Garpjeuhh!!!!quote:
Mét bijbehorende goedmaakpraktijken.quote:
En Becks is ook goed te doen.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:11 schreef BossFight het volgende:
Carlsberg is ook wel lekker trouwens, vind ik dan.
Becks is zeker doablequote:Op donderdag 10 april 2008 09:10 schreef JDude het volgende:
En Becks is ook goed te doen.
Ow!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:13 schreef JDude het volgende:
Nee, niet die van die Spicegirl.
Je hebt die van mij nog nooit geprobeerdquote:Op donderdag 10 april 2008 09:09 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij spauw ik cocktails in dezelfde kleur net zo hard weer uit.
*Verwijst terug naar zomer 2007.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:11 schreef JDude het volgende:
*Onthoudt.
Jus vind ik ook niet het lekkerste op aarde. Hero Fruit en Co is veul lekkerderquote:Op donderdag 10 april 2008 09:14 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt die van mij nog nooit geprobeerd
![]()
Ik durf alleen de jus d'orange wel eens te vergeten
Richting de zomerrrrrr natuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2008 09:52 schreef Swiffer het volgende:
Op deze ochtend allemaal alcoholische praat, oeioei waar gaat dit heen
Gisteravond zaten er al wat mensen her en der op de Grote Markt en de Havermarkt. Mét jas aan, dat welquote:Op donderdag 10 april 2008 10:04 schreef BossFight het volgende:
Ik loop trouwens al elke dag gewoon in een t-shirtje rond. Heb de zomer nu al in mijn bol.
Heerlijk is het. Kan niet wachten tot ik voor het eerst weer een terrasje kan pakken.
Hopelijk duurt het niet te lang meer.
zeker - op vakantie een paar op.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:11 schreef BossFight het volgende:
Carlsberg is ook wel lekker trouwens, vind ik dan.
Dan moet je je been weer aandoen/omdoen/vastschroeven.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:12 schreef BossFight het volgende:
De dag kruipt echt voorbij vandaag.
Er gaan al de gehele dag maar twee dingen door mijn hoofd.
Bier en vrouwelijk schoon.
Dus ik heb dorst, en loop moeilijk.
Je snapt er weer niets van, Asics. Ik schopte net keihard tegen de muur, dat zal je leren!quote:Op donderdag 10 april 2008 14:10 schreef Asics het volgende:
Wie doet er nou paté en koffie op zijn brood.
Ik moest even keihard lachenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:18 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dan moet je je been weer aandoen/omdoen/vastschroeven.
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:26 schreef veldmuis het volgende:
Je snapt er weer niets van, Asics. Ik schopte net keihard tegen de muur, dat zal je leren!
Ik lollerde ook.quote:
Alfred Jodokus Kwak..quote:Op donderdag 10 april 2008 14:21 schreef BossFight het volgende:
Ik doelde meer op mijn gigantische kloppende jodokus maar goed je hebt een punt.
Hoiquote:Op donderdag 10 april 2008 15:25 schreef Swiffer het volgende:
Goh de vrouwen zijn weer ver te zoeken in het topic zekerr??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |