en waarom niet?quote:Op maandag 7 april 2008 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen.
Waarom niet?quote:Op maandag 7 april 2008 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen.
Kan het niet Zaterdag?quote:Op maandag 7 april 2008 21:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Oo het stukje gras tussen de touwpiramides en de vijver.
Je kan ook even PMmen voor mijn mobiele nummer, die heb ik wel bij meDan vind je ons sowieso.
Dus nu:
Woensdag,
Noorderplantsoen,
Vaste plekje.
Tijd: 15:00
Aanwezig:
- Freecell & TARA
- nietzman
- Peteselieman
- Chipszak (wrs iets later)
Tuurlijk ben ik onlinequote:Op maandag 7 april 2008 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Kom eens snel online jij.
Oh ben je al.Ik zag je niet on komen?
wtf.
Ja dat is het punt nu juist.quote:
Studiedruk zo hoog momenteel?quote:Op maandag 7 april 2008 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja dat is het punt nu juist.. Dan krijg ik mezelf al helemáál niet meer naar de UB gesleept.
Ik heb jou nog nooit gezien!quote:Op maandag 7 april 2008 22:32 schreef Grulez het volgende:
Ik kijk woensdag wel even of ik kan. Het is wel in de buurt, maar ik heb eigenlijk stage he
Ik moet ook leren. Gewoon ter ontspanning wat tijd vrijmaken voor een paar gezellige uurtjes.quote:Op maandag 7 april 2008 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja dat is het punt nu juist.. Dan krijg ik mezelf al helemáál niet meer naar de UB gesleept.
Mja, een foto zegt ook niet alles.quote:
Nee joh, dat zijn maar een paar engerts.quote:Op maandag 7 april 2008 22:55 schreef JH87 het volgende:
Veel mensen hier waarvan ik dacht dat ze al keivaak op meets waren geweest zijn nog nooit op meets geweest.
Een paar uurtjes weg van het leren moet toch kunnen?quote:Op maandag 7 april 2008 22:53 schreef Bob. het volgende:
Lijkt me nog best gezellig ook, ben benieuwd hoe iedereen is. Maar ik moet écht belachelijk veel studeren.
Ik heb jou heel vaak gezienquote:Op maandag 7 april 2008 23:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb G. al heel vaak gezien.
Ik heb jou ook al heel vaak gezien!quote:Op maandag 7 april 2008 23:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, vandaar dat er geen reet gebeurd met m'n AT.
Als ik woensdag opeens magisch heel ver ben (en een hele troep mensen die ik niet ken niet al te eng vind.quote:Op maandag 7 april 2008 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een paar uurtjes weg van het leren moet toch kunnen?
En mij.quote:Op maandag 7 april 2008 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb jou heel vaak gezienEn CZ en Lyssa ook!
Ik weet het niet,quote:Op maandag 7 april 2008 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
tot hoe laat gaan jullie gemiddeld ongeveer door?
Behoorlijk. Volgens mij wil ze je.quote:Op maandag 7 april 2008 22:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja! Jou! Jou wil ik ook zien es!
Jesse_ dus.
PSM heb ik al een paar x gezien.
Wehehe, die edit had ik gemistquote:
Ik heb alleen eentje over vrouwen versierenquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:16 schreef Grulez het volgende:
En anders heb je altijd nog "Lekkere babes op video" als ik de googleads moet geloven
Nou, dat nou ook weer niet.quote:
Ach, ik moest iig keihard lachen toen ik dat lasquote:
Ahaha,quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:06 schreef Bob. het volgende:
Als Jesse nu opeens wel komt weet je waarvoor he Chips.
Ik heb m niet opgeslagenquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Krullen?
Korte? Lange?
Wat heb ik nou aan 'dikke plofkop met krullen'
Haarkleur, inside info plz.![]()
Het was niet in dit topic geloof ik,quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:17 schreef Bob. het volgende:
Jesse die foto's plaatst? Ik heb heel wat gemist.
En hij is inderdaad de laatste tijd al veel liever.
Gohdje.quote:
Grapje.quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:18 schreef Dangel het volgende:
nee, hier
Succes Bob.!quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:18 schreef Bob. het volgende:
En ik heb zo een engels presentatie waar ik al een week zenuwachtig voor ben.Ik wil niet. Ik wil echt niet.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:23 schreef maok het volgende:
Morge, als de meet om half 6 nog gaande is kom ik wel even langs.
Ik heb nog nooit met een mod geneukt !quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gohdje.
Gij modderfucker. ()
Maarmaar, Jesse_ ?Kom je?
Zul je zien hoe kek we eigenlijk zijn.
![]()
mja, datoverweeg ik dus ookquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:23 schreef maok het volgende:
Morge, als de meet om half 6 nog gaande is kom ik wel even langs.
freecell!quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi
ik heb ook van iemand een modderfucker gemaakt
quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi
Met resultaat zelfsquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi
Neuken zonder dat er kids van komen heeft ook best resultaat hoorquote:
maar toen was ik al geen mod meerquote:
It wasn't mequote:Op dinsdag 8 april 2008 09:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedenk me net dat ik morgen in Utrecht ben, dus ik kán niet eens bij de meet zijn..
En ik ben ook een modderfucker..
Lekker fietstochtje freecell, 't is heerlijk fietsweer!
Jeps, ik heb er ook wel zin inquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lekker fietstochtje freecell, 't is heerlijk fietsweer!
Mijn ads zijn zo tof he.quote:Jesus Christ Loves You
Discover God's Love For You
www.4StepsToGod.com
Lord’s teaching on prayer
All about the Lord’s Prayer How does Jesus want us to pray?
www.bjnewlife.org
Moderne gelovige shirts
Modieuze shirts en acessoires met een gelovig statement.
www.avashirts.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |