En dat als topicstarter, knap hoor.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:27 schreef Matje-1989 het volgende:
FiPo!
Ga jij eens een plaatje fixenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:27 schreef Sebasser het volgende:
Zoals nietzman zou zeggen; piemelbrie.
quote:Op woensdag 2 april 2008 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe lang is dat lijstje inmiddels??
Die had je gerust achterwege kunnen laten.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:45 schreef JH87 het volgende:
Tvp.
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:34 schreef maok het volgende:
Nog snel even een tvp voor het slapen gaan.
[..]
en hij mag ook geen wieg hebben.
Die had je gerust achterwege kunnen laten.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:16 schreef JH87 het volgende:
Let verder maar niet op mij, ik plaats hier alleen een post zodat ik deze topic in mijn 'MyActiveTopics' terug kan vinden.
Daar ben ik blij om.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:33 schreef Bob. het volgende:
Ha, mijn vetpercentage en conditie zijn goed.
Jullie zouden het toch niet kunnen zien als ik een enorm varken was, dus ach.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:40 schreef JH87 het volgende:
Anders was je ook nog wel welkom geweest hoor.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jullie zouden het toch niet kunnen zien als ik een enorm varken was, dus ach.
Staan er schuin genomen foto's in?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is natuulirjk ERG betrouwbaar.
Ik nietquote:Op donderdag 3 april 2008 00:04 schreef Bob. het volgende:
Iedereen opeens in mijn FoBo gluren, ik had toch al gezegd dat ik geen dikzakje was.
Gehehe. Ik ben er in ieder geval de afgelopen dagen niet geweestquote:Op donderdag 3 april 2008 00:04 schreef Bob. het volgende:
Iedereen opeens in mijn FoBo gluren, ik had toch al gezegd dat ik geen dikzakje was.
Oh, nu kan ik niet achterblijven natuurlijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:04 schreef Bob. het volgende:
WAS is al ff gestopt met spelen dus zal vast niet lang durenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:08 schreef JH87 het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op die twee gasten. Wilde half 11 naar bed.
Ik hoop het niet voor ze.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:10 schreef Peterselieman het volgende:
Ze gaan zeker de hele nacht doorhalen of niet?
Ja ik kwam net thuis en dacht ook van: HUHquote:Op donderdag 3 april 2008 01:32 schreef Peterselieman het volgende:
mja, daar denken de werklui van Linea Recta anders over. Die lijnentrekkers die op 30 meter van mijn flat aan het werk zijn, houden me uit de slaap
Dat eerste (ik heb ook een familie wiegquote:Op woensdag 2 april 2008 23:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als in, een familiewieg? Zodat je dat hele gedoe wat wij hadden (2 familiewiegjes) niet hoeft door te maken?
Of is het meer in z'n algemeen, dat hij nog geen kind heeft
Oh jeequote:Op donderdag 3 april 2008 07:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben de lul vanmiddag.
Ik leg het wel uit als ik thuiskom.
Ja, gister vrij voor de auto, vandaag vrij vor het concert in Tilburg waar ik over 2 uur naar vertrek, en morgen vrij om uit te slapenquote:Op donderdag 3 april 2008 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je vrij Alex?
Ideaalquote:Op donderdag 3 april 2008 10:40 schreef JH87 het volgende:
Beterschap CZ!
En Alex, in die Renault Estafette zit nog een voetpompje voor de ruitenwissersproeier. Die moderne techniek...![]()
Een master Communicatie- en Informatiewetenschappen, sluit mooi aan bij m'n huidige studie (communicatie).quote:Op donderdag 3 april 2008 10:52 schreef Bob. het volgende:
Wat voor master zou je willen gaan doen JH?
En ik haat SPSS.
Als ik er 4 kan betalen, kun jij er één betalen.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:46 schreef JH87 het volgende:
Ik wil een auto.
* JH87 heeft áltijd vertraging met het OV.
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil stoppen met studeren.
SPSS is zowel een computerprogramma als een bedrijf. Het programma SPSS (oorspronkelijk Statistical Package for the Social Sciences) wordt gebruikt voor statistische doeleinden in met name de sociale wetenschappen. Het bedrijf SPSS verkoopt het programma SPSS en andere software voor statistische analyses.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:52 schreef Bob. het volgende:
Wat voor master zou je willen gaan doen JH?
En ik haat SPSS.
Ik heb 't écht gehad. M'n enige drijfveer is nog dat als ik doorbikkel tot 19 juni (meerdere deadlines), ik er dan iig vanaf ben.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:49 schreef JH87 het volgende:
Serieus? Nog meer rotvakken in je master?
Ik zit er juist steeds meer aan te denken volgend jaar (2009 dus) tóch nog een master achter m'n studie te plakken...
Zonder opleiding kun je altijd nog in een magazijn gaan werken!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb 't écht gehad. M'n enige drijfveer is nog dat als ik doorbikkel tot 19 juni (meerdere deadlines), ik er dan iig vanaf ben.
Papers schrijven is zo niet mijn ding..
Ik ga over een uur op pad met een hele goede masseuzequote:Op donderdag 3 april 2008 10:59 schreef Grulez het volgende:
kut nekspier...
Nou, als ik er heel goedkoop eentje zou kunnen kopen enzo zou 't misschien heel krap wel lukken. Maar gezien 't feit dat m'n vaste lasten al hoog genoeg zijn en ik m'n resterende geld aan bier, eten, kleding en vakantie uitgeef houdt het op vrees ik.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik er 4 kan betalen, kun jij er één betalen.
Tsja, je zult keuzes moeten maken. Als jij een klein beetje op die andere dingen bezunigd kun je makkelijk auto rijden, is heul niet duur. Maar goed, dat wil je niet, dus je bent gedoemd tot het OVquote:Op donderdag 3 april 2008 11:00 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nou, als ik er heel goedkoop eentje zou kunnen kopen enzo zou 't misschien heel krap wel lukken. Maar gezien 't feit dat m'n vaste lasten al hoog genoeg zijn en ik m'n resterende geld aan bier, eten, kleding en vakantie uitgeef houdt het op vrees ik.
Gelukkig heb ik eigenlijk al een opleiding afgerond.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zonder opleiding kun je altijd nog in een magazijn gaan werken!
VWO? Ik ookquote:Op donderdag 3 april 2008 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik eigenlijk al een opleiding afgerond.
Bachelor Nederlandse Taal en Cultuur. Heb je m'n overvloed aanquote:
Jawel, maar dat soort dingen gaat mij de pet te bovenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bachelor Nederlandse Taal en Cultuur. Heb je m'n overvloed aan's gemist toen ik m'n bul haalde?
Aai over de bol dr bij.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jawel, maar dat soort dingen gaat mij de pet te bovenMaar met een bachelor kunje dus wel wat? Goedzo dan
Ik ben bezig met alleen een bachelor, ik hoop het dus van welquote:Op donderdag 3 april 2008 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jawel, maar dat soort dingen gaat mij de pet te bovenMaar met een bachelor kunje dus wel wat? Goedzo dan
quote:
Jij bent een bouwvakker, dat telt niet, die wil iedereen hebbenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:19 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben bezig met alleen een bachelor, ik hoop het dus van wel
En als je nu stopt, wat zijn je opties dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met een universitaire Bachelor ben je nog niet verder dan een HBO'er, wat ik natuurlijk wel wil zijn. Maar de Master valt me écht tegen.
Wat zijn je kansen op de arbeidsmarkt nu?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan zou ik een baan moeten zoeken. Maar stoppen is m'n eer te na, dus dat doe ik toch niet, al wil ik het af en toe wel.
Als je dat afgelopen zaterdagnacht had gevraagd had ik je een bats op je neus gegevenquote:
Dan had je wel beter je best mogen doen, ben niet klaargekomen, man wat had ik een ODOL die zondagquote:Op donderdag 3 april 2008 11:37 schreef Sebatser het volgende:
Toen je sliep heb ik je stiekem gepijpt.
Hopelijk wel op posterformaat, dan lijkt het iig nog wat.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:40 schreef Sebatser het volgende:
Ik heb wel foto's van je pielemans genomen, ik heb ze zonet op ebay gezet.
Heb gehoord dat het niet zo veel voorsteltquote:Op donderdag 3 april 2008 10:55 schreef JH87 het volgende:
[..]
Een master Communicatie- en Informatiewetenschappen, sluit mooi aan bij m'n huidige studie (communicatie).
Hoef ik maar een jaar te 'schakelen' en dan nog een jaar de master zelf.
Dat kan ik beamenquote:En SPPS zuigt behoorlijk, inderdaad.
Ik ga mn best doen om het niveau in dit topic weer wat omhoog te brengenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:47 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen PSM. Kun jij helpen 't niveau van deze topic weer wat op te krikken na bovenstaande onzin?
In welke zin? Het grootste struikelblok voor mij is juist dat ik bij vele vlagen een ongemotiveerde lamlul ben.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb gehoord dat het niet zo veel voorstelt![]()
Dat ze je met name in je bachelor een bepaalde richting opduwen en dat ze niet open staan voor andere visies. Verder lopen daar een aantal doorgeslagen feministen rond, iets wat ook niet bevordelrijk is voor de open visie die je voor moet staan. Over de master kan ik je niets vertellen, omdat ik natuurlijk niet heel erg bekend ben met de opleiding.quote:
Dat schiet ook niet echt opquote:Het grootste struikelblok voor mij is juist dat ik bij vele vlagen een ongemotiveerde lamlul ben.
Elke 'communicatie studie' stelt niet zoveel voorquote:Op donderdag 3 april 2008 11:48 schreef JH87 het volgende:
[..]
In welke zin? Het grootste struikelblok voor mij is juist dat ik bij vele vlagen een ongemotiveerde lamlul ben.
Bedankt voor 't vertrouwen.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat ze je met name in je bachelor een bepaalde richting opduwen en dat ze niet open staan voor andere visies. Verder lopen daar een aantal doorgeslagen feministen rond, iets wat ook niet bevordelrijk is voor de open visie die je voor moet staan. Over de master kan ik je niets vertellen, omdat ik natuurlijk niet heel erg bekend ben met de opleiding.
[..]
Dat schiet ook niet echt op
Krijgen we nu hbo-vooroordelen ofzo? Dat er stupide debielen op het hbo rondlopen weet ik, maar het stelt nog altijd zoveel voor als je er zelf van maakt. Ik heb jaren vwo gedaan, maar ben toch verdomd blij dat ik nu hbo-communicatie doe. Dat 't qua theorie verder wat uitdagender zou moeten zijn, ben ik helemaal met je eens. Maar om nu te zeggen dat het niets voorstelt...quote:Op donderdag 3 april 2008 14:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Elke 'communicatie studie' stelt niet zoveel voor
Ik had het niet over HBOquote:Op donderdag 3 april 2008 15:22 schreef JH87 het volgende:
[..]
Krijgen we nu hbo-vooroordelen ofzo? Dat er stupide debielen op het hbo rondlopen weet ik, maar het stelt nog altijd zoveel voor als je er zelf van maakt. Ik heb jaren vwo gedaan, maar ben toch verdomd blij dat ik nu hbo-communicatie doe. Dat 't qua theorie verder wat uitdagender zou moeten zijn, ben ik helemaal met je eens. Maar om nu te zeggen dat het niets voorstelt...
Hij probeert alleen een minirelletj te veroorzaken,quote:Op donderdag 3 april 2008 15:28 schreef JH87 het volgende:
Oké. Ik ga er verder niet op in, ik kan je mening daarover waarschijnlijk toch niet bijstellen.
Dat moet je wat vaker bij hem doen, hij heeft het nodig.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja oke, bijna allemaal.
Al is Jesse_ soms ook best kjoet; koetchiekoettjsiekoeeeeeeee.
Wat CZ zegt.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:02 schreef JH87 het volgende:
Van mij krijgt-ie geen aai. Ik wil 'm wel op z'n Gronings een liefdevolle spuit met HIV geven.![]()
Sorry, ik ben te grof.
Wie kaatst moet de bal natuurlijk ook terug kunnen verwachtenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb Jesse doorgrond.
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wie kaatst moet de bal natuurlijk ook terug kunnen verwachten
Is alweer over, ik ben weer goedgehumeurd. Zo maar 's eten gaan halen.quote:
Mooi zo, wat ga je eten?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:44 schreef JH87 het volgende:
[..]
Is alweer over, ik ben weer goedgehumeurd. Zo maar 's eten gaan halen.
En hoe is 't met jouw humeurigheid gesteld?
Te oud, afschaffen en een gebruiksvriendelijker programma maken.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:51 schreef ChipsZak. het volgende:
SPSS is al heel oud.
Eviews is iets beter, zeker voor de Financestatistiek.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Te oud, afschaffen en een gebruiksvriendelijker programma maken.
De versie die de RuG gebruikt is oudquote:Op donderdag 3 april 2008 19:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Te oud, afschaffen en een gebruiksvriendelijker programma maken.
maar 100% als in fulltime, terwijl je nu maar part time werkt? Dat zou bizar zijn..quote:Op donderdag 3 april 2008 19:15 schreef freecell het volgende:
Wow
Ik ontdek net dat ik mijn loon 100% !!! doorbetaald krijg door de gemeente tijdens de gehele zwangerschapsverloftijd. Terwijl mijn contract met mijn werkgever al voor die tijd afloopt
Dus 3 maanden extra betaaldZomaar!
In positieve of negatieve zin?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:36 schreef 2cv het volgende:
Morgen nog. Als ik zaterdagochtend nog leef, ben ik verbaasd.
Helaas nog nietquote:Op donderdag 3 april 2008 22:17 schreef maok het volgende:
Goedenavond, gezellig hier?
Oeh die ligt hier ook!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
Vond net wel een risicowijzer in mijn brievenbus
Gezellig met jou een avond in de Drie doorbrengen, lijkt me een top ideequote:Op donderdag 3 april 2008 22:41 schreef Matje-1989 het volgende:
Nou, zal ik de vraag er maar even ingooien?
Wie gaat er mee vanavond op stap? Ik had tegen iedereen verkondigd dat ik niet op
stap zou gaan, maar nu wil ik tochEn nu zijn al mijn vrienden aan het leren en verslagen aan
het schrijven voor morgen
Ga m niet lezenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Oeh die ligt hier ook!
Spannend ding?
Ik heb nasi gegeten.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mooi zo, wat ga je eten?
En mijn humeur is ook goed, statistiek en dus SPSS is klaar.Nu alleen nog even Engels maken en dan kan ik gaan sporten.
Poepoe.quote:
Ik ben bezig met de economie van China, dus helaas.quote:
Haha, dat klinkt toch minstens interessantquote:Op donderdag 3 april 2008 23:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de economie van China, dus helaas.
Dan zal ik nooit weten of hij spannend isquote:
Moet je m zelf lezenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan zal ik nooit weten of hij spannend is
Gaat wel goed daar gezien de grote hoeveelheid chinezen hierquote:Op donderdag 3 april 2008 23:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de economie van China, dus helaas.
Luhduhvuhverdriet. Fakking irritant. Elke keer als ik in m'n slaapkamer kom zie ik d'r weer voor me.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:43 schreef Peterselieman het volgende:
How come?
Nee, ik was nog wat aan het lezen en wachtte nog op een hint voor de 53J8quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is toch niet de reden dat je nog wakker bent?
Bioritme een beetje in de war. Ik ga nu een poging doenquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:52 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom ben jij nog wakker, MM?
Wat doe jij nou op zo'n onzalig tijdstip wakker?quote:Op vrijdag 4 april 2008 05:21 schreef Grulez het volgende:
moiiii.biz morgen.. vrijdagavond meet in der wiets?
Kom op, je kunt hetquote:Op vrijdag 4 april 2008 07:30 schreef teigan het volgende:
klinkt relaxed freecell.
ik moet nog even een les voorbereiden voor de brugklas.. En dan nog wel voor een blokuur.
En ik heb er zo geen zin in, het is dat ik het nog even met een soort van goed gevoel wil afsluiten, anders had ik ze vandaag al geen les meer gegeven..
je bent lief.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:09 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, even een dagje stage en dan eindelijk weer eens naar naailes vanavond.
[..]
Kom op, je kunt het
Lijkt me saai.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:37 schreef JH87 het volgende:
Archiveren van notulen en begroting van een vergadering waar ik gister was.
It's a dirty job, but someone's ... Je begrijpt 't wel.quote:
Klote! Vandaag wel tijd om dan gewoon rustig aan te doen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tot half 6 wakker liggen, met paniekaanvalletjes, en badend in het zweet, is niet aan te raden.
Terwijl ik al om kwart over 10 op bed was gegaan omdat ik slaap in wilde halen.
Hmja, op de site staat dit:quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:47 schreef JH87 het volgende:
Gewoon even vragen aan de aanwezige conducteur denk ik?
Alleen vouwfietsen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:48 schreef JH87 het volgende:
En mag zoiets trouwens buiten de spits niet gewoon gratis?
Was gezellig in de Drie he gisterquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:50 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook inderdaad. Het gaat om een 'normale' fiets die ik moet ophalen
Ik lekker welquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:55 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben niet in de Drie geweest hoor..
Dat is ook niet veranderd, zelfs in de rustige bar stond de muziek hardquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:57 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik dacht dat jij zo'n hekel had aan de Drie?
Plus nog elf voor z'n fietsquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar wat is je probleem nu precies Matje? Je stempelt je roze strippenkaart gewoon af voor het aantal strippen Groningen-Roodeschool (of vv). Dat zijn er 11. Je steekt je kaart in zo'n automaat en klaar.
Hmm, nou..quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar wat is je probleem nu precies Matje? Je stempelt je roze strippenkaart gewoon af voor het aantal strippen Groningen-Roodeschool (of vv). Dat zijn er 11. Je steekt je kaart in zo'n automaat en klaar.
Ja, ik moet alleen de fiets 'afrekenen' de rest niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had 't over alleen z'n fiets.
Mja, oké da's wel vaak een reden om niet naar de Drie te gaan. Maar het isquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is ook niet veranderd, zelfs in de rustige bar stond de muziek hard
Neuh dat was het welquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:04 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Mja, oké da's wel vaak een reden om niet naar de Drie te gaan. Maar het is
er wel altijd gezellig, afgezien van de muziek
Waar ben je nog meer geweest? Of alleen de Drie?
Inderdaad, zijn volgens mij geel ofzo.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Neuh dat was het wel
En op elk perron staat een stempel automaat
Ja die dingen inderdaad. Die weet ik wel, maar dacht dat deze alleen voorquote:
Kan je dus ook een strippenkaart in stoppenquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:10 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja die dingen inderdaad. Die weet ik wel, maar dacht dat deze alleen voor
kaartjes stempelen waren
Owquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kan je dus ook een strippenkaart in stoppen
Haha, doelloos ding inderdaadquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:22 schreef JH87 het volgende:
Groningen Stad # 216 - Met de risicowijzer klaar voor ramp- en tegenspoed
Moet je even langslopen, gaan ze fluitenquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:25 schreef nietzman het volgende:
Zo'n stelletje bouwvakkers is herrie aan het maken.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:32 schreef MaxMark het volgende:
Ik zou dan ook gaan voor "Hoera, de 3 april"
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:40 schreef Matje-1989 het volgende:
Ja, maar die dag is ook zo weer voorbij.
En dan gaat iedereen weer klagen van: "Achterhaalde TT"Enzo
mijnquote:
Looking forward to itquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:48 schreef teigan het volgende:
[..]
mijn, alleen post hij hier nauwelijks, op meetings heb je meer kans om hem tegen te komen..
Nou, dan bij dezen mijn felicitaties aan jequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:48 schreef teigan het volgende:
[..]
mijn, alleen post hij hier nauwelijks, op meetings heb je meer kans om hem tegen te komen..
ik kom vanavond wel, ws. komt hij me wel oppikken, ik wil vanavond nog even naar de bios...quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Gefelici Mik!
Zie ik hem vanaaf ook, teigan? Of kom je niet naar modeatelier?
Als er iemand jarig is dient de TT daar over te gaan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:01 schreef JH87 het volgende:
Nog zes posts. Ik heb al een goede TT in gedachten.
Vertel???!!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:01 schreef JH87 het volgende:
Nog zes posts. Ik heb al een goede TT in gedachten.
Ow?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als er iemand jarig is dient de TT daar over te gaan.
Ongeschreven regelt.
Tip: Lars and the real girl!quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:00 schreef teigan het volgende:
[..]
ik kom vanavond wel, ws. komt hij me wel oppikken, ik wil vanavond nog even naar de bios...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |