Ach ja, true.quote:Op maandag 7 april 2008 12:21 schreef Jesse_ het volgende:
Cijfers zijn tof [ afbeelding ]
zolang ze maar niet verstopt zitten in te ingewikkelde integralen enzo
quote:Op maandag 7 april 2008 12:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zegt genoeg dat jij WO kan doen.
Damn, toch weer niet goed op gelet.quote:Op maandag 7 april 2008 12:28 schreef Jesse_ het volgende:
Als ik rechten zou studeren zou ik cijfertjes niet tof vinden
Ach maar tklopt vaak gewoon niet. Er zijn genoeg WO studies die niks voorstellen en HBO studies die wel een bepaald niveau hebben. Dat is per studie zo verschillend.quote:
Ik ben een uitermate begaafd studentquote:Op maandag 7 april 2008 12:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zegt genoeg dat jij WO kan doen.
Ja, dat wist ik wel!quote:
Vrijetijdskunde?quote:Op maandag 7 april 2008 12:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel!
Maar ik dacht echt Jesse ook, maar dan op WO niveau.
Nu ben ik trouwens wel benieuwd wat hij echt doet.
Technische Bedrijfswetenschappenquote:
Dat is Technische Bedrijfskunde (en die zitten nog in een noodgebouwquote:Op maandag 7 april 2008 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De opleiding die jarenlang in noodgebouwen zat
Ja, zo heet het tegenwoordig. Ik gebruik die naam liever niet want het klinkt zo retardedquote:Op maandag 7 april 2008 13:18 schreef Bob. het volgende:
Heet het nu technology management Jesse_ ? (Ja hey, ik moet wel even zoeken wat het in houdt he.)
Precies. Er klinkt bijna niets sneuer dan 'Ik studeer management'quote:Op maandag 7 april 2008 13:24 schreef Bob. het volgende:
Bedrijfswetenschappen klink inderdaad nog als een echte studie. Terwijl management zo.. tsja.. managementerig is.
ook goedquote:Op maandag 7 april 2008 13:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is Technische Bedrijfskunde (en die zitten nog in een noodgebouw)
Of gewoon niet leren kan natuurlijk ook he?quote:Op maandag 7 april 2008 11:47 schreef Bob. het volgende:
Maar Matje doet HBO toch? En bij mijn hbo opleiding hoefde je voor de tentamens een heel stuk minder stof leren dan bij het WO, dus dan is nu nog niet beginnen niet zo gek.
Toen ik daar nog zat begon ik 1 of 2 dagen van tevoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |