Jullie zouden het toch niet kunnen zien als ik een enorm varken was, dus ach.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:40 schreef JH87 het volgende:
Anders was je ook nog wel welkom geweest hoor.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jullie zouden het toch niet kunnen zien als ik een enorm varken was, dus ach.
Staan er schuin genomen foto's in?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is natuulirjk ERG betrouwbaar.
Ik nietquote:Op donderdag 3 april 2008 00:04 schreef Bob. het volgende:
Iedereen opeens in mijn FoBo gluren, ik had toch al gezegd dat ik geen dikzakje was.
Gehehe. Ik ben er in ieder geval de afgelopen dagen niet geweestquote:Op donderdag 3 april 2008 00:04 schreef Bob. het volgende:
Iedereen opeens in mijn FoBo gluren, ik had toch al gezegd dat ik geen dikzakje was.
Oh, nu kan ik niet achterblijven natuurlijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:04 schreef Bob. het volgende:
WAS is al ff gestopt met spelen dus zal vast niet lang durenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:08 schreef JH87 het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op die twee gasten. Wilde half 11 naar bed.
Ik hoop het niet voor ze.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:10 schreef Peterselieman het volgende:
Ze gaan zeker de hele nacht doorhalen of niet?
Ja ik kwam net thuis en dacht ook van: HUHquote:Op donderdag 3 april 2008 01:32 schreef Peterselieman het volgende:
mja, daar denken de werklui van Linea Recta anders over. Die lijnentrekkers die op 30 meter van mijn flat aan het werk zijn, houden me uit de slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |