Ja, sorry. Fok! is een beetje traagquote:Op zondag 6 april 2008 21:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
FiPo
4 minuten zonder Groningen topic
misquote:Op zondag 6 april 2008 21:07 schreef freecell het volgende:
Sepo?
quote:Op zondag 6 april 2008 21:08 schreef fransbreda het volgende:
Bedankt voor de medewerking.
Vergeet niet dat je, ondanks al dat Friesche tuig, nog steeds in een Groningen topic zitquote:
Al dat Friesche tuig?quote:Op zondag 6 april 2008 21:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je, ondanks al dat Friesche tuig, nog steeds in een Groningen topic zit.
Haha!!quote:Op zondag 6 april 2008 21:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je, ondanks al dat Friesche tuig, nog steeds in een Groningen topic zit.
Mja, ongeduldig, je weet wel, waar we het over hadden. En wat onrustig. begin m baantechnisch nu toch wel wat te knijpenquote:
quote:
Uhu idd. Ooh en banen. Ofc. Succes ermee!quote:Op zondag 6 april 2008 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ongeduldig, je weet wel, waar we het over hadden. En wat onrustig. begin m baantechnisch nu toch wel wat te knijpen
[..]D
a
D
![]()
Vertel![]()
Dank je. U is lief.quote:Op zondag 6 april 2008 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uhu idd. Ooh en banen. Ofc. Succes ermee!
Goedzo, niet teveel afvallen, je moet niet te mager wordenquote:Op zondag 6 april 2008 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanochtend lekker uitgeslapen samen en daarna de stad even in, gezellig broodje eten en winkelen voor cadeautjes en daarna in de trein naar Zwolle waar m'n familie was, en m'nneefje
en
nichtje
natuurlijk en die waren zó lief en 't was heel gezellig en ik voel me goed. M'n nichtje begint een dametje te worden dus we hadden mooie gekleurde elastiekjes en haarspeldjes met aardbeitjes erop gekocht en die vond ze geweldig. En ze is dól op Do2 en dat vind ik zó lief.
Afvaltechnisch gaat 't wel echt enorm slecht, met taart en patat en chocoladerozijntjes en zo, maar dat kan me geen moer schelen..
Klinkt eerder als zesde ziektequote:Op zondag 6 april 2008 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed in die zin dat het waarschijnlijk toch geen waterpokken zijn.. Ik had m'n zus gebeld, om te vragen of het 'veilig' was om langs te komen, en ze zei van wel, dus we zijn gegaan, en toen m'n zwager me zag zei ie meteen: "Hey! Dat heb ik laatst ook gehad! Eerst 2 dagen flink ziek en daarna een paar dagen onder de vlekken!" Dus ik wacht nu even af of ik niet ook heb wat hij had.
.
Je gaat eerst een uurtje fietsen voor je een tentamen maaktquote:Op zondag 6 april 2008 23:18 schreef Matje-1989 het volgende:
Bed..
Morgen tentamen
Bah, 8.00 op'e fiets
Hu? Hoezo dat nu weer?quote:Op zondag 6 april 2008 23:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je gaat eerst een uurtje fietsen voor je een tentamen maakt
Dat verklaart hetquote:Op zondag 6 april 2008 23:20 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Hu? Hoezo dat nu weer?
Heb om 8.30 tentamen..
Succes.. enne je hebt wel goed geleerd he?quote:Op zondag 6 april 2008 23:20 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Hu? Hoezo dat nu weer?
Heb om 8.30 tentamen..
Tuurlijkquote:Op zondag 6 april 2008 23:35 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Succes.. enne je hebt wel goed geleerd he?
Dat is de juiste instelling: dan kan het alleen maar meevallen!quote:Op maandag 7 april 2008 07:27 schreef Matje-1989 het volgende:
Goede morgen..
Bah![]()
Ben het niet gewend om zo vroeg op te staan
Denk dat ik mijn tentamen ga verprutsen, veel te vroeg..![]()
ah en heb je em al verprutst?quote:
Zo, ben weer thuisquote:Op maandag 7 april 2008 09:28 schreef Wurdsje het volgende:
Goedemorgen![]()
Bah, ik zit al weer op kantoor![]()
[..]
ah en heb je em al verprutst?
Dan ben ik blij dat ik de hele dag binnen mag zittenquote:
Dat heb ik even gegoogled, en dat zou het idd best kunnen zijn ja, als ik dat zo lees. Zulke dingen weet ik allemaal dus echt niet hè.quote:Op zondag 6 april 2008 23:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Klinkt eerder als zesde ziekte
Jij leeft in een andere wereld? Toen ik vanochtend op de fiets zat waren zequote:Op maandag 7 april 2008 11:03 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Precies..
en zo heel koud is het nou ook weer niet..
Vind jij dat te laat? Hu?quote:Op maandag 7 april 2008 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je dan nu vast begint te leren (wat ik zelf nog laat vind, maar goed), gaat die van volgende week donderdag vást beter dan die van vanochtend. Denk ik dan.
Ik vind het inderdaad vrij weinig stof, wel erg droog maar per tentamen valt het mee.quote:Op maandag 7 april 2008 11:47 schreef Bob. het volgende:
Maar Matje doet HBO toch? En bij mijn hbo opleiding hoefde je voor de tentamens een heel stuk minder stof leren dan bij het WO, dus dan is nu nog niet beginnen niet zo gek.
Toen ik daar nog zat begon ik 1 of 2 dagen van tevoren.
Stel, je hebt een studieboek met 16 flinke hoofdstukken, wat me niet overdreven veel lijkt voor een tentamen, dan zou je vanaf nu al elke dag 2 hoofdstukken moeten doen om het alleen maar allemaal voor die tijd gelézen te hebben. Met samenvatten kost dat nog best wat tijd, en dan moet je daarna ook nog je aantekeningen (en dat zijn er altijd véél, bij mijquote:Op maandag 7 april 2008 11:48 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Vind jij dat te laat? Hu?
Hmm, oké..
Moest het even 2x lezen voordat ik zeker wist dat je dat had getypt
Haha..
Ok, vergeet mijn post hierboven. Dat doe je in 2 dagen ja.quote:Op maandag 7 april 2008 11:50 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad vrij weinig stof, wel erg droog maar per tentamen valt het mee.
Meestal maar iets van 125-200 blz..
quote:Op maandag 7 april 2008 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, vergeet mijn post hierboven. Dat doe je in 2 dagen ja..
Klopt helemaal. Voor dat tentamen van mij vandaag waren het er zelfs 24quote:Op maandag 7 april 2008 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stel, je hebt een studieboek met 16 flinke hoofdstukken, wat me niet overdreven veel lijkt voor een tentamen, dan zou je vanaf nu al elke dag 2 hoofdstukken moeten doen om het alleen maar allemaal voor die tijd gelézen te hebben. Met samenvatten kost dat nog best wat tijd, en dan moet je daarna ook nog je aantekeningen (en dat zijn er altijd véél, bij mij) doorwerken en kennen, natuurlijk.
Ach ja, true.quote:Op maandag 7 april 2008 12:21 schreef Jesse_ het volgende:
Cijfers zijn tof [ afbeelding ]
zolang ze maar niet verstopt zitten in te ingewikkelde integralen enzo
quote:Op maandag 7 april 2008 12:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zegt genoeg dat jij WO kan doen.
Damn, toch weer niet goed op gelet.quote:Op maandag 7 april 2008 12:28 schreef Jesse_ het volgende:
Als ik rechten zou studeren zou ik cijfertjes niet tof vinden
Ach maar tklopt vaak gewoon niet. Er zijn genoeg WO studies die niks voorstellen en HBO studies die wel een bepaald niveau hebben. Dat is per studie zo verschillend.quote:
Ik ben een uitermate begaafd studentquote:Op maandag 7 april 2008 12:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zegt genoeg dat jij WO kan doen.
Ja, dat wist ik wel!quote:
Vrijetijdskunde?quote:Op maandag 7 april 2008 12:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel!
Maar ik dacht echt Jesse ook, maar dan op WO niveau.
Nu ben ik trouwens wel benieuwd wat hij echt doet.
Technische Bedrijfswetenschappenquote:
Dat is Technische Bedrijfskunde (en die zitten nog in een noodgebouwquote:Op maandag 7 april 2008 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De opleiding die jarenlang in noodgebouwen zat
Ja, zo heet het tegenwoordig. Ik gebruik die naam liever niet want het klinkt zo retardedquote:Op maandag 7 april 2008 13:18 schreef Bob. het volgende:
Heet het nu technology management Jesse_ ? (Ja hey, ik moet wel even zoeken wat het in houdt he.)
Precies. Er klinkt bijna niets sneuer dan 'Ik studeer management'quote:Op maandag 7 april 2008 13:24 schreef Bob. het volgende:
Bedrijfswetenschappen klink inderdaad nog als een echte studie. Terwijl management zo.. tsja.. managementerig is.
ook goedquote:Op maandag 7 april 2008 13:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is Technische Bedrijfskunde (en die zitten nog in een noodgebouw)
Of gewoon niet leren kan natuurlijk ook he?quote:Op maandag 7 april 2008 11:47 schreef Bob. het volgende:
Maar Matje doet HBO toch? En bij mijn hbo opleiding hoefde je voor de tentamens een heel stuk minder stof leren dan bij het WO, dus dan is nu nog niet beginnen niet zo gek.
Toen ik daar nog zat begon ik 1 of 2 dagen van tevoren.
mja idd.. ik wil ook wel naar huis inmiddels.. maar goed ik moet nog 2,5 uurquote:Op maandag 7 april 2008 14:21 schreef Dangel het volgende:
Heb t wel weer gehad op werkgelukkig nog maar7uurtjes, ben op de helft
Wanneer kom je mijn tuin/terras bekijken?quote:Op maandag 7 april 2008 15:25 schreef Bob. het volgende:
Ik ben echt jaloers op alle mensen hier met een balkon.
Misschien zo maar eens kijken of mijn roomie die wel een balkon heeft thuis is.
Ik wil ook vrij, ik hoorde alleen net dat er een ongeluk is gebeurt op de A7 dus als ik vrij ben kan ik fijn in de file gaan staanquote:Op maandag 7 april 2008 15:28 schreef Wurdsje het volgende:
* Wurdsje kijkt naar buiten en zucht
ik wil vrij
Ga je de andere kant langs over de A7quote:Op maandag 7 april 2008 15:45 schreef maok het volgende:
[..]
Ik wil ook vrij, ik hoorde alleen net dat er een ongeluk is gebeurt op de A7 dus als ik vrij ben kan ik fijn in de file gaan staan. Ik kan wel proberen om er langs te gaan, maar dat zal ook wel druk zijn dus ik denk niet dat dat zin heeft
Even diep nadenken, ik ben er geloof ik in januari 2007 mee begonnen, tot ongeveer juni of juli. En dat is mij echt heel goed bevallen, ik kwam er altijd helemaal ontspannen en leeg in mijn hoofd vandaan.quote:Op maandag 7 april 2008 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Teigan, even een stomme vraag. Was jij niet een poosje (half jaar of zo?) geleden begonnen met haptotherapie? Hoe is dat gegaan?
? eh... in je leven?quote:Op maandag 7 april 2008 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb voor de eerste keer 5 minuten aan één stuk hardgelopen en nu ben ik trots op mezelf..
owja, de nooit gehouden zwembadmeetquote:Op maandag 7 april 2008 18:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Feli met die 1e!!
Jij zou toch ooit een zwembad meet organiseren in j tuin?!
Dankjequote:Op maandag 7 april 2008 18:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Feli met die 1e!!
Jij zou toch ooit een zwembad meet organiseren in j tuin?!
Eens, eens en klopt,quote:Op maandag 7 april 2008 18:50 schreef Dangel het volgende:
[..]
DankjeWie had dat 5 jaar geleden gedacht idd
En wat was mn leven toen180 graden anders dan nu
Ja, klopt. Maar hak geen zin meer in
Mja,maarff eenplantsoenmeetdoen tijdens een van mnvelevrije dagfen van de komende tijd danquote:Op maandag 7 april 2008 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens, eens en klopt,
Op plantsoenmeets komen wel vrouwen!
slijmbalquote:Op maandag 7 april 2008 18:53 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mja,maarff eenplantsoenmeetdoen tijdens een van mnvelevrije dagfen van de komende tijd danvrouwen
![]()
![]()
de vrouwen uit dit topic
![]()
![]()
quote:
Vast niet, op de route van mijn werk naar huis was ook een ongeluk gebeurt en dat was ik ook niet..quote:Op maandag 7 april 2008 19:14 schreef Dangel het volgende:
ongeluk gebeurd btwopde route van 2cv zn werk naarznhuis, hoop niet dathij hetwas
Mja,maardat was niet gebeurd opdetijd datje normaalnaarhuisgaat,enjijrijdtnietalseenmongoolquote:Op maandag 7 april 2008 19:28 schreef maok het volgende:
[..]
![]()
[..]
Vast niet, op de route van mijn werk naar huis was ook een ongeluk gebeurt en dat was ik ook niet..
Daar heb je een puntquote:Op maandag 7 april 2008 19:31 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mja,maardat was niet gebeurd opdetijd datje normaalnaarhuisgaat,enjijrijdtnietalseenmongool
quote:Op maandag 7 april 2008 19:34 schreef maok het volgende:
[..]
Daar heb je een punt [ afbeelding ]. daar dus
Dan is er een meeting in Joure enomstrekenquote:Op maandag 7 april 2008 19:46 schreef maok het volgende:
Zaterdag ochtend kan wel.
Gelukkig maarquote:Op maandag 7 april 2008 20:06 schreef teigan het volgende:
woensdagmiddag lukt niet, heb ik 2 uren geloof ik...
Wij zijn net terug van de dierenarts... Poes blijft nog eventje onder de levenden gelukkig.. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze zo braaf de vochtinjectie onderging... Daarmee, en met de pilletjes zou ze het nog een tijdje vol moeten kunnen houden...
Een heuse of ga je naar c2v?quote:Op maandag 7 april 2008 19:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dan is er een meeting in Joure enomstreken
Over een uur vrij!
buzzybee5jaar meet. verzamelen bij de mac in joure (zou eerstbij wierda, maarde mac is makkelijker voormensen dieer niet bekend zijn), dannaaropel museum in Tijnje, door naarOV-museum inOusterhaule, en alslaatste naarBroekhuizen bergingin Donkerbroekquote:
Ik ben pas t 7e vrij, tenzij die vent uitvalt. Dus of ik ben er wel rond 3 uur, of ik ben vrij om 20 over 3, en dus ietsjes later!quote:Op maandag 7 april 2008 20:42 schreef freecell het volgende:
Woensdag,
Noorderplantsoen,
Vaste plekje.
Tijd: 15:00 oid?
Aanwezig:
- Freecell & TARA
- nietzman
- Peteselieman
- Chipszak
Nodig: limonade en wat te eten
Bij die touwklimrekken!quote:Op maandag 7 april 2008 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
En waar is dat vaste plekje?
Ik ben d'r vlakbij maar heb alleen m'n fiets.quote:Op maandag 7 april 2008 20:35 schreef Dangel het volgende:
buzzybee5jaar meet. verzamelen bij de mac in joure (zou eerstbij wierda, maarde mac is makkelijker voormensen dieer niet bekend zijn), dannaaropel museum in Tijnje, door naarOV-museum inOusterhaule, en alslaatste naarBroekhuizen bergingin Donkerbroek
Word leuk dus voor voertuigliefhebbers.
Je kunt wel met iemand meerijden, no problemquote:Op maandag 7 april 2008 20:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik ben d'r vlakbij maar heb alleen m'n fiets..
En oh, ik buzzybee niet, maar da's terzijde.
Oo het stukje gras tussen de touwpiramides en de vijver.quote:Op maandag 7 april 2008 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
En waar is dat vaste plekje?
en waarom niet?quote:Op maandag 7 april 2008 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen.
Waarom niet?quote:Op maandag 7 april 2008 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen.
Kan het niet Zaterdag?quote:Op maandag 7 april 2008 21:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Oo het stukje gras tussen de touwpiramides en de vijver.
Je kan ook even PMmen voor mijn mobiele nummer, die heb ik wel bij meDan vind je ons sowieso.
Dus nu:
Woensdag,
Noorderplantsoen,
Vaste plekje.
Tijd: 15:00
Aanwezig:
- Freecell & TARA
- nietzman
- Peteselieman
- Chipszak (wrs iets later)
Tuurlijk ben ik onlinequote:Op maandag 7 april 2008 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Kom eens snel online jij.
Oh ben je al.Ik zag je niet on komen?
wtf.
Ja dat is het punt nu juist.quote:
Studiedruk zo hoog momenteel?quote:Op maandag 7 april 2008 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja dat is het punt nu juist.. Dan krijg ik mezelf al helemáál niet meer naar de UB gesleept.
Ik heb jou nog nooit gezien!quote:Op maandag 7 april 2008 22:32 schreef Grulez het volgende:
Ik kijk woensdag wel even of ik kan. Het is wel in de buurt, maar ik heb eigenlijk stage he
Ik moet ook leren. Gewoon ter ontspanning wat tijd vrijmaken voor een paar gezellige uurtjes.quote:Op maandag 7 april 2008 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja dat is het punt nu juist.. Dan krijg ik mezelf al helemáál niet meer naar de UB gesleept.
Mja, een foto zegt ook niet alles.quote:
Nee joh, dat zijn maar een paar engerts.quote:Op maandag 7 april 2008 22:55 schreef JH87 het volgende:
Veel mensen hier waarvan ik dacht dat ze al keivaak op meets waren geweest zijn nog nooit op meets geweest.
Een paar uurtjes weg van het leren moet toch kunnen?quote:Op maandag 7 april 2008 22:53 schreef Bob. het volgende:
Lijkt me nog best gezellig ook, ben benieuwd hoe iedereen is. Maar ik moet écht belachelijk veel studeren.
Ik heb jou heel vaak gezienquote:Op maandag 7 april 2008 23:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb G. al heel vaak gezien.
Ik heb jou ook al heel vaak gezien!quote:Op maandag 7 april 2008 23:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, vandaar dat er geen reet gebeurd met m'n AT.
Als ik woensdag opeens magisch heel ver ben (en een hele troep mensen die ik niet ken niet al te eng vind.quote:Op maandag 7 april 2008 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een paar uurtjes weg van het leren moet toch kunnen?
En mij.quote:Op maandag 7 april 2008 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb jou heel vaak gezienEn CZ en Lyssa ook!
Ik weet het niet,quote:Op maandag 7 april 2008 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
tot hoe laat gaan jullie gemiddeld ongeveer door?
Behoorlijk. Volgens mij wil ze je.quote:Op maandag 7 april 2008 22:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja! Jou! Jou wil ik ook zien es!
Jesse_ dus.
PSM heb ik al een paar x gezien.
Wehehe, die edit had ik gemistquote:
Ik heb alleen eentje over vrouwen versierenquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:16 schreef Grulez het volgende:
En anders heb je altijd nog "Lekkere babes op video" als ik de googleads moet geloven
Nou, dat nou ook weer niet.quote:
Ach, ik moest iig keihard lachen toen ik dat lasquote:
Ahaha,quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:06 schreef Bob. het volgende:
Als Jesse nu opeens wel komt weet je waarvoor he Chips.
Ik heb m niet opgeslagenquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Krullen?
Korte? Lange?
Wat heb ik nou aan 'dikke plofkop met krullen'
Haarkleur, inside info plz.![]()
Het was niet in dit topic geloof ik,quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:17 schreef Bob. het volgende:
Jesse die foto's plaatst? Ik heb heel wat gemist.
En hij is inderdaad de laatste tijd al veel liever.
Gohdje.quote:
Grapje.quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:18 schreef Dangel het volgende:
nee, hier
Succes Bob.!quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:18 schreef Bob. het volgende:
En ik heb zo een engels presentatie waar ik al een week zenuwachtig voor ben.Ik wil niet. Ik wil echt niet.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:23 schreef maok het volgende:
Morge, als de meet om half 6 nog gaande is kom ik wel even langs.
Ik heb nog nooit met een mod geneukt !quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gohdje.
Gij modderfucker. ()
Maarmaar, Jesse_ ?Kom je?
Zul je zien hoe kek we eigenlijk zijn.
![]()
mja, datoverweeg ik dus ookquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:23 schreef maok het volgende:
Morge, als de meet om half 6 nog gaande is kom ik wel even langs.
freecell!quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi
ik heb ook van iemand een modderfucker gemaakt
quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi
Met resultaat zelfsquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi
Neuken zonder dat er kids van komen heeft ook best resultaat hoorquote:
maar toen was ik al geen mod meerquote:
It wasn't mequote:Op dinsdag 8 april 2008 09:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedenk me net dat ik morgen in Utrecht ben, dus ik kán niet eens bij de meet zijn..
En ik ben ook een modderfucker..
Lekker fietstochtje freecell, 't is heerlijk fietsweer!
Jeps, ik heb er ook wel zin inquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lekker fietstochtje freecell, 't is heerlijk fietsweer!
Mijn ads zijn zo tof he.quote:Jesus Christ Loves You
Discover God's Love For You
www.4StepsToGod.com
Lord’s teaching on prayer
All about the Lord’s Prayer How does Jesus want us to pray?
www.bjnewlife.org
Moderne gelovige shirts
Modieuze shirts en acessoires met een gelovig statement.
www.avashirts.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |