Wat zijn je kansen op de arbeidsmarkt nu?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan zou ik een baan moeten zoeken. Maar stoppen is m'n eer te na, dus dat doe ik toch niet, al wil ik het af en toe wel.
Als je dat afgelopen zaterdagnacht had gevraagd had ik je een bats op je neus gegevenquote:
Dan had je wel beter je best mogen doen, ben niet klaargekomen, man wat had ik een ODOL die zondagquote:Op donderdag 3 april 2008 11:37 schreef Sebatser het volgende:
Toen je sliep heb ik je stiekem gepijpt.
Hopelijk wel op posterformaat, dan lijkt het iig nog wat.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:40 schreef Sebatser het volgende:
Ik heb wel foto's van je pielemans genomen, ik heb ze zonet op ebay gezet.
Heb gehoord dat het niet zo veel voorsteltquote:Op donderdag 3 april 2008 10:55 schreef JH87 het volgende:
[..]
Een master Communicatie- en Informatiewetenschappen, sluit mooi aan bij m'n huidige studie (communicatie).
Hoef ik maar een jaar te 'schakelen' en dan nog een jaar de master zelf.
Dat kan ik beamenquote:En SPPS zuigt behoorlijk, inderdaad.
Ik ga mn best doen om het niveau in dit topic weer wat omhoog te brengenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:47 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen PSM. Kun jij helpen 't niveau van deze topic weer wat op te krikken na bovenstaande onzin?
In welke zin? Het grootste struikelblok voor mij is juist dat ik bij vele vlagen een ongemotiveerde lamlul ben.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb gehoord dat het niet zo veel voorstelt![]()
Dat ze je met name in je bachelor een bepaalde richting opduwen en dat ze niet open staan voor andere visies. Verder lopen daar een aantal doorgeslagen feministen rond, iets wat ook niet bevordelrijk is voor de open visie die je voor moet staan. Over de master kan ik je niets vertellen, omdat ik natuurlijk niet heel erg bekend ben met de opleiding.quote:
Dat schiet ook niet echt opquote:Het grootste struikelblok voor mij is juist dat ik bij vele vlagen een ongemotiveerde lamlul ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |