Je snapt er weer niets van, Asics. Ik schopte net keihard tegen de muur, dat zal je leren!quote:Op donderdag 10 april 2008 14:10 schreef Asics het volgende:
Wie doet er nou paté en koffie op zijn brood.
Ik moest even keihard lachenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:18 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dan moet je je been weer aandoen/omdoen/vastschroeven.
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:26 schreef veldmuis het volgende:
Je snapt er weer niets van, Asics. Ik schopte net keihard tegen de muur, dat zal je leren!
Ik lollerde ook.quote:
Alfred Jodokus Kwak..quote:Op donderdag 10 april 2008 14:21 schreef BossFight het volgende:
Ik doelde meer op mijn gigantische kloppende jodokus maar goed je hebt een punt.
Hoiquote:Op donderdag 10 april 2008 15:25 schreef Swiffer het volgende:
Goh de vrouwen zijn weer ver te zoeken in het topic zekerr??
Nee hoor, dan val je vanzelf afquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Niet gaan shoppen? Maar we moeten toch eten?
Maar dat hóeft niet. Ik moet gewoon op dit gewicht blijven. Alles wát er dan toch nog af gaat is mooi meegenomen hoorquote:
Hier doet'ie het hoor!quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:23 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Kan iemand de zon even aan doen?
Oh húú. Maar SP1 zit er aan te komen!quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:58 schreef veldmuis het volgende:
Het duurt nog erg lang, ik hoorde dat ze er Windows Vista op geïnstalleerd hebben.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:58 schreef veldmuis het volgende:
Het duurt nog erg lang, ik hoorde dat ze er Windows Vista op geïnstalleerd hebben.
Is al een tijdje uit hoor..quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh húú. Maar SP1 zit er aan te komen!
Oh. Nu.nl zei iets anders.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:13 schreef Ritchie het volgende:
Is al een tijdje uit hoor..
Ow nouja, ik ga er van uit dat iedereen heel braaf de NL versie heeft.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:26 schreef Ritchie het volgende:
Dat geldt voor de Nederlandsche versie.
Valt wel mee toch??quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:33 schreef Rossdale het volgende:
Hij staat hier nog steeds op de dimmer...
NL talige softwarequote:Op vrijdag 11 april 2008 10:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow nouja, ik ga er van uit dat iedereen heel braaf de NL versie heeft.
Ik ben een vrouw. Ik kijk niet zo nauw.quote:
Ow echt?! Waar werk je dan.quote:
In Bergen op Zoom, vet chille hier aan de west-side jewaids!quote:
Oja! Da's waar ook.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:57 schreef Rossdale het volgende:
In Bergen op Zoom, vet chille hier aan de west-side jewaids!
Wisselend.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:07 schreef bassieVL het volgende:
De zon komt in Rijen ook niet helemaal door.
Wat voor weer krijgen we van het weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |