En dat als topicstarter, knap hoor.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:27 schreef Matje-1989 het volgende:
FiPo!
Ga jij eens een plaatje fixenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:27 schreef Sebasser het volgende:
Zoals nietzman zou zeggen; piemelbrie.
quote:Op woensdag 2 april 2008 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe lang is dat lijstje inmiddels??
Die had je gerust achterwege kunnen laten.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:45 schreef JH87 het volgende:
Tvp.
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:34 schreef maok het volgende:
Nog snel even een tvp voor het slapen gaan.
[..]
en hij mag ook geen wieg hebben.
Die had je gerust achterwege kunnen laten.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:16 schreef JH87 het volgende:
Let verder maar niet op mij, ik plaats hier alleen een post zodat ik deze topic in mijn 'MyActiveTopics' terug kan vinden.
Daar ben ik blij om.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:33 schreef Bob. het volgende:
Ha, mijn vetpercentage en conditie zijn goed.
Jullie zouden het toch niet kunnen zien als ik een enorm varken was, dus ach.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:40 schreef JH87 het volgende:
Anders was je ook nog wel welkom geweest hoor.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jullie zouden het toch niet kunnen zien als ik een enorm varken was, dus ach.
Staan er schuin genomen foto's in?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is natuulirjk ERG betrouwbaar.
Ik nietquote:Op donderdag 3 april 2008 00:04 schreef Bob. het volgende:
Iedereen opeens in mijn FoBo gluren, ik had toch al gezegd dat ik geen dikzakje was.
Gehehe. Ik ben er in ieder geval de afgelopen dagen niet geweestquote:Op donderdag 3 april 2008 00:04 schreef Bob. het volgende:
Iedereen opeens in mijn FoBo gluren, ik had toch al gezegd dat ik geen dikzakje was.
Oh, nu kan ik niet achterblijven natuurlijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:04 schreef Bob. het volgende:
WAS is al ff gestopt met spelen dus zal vast niet lang durenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:08 schreef JH87 het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op die twee gasten. Wilde half 11 naar bed.
Ik hoop het niet voor ze.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:10 schreef Peterselieman het volgende:
Ze gaan zeker de hele nacht doorhalen of niet?
Ja ik kwam net thuis en dacht ook van: HUHquote:Op donderdag 3 april 2008 01:32 schreef Peterselieman het volgende:
mja, daar denken de werklui van Linea Recta anders over. Die lijnentrekkers die op 30 meter van mijn flat aan het werk zijn, houden me uit de slaap
Dat eerste (ik heb ook een familie wiegquote:Op woensdag 2 april 2008 23:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als in, een familiewieg? Zodat je dat hele gedoe wat wij hadden (2 familiewiegjes) niet hoeft door te maken?
Of is het meer in z'n algemeen, dat hij nog geen kind heeft
Oh jeequote:Op donderdag 3 april 2008 07:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben de lul vanmiddag.
Ik leg het wel uit als ik thuiskom.
Ja, gister vrij voor de auto, vandaag vrij vor het concert in Tilburg waar ik over 2 uur naar vertrek, en morgen vrij om uit te slapenquote:Op donderdag 3 april 2008 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je vrij Alex?
Ideaalquote:Op donderdag 3 april 2008 10:40 schreef JH87 het volgende:
Beterschap CZ!
En Alex, in die Renault Estafette zit nog een voetpompje voor de ruitenwissersproeier. Die moderne techniek...![]()
Een master Communicatie- en Informatiewetenschappen, sluit mooi aan bij m'n huidige studie (communicatie).quote:Op donderdag 3 april 2008 10:52 schreef Bob. het volgende:
Wat voor master zou je willen gaan doen JH?
En ik haat SPSS.
Als ik er 4 kan betalen, kun jij er één betalen.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:46 schreef JH87 het volgende:
Ik wil een auto.
* JH87 heeft áltijd vertraging met het OV.
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil stoppen met studeren.
SPSS is zowel een computerprogramma als een bedrijf. Het programma SPSS (oorspronkelijk Statistical Package for the Social Sciences) wordt gebruikt voor statistische doeleinden in met name de sociale wetenschappen. Het bedrijf SPSS verkoopt het programma SPSS en andere software voor statistische analyses.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:52 schreef Bob. het volgende:
Wat voor master zou je willen gaan doen JH?
En ik haat SPSS.
Ik heb 't écht gehad. M'n enige drijfveer is nog dat als ik doorbikkel tot 19 juni (meerdere deadlines), ik er dan iig vanaf ben.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:49 schreef JH87 het volgende:
Serieus? Nog meer rotvakken in je master?
Ik zit er juist steeds meer aan te denken volgend jaar (2009 dus) tóch nog een master achter m'n studie te plakken...
Zonder opleiding kun je altijd nog in een magazijn gaan werken!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb 't écht gehad. M'n enige drijfveer is nog dat als ik doorbikkel tot 19 juni (meerdere deadlines), ik er dan iig vanaf ben.
Papers schrijven is zo niet mijn ding..
Ik ga over een uur op pad met een hele goede masseuzequote:Op donderdag 3 april 2008 10:59 schreef Grulez het volgende:
kut nekspier...
Nou, als ik er heel goedkoop eentje zou kunnen kopen enzo zou 't misschien heel krap wel lukken. Maar gezien 't feit dat m'n vaste lasten al hoog genoeg zijn en ik m'n resterende geld aan bier, eten, kleding en vakantie uitgeef houdt het op vrees ik.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik er 4 kan betalen, kun jij er één betalen.
Tsja, je zult keuzes moeten maken. Als jij een klein beetje op die andere dingen bezunigd kun je makkelijk auto rijden, is heul niet duur. Maar goed, dat wil je niet, dus je bent gedoemd tot het OVquote:Op donderdag 3 april 2008 11:00 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nou, als ik er heel goedkoop eentje zou kunnen kopen enzo zou 't misschien heel krap wel lukken. Maar gezien 't feit dat m'n vaste lasten al hoog genoeg zijn en ik m'n resterende geld aan bier, eten, kleding en vakantie uitgeef houdt het op vrees ik.
Gelukkig heb ik eigenlijk al een opleiding afgerond.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zonder opleiding kun je altijd nog in een magazijn gaan werken!
VWO? Ik ookquote:Op donderdag 3 april 2008 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik eigenlijk al een opleiding afgerond.
Bachelor Nederlandse Taal en Cultuur. Heb je m'n overvloed aanquote:
Jawel, maar dat soort dingen gaat mij de pet te bovenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bachelor Nederlandse Taal en Cultuur. Heb je m'n overvloed aan's gemist toen ik m'n bul haalde?
Aai over de bol dr bij.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jawel, maar dat soort dingen gaat mij de pet te bovenMaar met een bachelor kunje dus wel wat? Goedzo dan
Ik ben bezig met alleen een bachelor, ik hoop het dus van welquote:Op donderdag 3 april 2008 11:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jawel, maar dat soort dingen gaat mij de pet te bovenMaar met een bachelor kunje dus wel wat? Goedzo dan
quote:
Jij bent een bouwvakker, dat telt niet, die wil iedereen hebbenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:19 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben bezig met alleen een bachelor, ik hoop het dus van wel
En als je nu stopt, wat zijn je opties dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met een universitaire Bachelor ben je nog niet verder dan een HBO'er, wat ik natuurlijk wel wil zijn. Maar de Master valt me écht tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |