en waarom niet?quote:Op maandag 7 april 2008 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen.
Waarom niet?quote:Op maandag 7 april 2008 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen. Niet toegeven aan plantsoenmeetverleidingen.
Kan het niet Zaterdag?quote:Op maandag 7 april 2008 21:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Oo het stukje gras tussen de touwpiramides en de vijver.
Je kan ook even PMmen voor mijn mobiele nummer, die heb ik wel bij meDan vind je ons sowieso.
Dus nu:
Woensdag,
Noorderplantsoen,
Vaste plekje.
Tijd: 15:00
Aanwezig:
- Freecell & TARA
- nietzman
- Peteselieman
- Chipszak (wrs iets later)
Tuurlijk ben ik onlinequote:Op maandag 7 april 2008 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Kom eens snel online jij.
Oh ben je al.Ik zag je niet on komen?
wtf.
Ja dat is het punt nu juist.quote:
Studiedruk zo hoog momenteel?quote:Op maandag 7 april 2008 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja dat is het punt nu juist.. Dan krijg ik mezelf al helemáál niet meer naar de UB gesleept.
Ik heb jou nog nooit gezien!quote:Op maandag 7 april 2008 22:32 schreef Grulez het volgende:
Ik kijk woensdag wel even of ik kan. Het is wel in de buurt, maar ik heb eigenlijk stage he
Ik moet ook leren. Gewoon ter ontspanning wat tijd vrijmaken voor een paar gezellige uurtjes.quote:Op maandag 7 april 2008 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja dat is het punt nu juist.. Dan krijg ik mezelf al helemáál niet meer naar de UB gesleept.
Mja, een foto zegt ook niet alles.quote:
Nee joh, dat zijn maar een paar engerts.quote:Op maandag 7 april 2008 22:55 schreef JH87 het volgende:
Veel mensen hier waarvan ik dacht dat ze al keivaak op meets waren geweest zijn nog nooit op meets geweest.
Een paar uurtjes weg van het leren moet toch kunnen?quote:Op maandag 7 april 2008 22:53 schreef Bob. het volgende:
Lijkt me nog best gezellig ook, ben benieuwd hoe iedereen is. Maar ik moet écht belachelijk veel studeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |