Ik ben d'r vlakbij maar heb alleen m'n fiets.quote:Op maandag 7 april 2008 20:35 schreef Dangel het volgende:
buzzybee5jaar meet. verzamelen bij de mac in joure (zou eerstbij wierda, maarde mac is makkelijker voormensen dieer niet bekend zijn), dannaaropel museum in Tijnje, door naarOV-museum inOusterhaule, en alslaatste naarBroekhuizen bergingin Donkerbroek
Word leuk dus voor voertuigliefhebbers.
Je kunt wel met iemand meerijden, no problemquote:Op maandag 7 april 2008 20:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik ben d'r vlakbij maar heb alleen m'n fiets..
En oh, ik buzzybee niet, maar da's terzijde.
Oo het stukje gras tussen de touwpiramides en de vijver.quote:Op maandag 7 april 2008 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
En waar is dat vaste plekje?
en waarom niet?quote:Op maandag 7 april 2008 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen.
Waarom niet?quote:Op maandag 7 april 2008 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen.
Kan het niet Zaterdag?quote:Op maandag 7 april 2008 21:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Oo het stukje gras tussen de touwpiramides en de vijver.
Je kan ook even PMmen voor mijn mobiele nummer, die heb ik wel bij meDan vind je ons sowieso.
Dus nu:
Woensdag,
Noorderplantsoen,
Vaste plekje.
Tijd: 15:00
Aanwezig:
- Freecell & TARA
- nietzman
- Peteselieman
- Chipszak (wrs iets later)
Tuurlijk ben ik onlinequote:Op maandag 7 april 2008 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Kom eens snel online jij.
Oh ben je al.Ik zag je niet on komen?
wtf.
Ja dat is het punt nu juist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |