephen King) uitlezen.
Voor nuen
![]()
![]()
tot later, mijn lieve digitale vriendjes.
Ik had de laatste bij Intertoys!quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:08 schreef BossFight het volgende:
Wauw, dat je die nog gevonden hebt.
Goed bezig!
Inmiddels al niet meer.quote:Op zaterdag 12 april 200807:31 schreef Kuukske het volgende:
Whoah! Vet mooi weer buiten!
en OVD-G! Als het écht erg is krijgt die een melding dat-ie moet bellen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:53 schreef JDude het volgende:
De P2000 geeft in West- en Midden-Brabant vrijwel alleen brandweermeldingen weer.
Zal wel in de krant staan binnenkort.
Zó mooi is het weer toch nog niet?quote:
Afrekening van die dubieuze shop aan de overkant?quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Er staan bij parkeerterrein Mols twee politieauto's, twee politiemotoren, en twee ambulances. Ambu personeel nergens te bekennen, en de pollitie staat bij een huis te babbelen. Er liggen wat kleren op straat. Watskeburt? Op P2000 niets te zien...
Radiootje aan, teletekst op 818. Volgend jaar misschien toch maar een Tele2-abootjequote:
Zo. De 3e plaats is zekergesteld. Theoretisch kunnen ze zelfs nog tweede wordenquote:
SUCCES MAASKANT !!! toch raar dat ze die twijfels niet bij Maaskant hebbenquote:Het bestuur onderstreept dat het tevreden is over de prestaties die Brandts dit en vorig seizoen bij NAC heeft neergezet. Tegelijkertijd heeft het bestuur twijfels of Brandts volgend seizoen opnieuw in staat zal zijn om die optimale prestaties neer te zetten. Die twijfels komen voort uit de gesprekken die de directie heeft gevoerd met diverse geledingen binnen de club en uit het gesprek dat de directie heeft gevoerd met Brandts zelf.
Op grond van die twijfels heeft het bestuur maandagavond in een langdurige vergadering besloten Brandts geen nieuw contract aan te bieden.
Sorry? Wat?quote:Op zondag 13 april 2008 14:19 schreef JDude het volgende:
Radiootje aan, teletekst op 818. Volgend jaar misschien toch maar een Tele2-abootje.
Loopt gewoon via Casema hoorquote:
Wa motta kosteh?!quote:
Geen ideequote:
quote:
quote:Tele2 Voetbal
Voortaan live bij elke Eredivisietopper? Dat kan met Tele2 Voetbal (normaal als apart digitaal pakket ¤ 6,95 per maand). Tele2 Voetbal brengt de twee belangrijkste Eredivisiewedstrijden gelijktijdig live in beeld op twee kanalen. De andere duels worden later uitgezonden. Daarnaast krijgt u alle hoogtepunten uit de Eredivisie en live studioprogramma’s met o.a. Kees Jansma en Wim Kieft.
Tele2 Voetbal kan voordeliger:
* in combinatie met Digitaal Pluspakket kost Tele2 Voetbal ¤ 5,- per maand*
* in combinatie met betaalzender Sport1 kost Tele2 Voetbal ¤ 0,- per maand**
* Het Digitaal Pluspakket kost ¤ 9,95 per maand (actievoordeel: de eerste 2 maanden gratis)
** Sport1 kost ¤ 14,95 per maand
Als je iemand van het andere geslacht bij je had om je lekker warm te houden, dan was het erg goed te doen hoorquote:
Goed punt.quote:Op zondag 13 april 2008 18:27 schreef Rossdale het volgende:
Als je iemand van het andere geslacht bij je had om je lekker warm te houden, dan was het erg goed te doen hoor
Ik wil je pret nie bederven hoor, maar volgend jaar een Tele2-abotje nemen heeft Weinig zinquote:Op zondag 13 april 2008 14:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Radiootje aan, teletekst op 818. Volgend jaar misschien toch maar een Tele2-abootje.
Ah mooi.quote:Op zondag 13 april 2008 18:41 schreef UvdP het volgende:
Ik wil je pret nie bederven hoor, maar volgend jaar een Tele2-abotje nemen heeft Weinig zin![]()
Oh, nouja, dan komt er vast wel iets anders dat via het Casemakastje kan worden doorgegeven.quote:Op zondag 13 april 2008 18:41 schreef UvdP het volgende:
Ik wil je pret nie bederven hoor, maar volgend jaar een Tele2-abotje nemen heeft Weinig zin![]()
Dan kan ie altijd nog een abbonementje nemenquote:Op zondag 13 april 2008 18:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, nouja, dan komt er vast wel iets anders dat via het Casemakastje kan worden doorgegeven.
Vanwaar de 'quote:Op maandag 14 april 2008 09:31 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen.
Hebbie geneukt ofzo?quote:
Ja dat ook, maar dat was gisterquote:
TMIquote:Op maandag 14 april 2008 11:12 schreef Rossdale het volgende:
Ja dat ook, maar dat was gister
Nee ik heb andere redenen om happy te zijn
Je vroeg er toch zelf om?quote:
Ahhhhquote:Op maandag 14 april 2008 11:44 schreef JDude het volgende:
Rosdeel is verliehiefd.
Op een FOK!ster?quote:
quote:
Hé en bedankt hè!quote:Op maandag 14 april 2008 12:01 schreef Rossdale het volgende:
FOK!sters zijn eng.
Ik zoek ze wel buiten het forum gelukkig
Je maakt jezelf écht populair. Hé, maar in welk gebouw woon je nou. Dat met die gekleurde franse balkondeuren waar iedereen zijn kratten Juup neerzet? En waar die Orlando Bloom Legolas voor het raam staat?quote:
Ik woon op de bovenste verdieping boven Apotheek de Ley, tegenover de pinautomaat van de ABN AMRO.quote:Op maandag 14 april 2008 12:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je maakt jezelf écht populair. Hé, maar in welk gebouw woon je nou. Dat met die gekleurde franse balkondeuren waar iedereen zijn kratten Juup neerzet? En waar die Orlando Bloom Legolas voor het raam staat?
Geen idee! Ik dacht dat dat Rossdeel was.quote:Op maandag 14 april 2008 12:21 schreef JDude het volgende:
Maar een tijdje geleden was er inderdaad ook een Bredatopicbezoeker die op de Zandbergweg in zo'n studentenkot woonde. Hm, wie was dat dan ook al weer?
Mijn apotheekquote:Op maandag 14 april 2008 12:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik woon op de bovenste verdieping boven Apotheek de Ley, tegenover de pinautomaat van de ABN AMRO.
Boven op het gebouw zie je aan de voorkant een soort torentje met een raam er in... dat is mijn keukenraam
Het enige wat voor mijn raam zou kunnen staan is mijn zwarte kat
mijn klant!!quote:Op maandag 14 april 2008 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen idee! Ik dacht dat dat Rossdeel was.
[..]
Mijn apotheek.
Oh... laat dan maarquote:Op maandag 14 april 2008 14:47 schreef Swiffer het volgende:
De apotheek is een klant van me, als in ICT gerelateerd.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:21 schreef Kuukske het volgende:
Hallo Rosie. Hebbie d'r weer zin in vandaag?
Vroeger kon je je op dinsdagavond een coma drinken op het terras van zoeen onguur kroegje op de Havermarkt, 70 ct. per biertje. Maar da's vast niet je idee van een romantisch uitjequote:Op dinsdag 15 april 2008 08:37 schreef Rossdale het volgende:Ikke wel hoor, ik zie haar vanavond weer dus ik heb wat om naartoe te leven. Vanavond wilde ze uit... is er eigenlijk wel wat te doen in Breda op een dinsdagavond?
Dan zit jij beter als ik. Hier regent het pijpestelen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:33 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! De zon komt er weer door hier..
Hoeft ook niet romantisch te zijn, als het maar gezellig isquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Vroeger kon je je op dinsdagavond een coma drinken op het terras van zoeen onguur kroegje op de Havermarkt, 70 ct. per biertje. Maar da's vast niet je idee van een romantisch uitje.
Bioscoop!quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:37 schreef Rossdale het volgende:Ikke wel hoor, ik zie haar vanavond weer dus ik heb wat om naartoe te leven. Vanavond wilde ze uit... is er eigenlijk wel wat te doen in Breda op een dinsdagavond?
Lekker aan de rosé in Parc ofzoquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoeft ook niet romantisch te zijn, als het maar gezellig isIk geloof dat er nog een vriendin mee wilde gaan en geen idee of er nog meer zijn. Ik ben bang dat ik als enige man tussen de vrouwen ga zitten vanavond... Nouja, we zien wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |