Vanwaar de 'quote:Op maandag 14 april 2008 09:31 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen.
Hebbie geneukt ofzo?quote:
Ja dat ook, maar dat was gisterquote:
TMIquote:Op maandag 14 april 2008 11:12 schreef Rossdale het volgende:
Ja dat ook, maar dat was gister
Nee ik heb andere redenen om happy te zijn
Je vroeg er toch zelf om?quote:
Ahhhhquote:Op maandag 14 april 2008 11:44 schreef JDude het volgende:
Rosdeel is verliehiefd.
Op een FOK!ster?quote:
quote:
Hé en bedankt hè!quote:Op maandag 14 april 2008 12:01 schreef Rossdale het volgende:
FOK!sters zijn eng.
Ik zoek ze wel buiten het forum gelukkig
Je maakt jezelf écht populair. Hé, maar in welk gebouw woon je nou. Dat met die gekleurde franse balkondeuren waar iedereen zijn kratten Juup neerzet? En waar die Orlando Bloom Legolas voor het raam staat?quote:
Ik woon op de bovenste verdieping boven Apotheek de Ley, tegenover de pinautomaat van de ABN AMRO.quote:Op maandag 14 april 2008 12:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je maakt jezelf écht populair. Hé, maar in welk gebouw woon je nou. Dat met die gekleurde franse balkondeuren waar iedereen zijn kratten Juup neerzet? En waar die Orlando Bloom Legolas voor het raam staat?
Geen idee! Ik dacht dat dat Rossdeel was.quote:Op maandag 14 april 2008 12:21 schreef JDude het volgende:
Maar een tijdje geleden was er inderdaad ook een Bredatopicbezoeker die op de Zandbergweg in zo'n studentenkot woonde. Hm, wie was dat dan ook al weer?
Mijn apotheekquote:Op maandag 14 april 2008 12:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik woon op de bovenste verdieping boven Apotheek de Ley, tegenover de pinautomaat van de ABN AMRO.
Boven op het gebouw zie je aan de voorkant een soort torentje met een raam er in... dat is mijn keukenraam
Het enige wat voor mijn raam zou kunnen staan is mijn zwarte kat
mijn klant!!quote:Op maandag 14 april 2008 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen idee! Ik dacht dat dat Rossdeel was.
[..]
Mijn apotheek.
Oh... laat dan maarquote:Op maandag 14 april 2008 14:47 schreef Swiffer het volgende:
De apotheek is een klant van me, als in ICT gerelateerd.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:21 schreef Kuukske het volgende:
Hallo Rosie. Hebbie d'r weer zin in vandaag?
Vroeger kon je je op dinsdagavond een coma drinken op het terras van zoeen onguur kroegje op de Havermarkt, 70 ct. per biertje. Maar da's vast niet je idee van een romantisch uitjequote:Op dinsdag 15 april 2008 08:37 schreef Rossdale het volgende:Ikke wel hoor, ik zie haar vanavond weer dus ik heb wat om naartoe te leven. Vanavond wilde ze uit... is er eigenlijk wel wat te doen in Breda op een dinsdagavond?
Dan zit jij beter als ik. Hier regent het pijpestelen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:33 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! De zon komt er weer door hier..
Hoeft ook niet romantisch te zijn, als het maar gezellig isquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Vroeger kon je je op dinsdagavond een coma drinken op het terras van zoeen onguur kroegje op de Havermarkt, 70 ct. per biertje. Maar da's vast niet je idee van een romantisch uitje.
Bioscoop!quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:37 schreef Rossdale het volgende:Ikke wel hoor, ik zie haar vanavond weer dus ik heb wat om naartoe te leven. Vanavond wilde ze uit... is er eigenlijk wel wat te doen in Breda op een dinsdagavond?
Lekker aan de rosé in Parc ofzoquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoeft ook niet romantisch te zijn, als het maar gezellig isIk geloof dat er nog een vriendin mee wilde gaan en geen idee of er nog meer zijn. Ik ben bang dat ik als enige man tussen de vrouwen ga zitten vanavond... Nouja, we zien wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |