Oeh die ligt hier ook!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
Vond net wel een risicowijzer in mijn brievenbus
Gezellig met jou een avond in de Drie doorbrengen, lijkt me een top ideequote:Op donderdag 3 april 2008 22:41 schreef Matje-1989 het volgende:
Nou, zal ik de vraag er maar even ingooien?
Wie gaat er mee vanavond op stap? Ik had tegen iedereen verkondigd dat ik niet op
stap zou gaan, maar nu wil ik tochEn nu zijn al mijn vrienden aan het leren en verslagen aan
het schrijven voor morgen
Ga m niet lezenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Oeh die ligt hier ook!
Spannend ding?
Ik heb nasi gegeten.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mooi zo, wat ga je eten?
En mijn humeur is ook goed, statistiek en dus SPSS is klaar.Nu alleen nog even Engels maken en dan kan ik gaan sporten.
Poepoe.quote:
Ik ben bezig met de economie van China, dus helaas.quote:
Haha, dat klinkt toch minstens interessantquote:Op donderdag 3 april 2008 23:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de economie van China, dus helaas.
Dan zal ik nooit weten of hij spannend isquote:
Moet je m zelf lezenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan zal ik nooit weten of hij spannend is
Gaat wel goed daar gezien de grote hoeveelheid chinezen hierquote:Op donderdag 3 april 2008 23:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de economie van China, dus helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |